Nogen fra Aalborg og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Flowers

Storms-Mor skriver:

er det ikke dejligt ? - og en lettelse ..

I starten var det ikke så dejligt, fordi han virkeligt brændte for det. Men jo det er dejligt at have ham hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Moar2011

Flowers skriver:

I starten var det ikke så dejligt, fordi han virkeligt brændte for det. Men jo det er dejligt at have ham hjemme

ja det kan jeg selvfølgelig godt se - menhvad er han så igang med nu ?

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

Storms-Mor skriver:

hej hvor henne er i mand ? . min mand er også mili mand, så ved ALT om hvad du går ind til ..

det så vigtig du har en omgangs kreds når han tager afsted, så du ikke føler dig alene og forladt når han tager afsted..

Hej han er heroppe på aalborg kaserne her i nørresundby

ja det siger han også og han vil så gerne have jeg får nogen venner og veninder så jeg ikk føler mig så ensom

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

An&Jo skriver:

Min kæreste strander tit 20 km fra hvor vi bor, men når han er færdig så sent så sover ungerne jo, så kan ikke engang hente ham..

Ja okay:/ det er da ret så træls

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej han er heroppe på aalborg kaserne her i nørresundby

ja det siger han også og han vil så gerne have jeg får nogen venner og veninder så jeg ikk føler mig så ensom

Der r min kæreste også - hvilket kompanig r din kæreste på?
Hvor mange udsendelser har du været med til?

Anmeld

5. oktober 2012

DLM

Hej Jeg er også fra Aalborg bor tæt på gigantium ude ved grønlandstorvet. Jeg er 29 og bor sammen med min kæreste og vores søn på 2

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

Der r min kæreste også - hvilket kompanig r din kæreste på?
Hvor mange udsendelser har du været med til?

Hvis jeg så kunne finde rundt i alle de ord her på hans ugeplan står der CH/1 LOGKMP/1 LOGBTN ??

det er første gang mens vi har været sammen ,, men det er hans 3 udsendelse

så det er nyt for mig

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

DLM skriver:

Hej Jeg er også fra Aalborg bor tæt på gigantium ude ved grønlandstorvet. Jeg er 29 og bor sammen med min kæreste og vores søn på 2

Okay hvor hyggeligt

Anmeld

5. oktober 2012

TaAsJu

Jeg er også fra Aalborg, med en mand i forsvaret. Jeg er så "heldig" at min mand er i søværnet så han skal ikke i krig.. (Endnu, han vil gerne udlånes til hæren?!? ) Men det med savnet kender jeg alt for godt. Vi har 3 dejlige tøser på 8 md, 3 år og 7 år.. Skriv endelig hvis du har lyst

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

TaAsJu skriver:

Jeg er også fra Aalborg, med en mand i forsvaret. Jeg er så "heldig" at min mand er i søværnet så han skal ikke i krig.. (Endnu, han vil gerne udlånes til hæren?!? ) Men det med savnet kender jeg alt for godt. Vi har 3 dejlige tøser på 8 md, 3 år og 7 år.. Skriv endelig hvis du har lyst

Okay ja min kæreste har da heldigvis sagt han maks bliver der 4 år mere han vil nemlig gerne træne bombehunde senere

ih hvor skønt glæder mig godt nok til Oscar engang skal være storebror , men det må lige vente hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.