Køn til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Mariekiksen

Anonym skriver:

Er ked af at høre jeres datter har læbe ganeSpalte... 

Men

Det er da lidt vildt hun kunne tabe hendes tap på kun to uger 

Jeg har selv fÅet lavet en moderkagebiopsi idag så får af vide kønnet i næste og forhåbligt at min lille guldklump er sund og rask  

Tak. Det er rent kosmetisk. Jeg selv er hjertesyg så vi er bare glade for hun ikke har dette. Og at det opdaget så vi kan forberede os 

Tror han har set de hævede kønsorganer og tænkt det måtte være pungen.. Så dog aldrig nedefra. Gjorde vi til MD og her var det tydeligt der ingen tap var... 

Han har nok bare haft en off dag. Til trods for han scannede i over en time 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Er der nogen som har fået et gæt på kønnet til nf og så til md var det det modsatte køn??  Eller nogen som har hørt om det?  

Jeg har lige været til nf scanning og hun gættede på det blev en dreng.. Men kan det mon snyde og så være en pige?? 

Ved min første graviditet, blev der også gættet på en dreng, da hun synes hun kunne ane en lille tap, men hun gjorde os dog også opmærksom på at det kunne være en pige med fremtrædende skamlæber..

TIl MD viste det sig at være en lille pige og det blev det også.. Så her gættede hun forkert..

Anmeld

4. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Er der nogen som har fået et gæt på kønnet til nf og så til md var det det modsatte køn??  Eller nogen som har hørt om det?  

Jeg har lige været til nf scanning og hun gættede på det blev en dreng.. Men kan det mon snyde og så være en pige?? 

min veninde fik afvide til NF at hun(scanningsdamen) var meget sikker på det var en dreng - men at hun jo ikke kunne være 100% så tidligt.. og hun har idag en lækker lille dreng

Anmeld

4. oktober 2012

VNB

Anonym skriver:

Da vi var til NF (uge 13) spurgte vi efter kønnet, og scannings sygeplejersken mente at det var en lille dreng der lå derinde.

3 uger senere fik vi til en kønsscanning bekræftet at det var en dreng, og det samme gjorde vi til MD scanning  

Så ved os passede det hvad hun så til NF  

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Da vi var til NF (uge 13) spurgte vi efter kønnet, og scannings sygeplejersken mente at det var en lille dreng der lå derinde.

3 uger senere fik vi til en kønsscanning bekræftet at det var en dreng, og det samme gjorde vi til MD scanning  

Så ved os passede det hvad hun så til NF  

Dejligt nok vi har lige fået svar på vores moderkagebiopsi og det viser sig at vi venter en lille pige så NF snød os.. 

Anmeld

6. oktober 2012

MorDk

Til NF ligner bebserne utrolig meget hinanden.... så tror det er ret svært.... at give et sikkert bud!! Jeg ville ikke turde stole på det!!

Anmeld

6. oktober 2012

VNB

Anonym skriver:

Dejligt nok vi har lige fået svar på vores moderkagebiopsi og det viser sig at vi venter en lille pige så NF snød os.. 

hvor dejligt - stort tillykke med den lille prinsesse 

Anmeld

6. oktober 2012

Camilla30

henh01 skriver:

Jeg tror godt det kan snyde. Ville ikke turde tro på noget som helst gætteri til en NF når man ikke er længere henne

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.