Nogen fra Aalborg og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

TaAsJu

MinBabyOscar <3 skriver:

Okay ja min kæreste har da heldigvis sagt han maks bliver der 4 år mere han vil nemlig gerne træne bombehunde senere

ih hvor skønt glæder mig godt nok til Oscar engang skal være storebror , men det må lige vente hihi

Min mand har søgt lang tids kontrakt.. Men han elsker også og sejle og jeg vidste hvad jeg gik ind til da jeg lærte ham og kende.. Men så længe han ikke tager i krig, men nøjes med og sejle og jagte pirater så er det okay med mig..
Den søskende kærlighed er også bare helt fantastisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

MaleneJensen

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej allesammen  

mig og min søn flyttede for 4 måneder siden til nørresundby til min skønne kæreste

så kender ikk forfærdelig mange heroppe  

så tænkte på om der ikk bor nogen skønne mennesker heroppe 

jeg er 22 , min søn bliver 2 år d 26 december og min kæreste bliver 24 i næste måned, han arbejder i militæret og har pt mange øvelser han skal på da han skal udsendes igen i januar og 6 måneder frem , så mig og basse kommer til at være meget alene  

Men støtter ham, elsker ham og vidste jo hvad jeg gik ind til, men han er det værd

Hejsa Jeg bor i en lille by uden for Hobro tæt på Motorvejen

Jeg er selv 22 og har en pige på 19mdr og venter en mere til April..

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

TaAsJu skriver:

Min mand har søgt lang tids kontrakt.. Men han elsker også og sejle og jeg vidste hvad jeg gik ind til da jeg lærte ham og kende.. Men så længe han ikke tager i krig, men nøjes med og sejle og jagte pirater så er det okay med mig..
Den søskende kærlighed er også bare helt fantastisk..

Okay, så skal han jo også have lov til at atbejde med det

Ja jeg vidste også hvad jeg gik ind til, selvom jeg altid har sagt jeg ikk skulle være sammen med en militærmand, men da jeg mødte ham vidste jeg at han var værd at støtte og være sammen med   

hehe ja det tror jeg gerne  

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

MaleneJensen skriver:

Hejsa Jeg bor i en lille by uden for Hobro tæt på Motorvejen

Jeg er selv 22 og har en pige på 19mdr og venter en mere til April..

Hej

ih hvor skønt , vil også have en baby mere jeg er slet ikk skruk ;P hehe

Anmeld

5. oktober 2012

TaAsJu

MinBabyOscar <3 skriver:

Okay, så skal han jo også have lov til at atbejde med det

Ja jeg vidste også hvad jeg gik ind til, selvom jeg altid har sagt jeg ikk skulle være sammen med en militærmand, men da jeg mødte ham vidste jeg at han var værd at støtte og være sammen med   

hehe ja det tror jeg gerne  

Man gør meget for kærlighed.. Hvad laver du til hverdag så??

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

TaAsJu skriver:

Man gør meget for kærlighed.. Hvad laver du til hverdag så??

Ja det gør man

jamen jeg venter på at jeg skal starte på kvindedaghøjskolen d 22 hvor jeg skal arbejde med mine følelser osv da jeg pga borderline ikk pt er istand til at tage uddannelse eller have et arbejde

hvad med dig? 

Anmeld

5. oktober 2012

TaAsJu

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja det gør man

jamen jeg venter på at jeg skal starte på kvindedaghøjskolen d 22 hvor jeg skal arbejde med mine følelser osv da jeg pga borderline ikk pt er istand til at tage uddannelse eller have et arbejde

hvad med dig? 

Jeg et pt på barsels.. Og da vi har boet på Grønland de sidste to år, ja så er jeg arbejdsløs.. Men jeg er uddannet frisør, men som "alenemor" er det ikke det jeg skal.. Manden er hjemme 2 md og ude 2 md..
Det lyder spændene!!

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

Jeg et pt på barsels.. Og da vi har boet på Grønland de sidste to år, ja så er jeg arbejdsløs.. Men jeg er uddannet frisør, men som "alenemor" er det ikke det jeg skal.. Manden er hjemme 2 md og ude 2 md..
Det lyder spændene!!

Det forstår jeg godt pt ved jeg heller ikk hvordan jeg skulle kunne have et fuldtidsjob hvis jeg var klar, for kan kun i dp åbningstider så pt ville det ikk være muligt

Tror skam også det bliver spændende , man tirs og torsdag arbejder man med sig selv , udvikling osv, onsdag er sådan en "hugge med de andre deltagere" dag og fredag er egen tide= der har man fri , så kan man også ligge lægetider osv den dag  

de har også noget kost og motion halløj

Anmeld

5. oktober 2012

Fenja09

Storms-Mor skriver:

hvor er din mand militær mand henne ?

Han arbejder på NUK. Har lige læst at din mand har været i Libanon - det har min også

Anmeld

6. oktober 2012

Moar2011

Fenja09 skriver:

Han arbejder på NUK. Har lige læst at din mand har været i Libanon - det har min også

Nope det ikk min - min har været i afghanistan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.