Nogen fra Aalborg og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

An&Jo

MinBabyOscar <3 skriver:

Dejligt

Det lyder hyggeligt med 2 børn, så kan de også lege med hinanden 

uha det kender jeg også lidt til, min storbror er nemlig chauffør, og kører fra natten til mandag og indtil fredag , hvor hans kæreste og 2 børn så er hjemme  

Ja det er meget hyggeligt når de kan enes.. det kræver rigtig mange konfliktløsninger imellem dem sommetider.. men for det meste nyder de bare hinanden..

Heldigvis kører min kæreste ikke fra mandag til fredag på den måde, men henover sommeren og nu her i efteråret er der rigtig meget at lave og tit kan han ikke nå hjem på sin køretid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Flowers

MinBabyOscar <3 skriver:

Ih hvor dejligt  

Og tak, og lige tillykke med den lille i maven  

Takker

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

An&Jo skriver:

Ja det er meget hyggeligt når de kan enes.. det kræver rigtig mange konfliktløsninger imellem dem sommetider.. men for det meste nyder de bare hinanden..

Heldigvis kører min kæreste ikke fra mandag til fredag på den måde, men henover sommeren og nu her i efteråret er der rigtig meget at lave og tit kan han ikke nå hjem på sin køretid..

Hehe så er der da noget at tage sig til :p

ja okay, ja min bror har været godt træt af de køretider, den ene gang skulle han stoppe 1 km før burger king, så han måtte gå derhen efter mad

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

Flowers skriver:

Takker

Det var da så lidt  

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej allesammen  

mig og min søn flyttede for 4 måneder siden til nørresundby til min skønne kæreste

så kender ikk forfærdelig mange heroppe  

så tænkte på om der ikk bor nogen skønne mennesker heroppe 

jeg er 22 , min søn bliver 2 år d 26 december og min kæreste bliver 24 i næste måned, han arbejder i militæret og har pt mange øvelser han skal på da han skal udsendes igen i januar og 6 måneder frem , så mig og basse kommer til at være meget alene  

Men støtter ham, elsker ham og vidste jo hvad jeg gik ind til, men han er det værd

hej hvor henne er i mand ? . min mand er også mili mand, så ved ALT om hvad du går ind til ..

det så vigtig du har en omgangs kreds når han tager afsted, så du ikke føler dig alene og forladt når han tager afsted..

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

Fenja09 skriver:

Hej, jeg bor i Nr.Sundby med mand og barn. Er 30 år, og vores datter er lige fyldt 1 år. Jeg kender alt til det med udsendelse, da min kæreste også er i Forsvaret og har været udsendt.

Skriv hvis du har lyst og velkommen til byen

/Fenja

hvor er din mand militær mand henne ?

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

Flowers skriver:

Hejsa og velkommen til byen ^^ Jeg bor også i Nørresundby. Jeg er 24, og bor med min kæreste på 24. Han kom hjem sidste år i feb. fra udsendelse til Libanon

Vi venter os vores første barn d. 30. nov.

Du kan altid skrive hvis det er

ejj skovt din mand er os mili mand det er min også ..

Anmeld

5. oktober 2012

An&Jo

MinBabyOscar <3 skriver:

Hehe så er der da noget at tage sig til :p

ja okay, ja min bror har været godt træt af de køretider, den ene gang skulle han stoppe 1 km før burger king, så han måtte gå derhen efter mad

Min kæreste strander tit 20 km fra hvor vi bor, men når han er færdig så sent så sover ungerne jo, så kan ikke engang hente ham..

Anmeld

5. oktober 2012

Flowers

Storms-Mor skriver:

ejj skovt din mand er os mili mand det er min også ..

Ja der er nu mange af dem ^^ Min er dog ikke derinde mere. Ingen fra hans hold fik en kontrakt dengang, pga nedskæringer. Så han læser videre nu

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

Flowers skriver:

Ja der er nu mange af dem ^^ Min er dog ikke derinde mere. Ingen fra hans hold fik en kontrakt dengang, pga nedskæringer. Så han læser videre nu

er det ikke dejligt ? - og en lettelse ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.