Anonym skriver:
Er der nogen som har fået et gæt på kønnet til nf og så til md var det det modsatte køn??
Eller nogen som har hørt om det?
Jeg har lige været til nf scanning og hun gættede på det blev en dreng.. Men kan det mon snyde og så være en pige?? 
Hejsa.
Har svært ved at tro de kan sige kønnet til NF. De kan måske komme med et bud, men personligt ville jeg ikke regne det for noget.
Vi var til gennemscanning af vores bebs i uge 18. Blev scannet af overlægen og spurgte ham om han kunne se kønnet. Han sagde kort og kontant "det er en dreng". Vi var lidt i syv sind for vi selv kunne ikke spotte tisseren, men valgte at tro på ham, for han ville vel ikk ha sagt noget hvis han var i tvivl...
Anyways. 2 uger senere skulle vi til MD. Denne gang blev vi scannet af en alm. læge. Vi spurgte hende om hun ville gætte på kønnet. Fortalte overlægen havde sagt dreng. Hun var ikke meget for at modsige den bedste læge, men hun troede altså det var en pige...
Godt så. Vores MD viste at vores pige har læbe-ganespalte og derfor blev vi der tilbudt fostervandsprøve. Den viste vi venter en pige... 
Har fået at vide at pigers kønsorganer kan være så hævede det kan ligne en lille pung, men vi er da ret irriterede på den kære overlæge.. Vigtigst er alt er dog lillepigen er rask 
Var bare en historie herfra. Ville ikke tro på noget medmindre jeg ved selvsyn har set tappen eller intet.. Tror virkelig først det muligt til MD 
Anmeld