Køn til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Anonym skriver:

Kunne de også se en lille tap til nf scanningen? synes bare det lignede en lille tap vi så? Men skamlæberne kan vel også være hævet?  

Det må de have set, ellers havde de ikke sagt noget. 

Men som sagt så fik min veninde en pige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

hoejlund skriver:

Det må de have set, ellers havde de ikke sagt noget. 

Men som sagt så fik min veninde en pige. 

Det blir da spændende så Vi har i forvejen en dreng så kunne da være sjovt med en pige Men begge køn er lige velkommen

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Rosengreen skriver:

Kender faktisk 2 der fik at vide at de skulle have drenge til NF. Begge fik piger

Uh, så blir det da spændende

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Underskøn skriver:

Man siger at så tidligt i graviditeten er klitoris meget stor ved pigerne , og kan derfor nemt forveksles med en tap.
Har en veninde der fik at vide hun ventede en pige, til både nf og md, ud kom en dreng

Så det nok derfor de anbefaler kønsscanning i uge 18 men de laver dem fra 14+0

Glæder mig til at se hvad der gemmer sig i maven

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Jeg spurgte om køn til NF og der ville de slet ikke udtale sig. De sagde at alle baby lignede hinanden på det tidspunkt, pga kønsorganerne slet ikke er udviklet så tidligt.
Jeg ville personligt ikke turde, at tro på det!

Okay Sygeplejersken gættede også kun

Anmeld

4. oktober 2012

Mettefpigen

Jeg fik afvide at det var en dreng til nf og det holdt stik :-)

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg fik afvide at det var en dreng til nf og det holdt stik :-)

Hvor langt var du til NF da du fik det a vide?

Anmeld

4. oktober 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Hvor langt var du til NF da du fik det a vide?

Uhh.. Tror jeg var ca uge 12..

Anmeld

4. oktober 2012

Mariekiksen

Anonym skriver:

Er der nogen som har fået et gæt på kønnet til nf og så til md var det det modsatte køn??  Eller nogen som har hørt om det?  

Jeg har lige været til nf scanning og hun gættede på det blev en dreng.. Men kan det mon snyde og så være en pige?? 

Hejsa. 

Har svært ved at tro de kan sige kønnet til NF. De kan måske komme med et bud, men personligt ville jeg ikke regne det for noget. 

Vi var til gennemscanning af vores bebs i uge 18. Blev scannet af overlægen og spurgte ham om han kunne se kønnet. Han sagde kort og kontant "det er en dreng". Vi var lidt i syv sind for vi selv kunne ikke spotte tisseren, men valgte at tro på ham, for han ville vel ikk ha sagt noget hvis han var i tvivl...

Anyways. 2 uger senere skulle vi til MD. Denne gang blev vi scannet af en alm. læge. Vi spurgte hende om hun ville gætte på kønnet. Fortalte overlægen havde sagt dreng. Hun var ikke meget for at modsige den bedste læge, men hun troede altså det var en pige... 

Godt så. Vores MD viste at vores pige har læbe-ganespalte og derfor blev vi der tilbudt fostervandsprøve. Den viste vi venter en pige... 

Har fået at vide at pigers kønsorganer kan være så hævede det kan ligne en lille pung, men vi er da ret irriterede på den kære overlæge.. Vigtigst er alt er dog lillepigen er rask 

Var bare en historie herfra. Ville ikke tro på noget medmindre jeg ved selvsyn har set tappen eller intet.. Tror virkelig først det muligt til MD 

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mariekiksen skriver:

Hejsa. 

Har svært ved at tro de kan sige kønnet til NF. De kan måske komme med et bud, men personligt ville jeg ikke regne det for noget. 

Vi var til gennemscanning af vores bebs i uge 18. Blev scannet af overlægen og spurgte ham om han kunne se kønnet. Han sagde kort og kontant "det er en dreng". Vi var lidt i syv sind for vi selv kunne ikke spotte tisseren, men valgte at tro på ham, for han ville vel ikk ha sagt noget hvis han var i tvivl...

Anyways. 2 uger senere skulle vi til MD. Denne gang blev vi scannet af en alm. læge. Vi spurgte hende om hun ville gætte på kønnet. Fortalte overlægen havde sagt dreng. Hun var ikke meget for at modsige den bedste læge, men hun troede altså det var en pige... 

Godt så. Vores MD viste at vores pige har læbe-ganespalte og derfor blev vi der tilbudt fostervandsprøve. Den viste vi venter en pige... 

Har fået at vide at pigers kønsorganer kan være så hævede det kan ligne en lille pung, men vi er da ret irriterede på den kære overlæge.. Vigtigst er alt er dog lillepigen er rask 

Var bare en historie herfra. Ville ikke tro på noget medmindre jeg ved selvsyn har set tappen eller intet.. Tror virkelig først det muligt til MD 

Er ked af at høre jeres datter har læbe ganeSpalte... 

Men

Det er da lidt vildt hun kunne tabe hendes tap på kun to uger 

Jeg har selv fÅet lavet en moderkagebiopsi idag så får af vide kønnet i næste og forhåbligt at min lille guldklump er sund og rask  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.