Nogen fra Aalborg og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

MaleneJensen

MinBabyOscar <3 skriver:

ja forstår ham også godt, det er bare anderledes for mig da Oscars far ikk ville deltage i noget

ja synes det er skønt , fortryder på ingen måde , vi har det så gidt heroppe

Nårh er ham du sammen med nu ik far til din søn?

Det da lækkert i glade for a bo der

Vi flyttede også i Hus her ofr en 4mdr siden ca i en lille by uden for Hobro, det lidt svært af falde til her men håber det blive bedre. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FruHolm <3

MaleneJensen skriver:

Nårh er ham du sammen med nu ik far til din søn?

Det da lækkert i glade for a bo der

Vi flyttede også i Hus her ofr en 4mdr siden ca i en lille by uden for Hobro, det lidt svært af falde til her men håber det blive bedre. .

Nej det er han ikke

vi har intet set til Oscars far i 6 måneder og intet hørt i knap 4 måneder, har ikk set ham siden han valgte alkohol frem for Oscar og intet hørt siden jeg sagde, at når han ringede skulle det være fordi han interesserede sig for Oscar og ikk for at snage i mit liv , siden har vi intet hørt overhovedet hverken fra ham eller hans familie , 

det skal nok komme  

Anmeld

14. oktober 2012

MaleneJensen

MinBabyOscar <3 skriver:

Nej det er han ikke

vi har intet set til Oscars far i 6 måneder og intet hørt i knap 4 måneder, har ikk set ham siden han valgte alkohol frem for Oscar og intet hørt siden jeg sagde, at når han ringede skulle det være fordi han interesserede sig for Oscar og ikk for at snage i mit liv , siden har vi intet hørt overhovedet hverken fra ham eller hans familie , 

det skal nok komme  

Hold da op.. Det så ufatteligt der nogle der vælger a ikke vil deltage i deres børns liv.. Forstår dem ikke men de må vel have deres grunde.. Har det ik været hårdt af han har meldt sig ud af jeres liv?

Det håber jeg

Anmeld

14. oktober 2012

FruHolm <3

MaleneJensen skriver:

Hold da op.. Det så ufatteligt der nogle der vælger a ikke vil deltage i deres børns liv.. Forstår dem ikke men de må vel have deres grunde.. Har det ik været hårdt af han har meldt sig ud af jeres liv?

Det håber jeg

Nej det har faktisk kun været godt efter, Oscar er meget gladere nu

og altså må ærligt indrømme, at jeg kæmper imod hvis han en dag søger samværd, men kun fordi han skal forstå , at et barn har man for livet hver dag, og det ikk er godt han kommer og går som han vil 

Anmeld

15. oktober 2012

MaleneJensen

MinBabyOscar <3 skriver:

Nej det har faktisk kun været godt efter, Oscar er meget gladere nu

og altså må ærligt indrømme, at jeg kæmper imod hvis han en dag søger samværd, men kun fordi han skal forstå , at et barn har man for livet hver dag, og det ikk er godt han kommer og går som han vil 

Nårh oki ja det jo godt så

det kan jeg også godt følge dig i..

Anmeld

15. oktober 2012

FruHolm <3

MaleneJensen skriver:

Nårh oki ja det jo godt så

det kan jeg også godt følge dig i..

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.