Hvordan vil du helst føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

bubba

Ja, ved ikke om I er kommet så langt.. Men ellers lægger tråden der til senere i forløbet.. 

Hvordan vil I helst føde.?

til lands

til vands

eller KS.?

jeg har nemlig så småt tænkt.. Ved jo aldrig, hvornår man bliver bedt om at tage stilling til det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Camillos

bubba skriver:

Ja, ved ikke om I er kommet så langt.. Men ellers lægger tråden der til senere i forløbet.. 

til lands

til vands

eller KS.?

jeg har nemlig så småt tænkt.. Ved jo aldrig, hvornår man bliver bedt om at tage stilling til det..

hos migkunne jeg,godt tænke mig at ligge i vand ved veerne, men føde på briksen på sygehuset men det kan jo være man ændrer mening undervejs

Anmeld

5. oktober 2012

B&J

nu fødte jeg på land hihihihih over i en føde seng det var helt okay ingen klagen... men tror også i vand kunne være rigtig dejligt.... kunne ikke forstille mig at få et ks.

det er sådan en fantastisk følelse når man føder selv ja det gør da ondt men det er alle smerterne vær

Anmeld

5. oktober 2012

Leneur

Nu har jeg jo født for 3 år siden men som udgangspunkt ville jeg gerne føde i vand, så det startede vi med men det var ikke godt for mig. Har en svag ryg, så fik desværre for mange smerter i ryg og knæ og havde mega meget kvalme, så jeg kom op på briksen og det var super for mig.
Jeg ved dog at mange har haft den fedeste fødsel i vand, så det kan du jo starte med og man må jo altid gerne vælge om når man er i det.

Anmeld

5. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

De to første er født på land... (den ene nåede jordmoderen ikke frem, så det var en meget stolt mormor der tog imod)

hvis jeg skal have en til bliver det KS, fordi så vil jeg lige steraliseres samtiddig

Anmeld

5. oktober 2012

Frøken J.

bubba skriver:

til lands

til vands

eller KS.?

Hmm.. Tror godt jeg kunne tænke mig at prøve vand.. Eller nej, måske ikke. Kun som smertelindring! Med Rose var det i fødestol uden smertelindring, og det synes jeg var rigtig godt, så måske igen. Jeg ville ikke bryde mig om at ligge på ryggen på en briks og presse, føler det er en meget unaturlig fødestilling.

Anmeld

5. oktober 2012

raca

i vand hjemme i stuen..

Anmeld

5. oktober 2012

bubba

jeg har også selv tænkt vand. Men er stadig meget i tvivl

Anmeld

5. oktober 2012

Finemoar<3

bubba skriver:

til lands

til vands

eller KS.?

Jeg fødte "på land"

Pressede hende helt ned i bækkenet på alle fire og fødte på ryggen, ganske normal fødsel - dog var det virkelig en drømmefødsel, glæder mig allerede til min næste fødsel om laaang tid

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Jeg fødte på land... *S*

En RIGTIG drømmefødsel... Virkelig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.