Hvordan vil du helst føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

MMOGM

bubba skriver:

Ok, ja mand kan bare aldrig vide.. Men har den tanke at det varme vand må være smertelindrende, men tror ikke det er alle det virker for :-) det ved man jo først når man ligger der :-)

Liige præcis  det er helt forskelligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Mutti2B

På land . Jeg fødte stående og tog selv i mod hende . Kan varmt anbefales

Anmeld

5. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har født "på land" og via AKS. Hvis jeg skulle have flere børn, ville jeg gerne prøve at være i vand noget af tiden

Anmeld

5. oktober 2012

Lise

Jeg har født begge mine unger "på land" (i en seng, liggende på ryggen). Troede gerne jeg ville i vand, men det viste det sig at det ville jeg ikke da det kom til stykket. Troede også gerne jeg ville stå op, men det ville jeg heller ikke  Troede at ligge på ryggen var en dårlig stilling - og det var det måske også - men uanset, så kom de problemfrit ud af mig på den måde.

Skulle jeg nogensinde føde et barn mere, så ville jeg vel gøre det samme

Anmeld

5. oktober 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Begge min fødsler har været i vand og det har været det helt rigtige for mig. Jeg skal helst ligge så lidt på ryggen som muligt.

Hvis der nogensinde kommer 1 til (min datter er kun 9 dage gammel), håber jeg på endnu en vandfødsel :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. oktober 2012

Camillakn

bubba skriver:

Ja, ved ikke om I er kommet så langt.. Men ellers lægger tråden der til senere i forløbet.. 

Hvordan vil I helst føde.?

til lands

til vands

eller KS.?

jeg har nemlig så småt tænkt.. Ved jo aldrig, hvornår man bliver bedt om at tage stilling til det..

Jeg fødte på skejby i sengen. Havde en drømme fødsel Havde valgt at der ikke skulle være nogen form for smertestillinde ud over det naturlige. Så på min ønskeseddel stod der, akopunktur, varmvand og bistik. Jeg kom i vand og fik et bistik. 

Når vi engang ska have en fødsel mere, vil jeg selv tage imod barnet. Så der regner jeg med at føde på en fødestol så jeg kan gøre det hele selv. Og igen uden smertestillende.

Held og lykke med din fødsel

Anmeld

5. oktober 2012

bubba

Mutti2B skriver:

På land . Jeg fødte stående og tog selv i mod hende . Kan varmt anbefales

Wow.. Det må have været en speciel oplevelse :-)

Anmeld

5. oktober 2012

Krussedulle

bubba skriver:

Ja, ved ikke om I er kommet så langt.. Men ellers lægger tråden der til senere i forløbet.. 

til lands

til vands

eller KS.?

jeg har nemlig så småt tænkt.. Ved jo aldrig, hvornår man bliver bedt om at tage stilling til det..

Jeg har født på briks 2 gangs og i vand 1 gang.

Og mit andet fødselsforløb var uden tvivl det bedste! Det tog 5 timer og jeg fødte i vand!

Såå, muligvis i vand, eller bare derhjemme..

3 gang var jeg dog ved at føde i ambulancen, og det var ikke lige planen

Anmeld

5. oktober 2012

Mutti2B

bubba skriver:

Wow.. Det må have været en speciel oplevelse :-)

Det var lige som jeg drømte om; helt fantastisk

Anmeld

5. oktober 2012

dola

bubba skriver:

til lands

til vands

eller KS.?

He he Hurtigt...

Jeg havde kun læst om mulighederne, men ikke taget stilling til om jeg ville nogen af delene. Jeg fik lidt lattergas, men kunne ikke tåle det.

Men altså bare husk på at det gør nas, MEN det går over igen..!

Og når det gør mest nas et du så meget i "symbiose" med din krop at det "ikke" ør rigtigt ondt alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.