Hvordan vil du helst føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

mpr

I vand eller fødestol hjemme eller på sygehus.. Så der kan blive lagt så lidt pres på mit mellem kød som muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Princesspigen

bubba skriver:

Ja, ved ikke om I er kommet så langt.. Men ellers lægger tråden der til senere i forløbet.. 

Hvordan vil I helst føde.?

til lands

til vands

eller KS.?

jeg har nemlig så småt tænkt.. Ved jo aldrig, hvornår man bliver bedt om at tage stilling til det..

jeg har termin om 7 dage, så der er taget stilling her

jeg vil gerne have veer i vand men føde på briksen..  

jeg bruger varmt vand som smertelindring når jeg har mens smerter eller ondt i ryggen eller andet så tænker det kan være en rar ting under veerne også  

men alt kan jo ske  

Anmeld

5. oktober 2012

Mom2

bubba skriver:

Ja, ved ikke om I er kommet så langt.. Men ellers lægger tråden der til senere i forløbet.. 

til lands

til vands

eller KS.?

jeg har nemlig så småt tænkt.. Ved jo aldrig, hvornår man bliver bedt om at tage stilling til det..

Jeg ville bare helst ikke føde på ryggen... og hvad kom jeg til!
Det hele gik så stærkt at lille pigen hjertelys dykkede, så på med målerne og så var der kun en måde jeg måtte føde på!

Så mit bedste råd er, at man har en ide om hvad man godt kunne tænke sig, hvis man selv kan bestemme hvordan ens fødsel skal være, men ikke forvente at det selvfølgelig bliver sådan.

Håber du får en god fødsel

Anmeld

5. oktober 2012

MMOGM

bubba skriver:

til lands

til vands

eller KS.?

Inden jeg fødte, ville jeg rigtig gerne føde i vand. Men da jeg skulle føde, og kom i badekar, kunne jeg slet ikke håndtere veerne, så derfor fødte jeg på land 

Anmeld

5. oktober 2012

bubba

Princesspigen skriver:

jeg har termin om 7 dage, så der er taget stilling her

jeg vil gerne have veer i vand men føde på briksen..  

jeg bruger varmt vand som smertelindring når jeg har mens smerter eller ondt i ryggen eller andet så tænker det kan være en rar ting under veerne også  

men alt kan jo ske  

Ok.. Håber du får en god fødsel :-) vend gerne tilbage, så vi kan høre om hvordan det gik :-)

Anmeld

5. oktober 2012

Miia90

Jeg kunne godt tænke mig at føde i vand næste gang. 

Anmeld

5. oktober 2012

bubba

Christina9870 skriver:

Jeg ville bare helst ikke føde på ryggen... og hvad kom jeg til!
Det hele gik så stærkt at lille pigen hjertelys dykkede, så på med målerne og så var der kun en måde jeg måtte føde på!

Så mit bedste råd er, at man har en ide om hvad man godt kunne tænke sig, hvis man selv kan bestemme hvordan ens fødsel skal være, men ikke forvente at det selvfølgelig bliver sådan.

Håber du får en god fødsel

Det kan du nok have ret i.. For mig kommer til også til at handle om hvordan den lille vender.. Hvis numsen nedad, så KS.. Ellers gerne normalt.. ved bare ikke lige hvordan endnu :-)

tak :-)

Anmeld

5. oktober 2012

bubba

Mikkala91 skriver:

Inden jeg fødte, ville jeg rigtig gerne føde i vand. Men da jeg skulle føde, og kom i badekar, kunne jeg slet ikke håndtere veerne, så derfor fødte jeg på land 

Ok, ja mand kan bare aldrig vide.. Men har den tanke at det varme vand må være smertelindrende, men tror ikke det er alle det virker for :-) det ved man jo først når man ligger der :-)

Anmeld

5. oktober 2012

Princesspigen

bubba skriver:

Ok.. Håber du får en god fødsel :-) vend gerne tilbage, så vi kan høre om hvordan det gik :-)

da jeg ikke kender kønnet på den lille (bevidst ) venter mange på en opdatering..

så så snart jeg har født og har tiden kommer der en opdatering samt fødsels beretning fra mig  

Anmeld

5. oktober 2012

vitapigen

Jeg troede at ligge i vandet under veerne bare var det mest fantastiske, men det gjorde bare INTET godt for mig, da jeg fødte min datter. Kom på briksen, men kunne bare ikke holde smerterne ud, så det endte med Epi (mirakelmiddel ). Havde alle mulige stillinger under presseveerne, og det endte med at jeg fødte halv siddende

Men når jeg engang skal have nr. 2, vil jeg da endnu engang gerne prøve vand evt. føde i vand. For en fødsel er jo ikke ens, så det kan være det er noget helt andet 2. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.