Køn til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen som har fået et gæt på kønnet til nf og så til md var det det modsatte køn??  Eller nogen som har hørt om det?  

Jeg har lige været til nf scanning og hun gættede på det blev en dreng.. Men kan det mon snyde og så være en pige?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?? 

Anmeld

4. oktober 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Min veninde fik afvide til nf. at det så ud som om hun skulle have en dreng, og hun troede fuldt og fast på det, men da hun var md fik hun afvide at hun skulle have en pige. 

Og ud kom den sødste lille pige..  

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Jeg tror godt det kan snyde. Ville ikke turde tro på noget som helst gætteri til en NF når man ikke er længere henne

Anmeld

4. oktober 2012

jack

Anonym skriver:

Er der nogen som har fået et gæt på kønnet til nf og så til md var det det modsatte køn??  Eller nogen som har hørt om det?  

Jeg har lige været til nf scanning og hun gættede på det blev en dreng.. Men kan det mon snyde og så være en pige?? 

Jeg har aldrig hørt om nogle der fik kønne af vide til nf... troede ikke engang man ku se det der..

Men har hørt om folk hvor det snød frem til fødslen... medmindre de ligger fuldstændig blottet, er det jo altid et gæt...

Begge gange hos mig har der ikke været nogle tvivl da begge mine drenge har ligget med fuldstændig spredte ben

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

hoejlund skriver:

Min veninde fik afvide til nf. at det så ud som om hun skulle have en dreng, og hun troede fuldt og fast på det, men da hun var md fik hun afvide at hun skulle have en pige. 

Og ud kom den sødste lille pige..  

Kunne de også se en lille tap til nf scanningen? synes bare det lignede en lille tap vi så? Men skamlæberne kan vel også være hævet?  

Anmeld

4. oktober 2012

Underskøn

Man siger at så tidligt i graviditeten er klitoris meget stor ved pigerne , og kan derfor nemt forveksles med en tap.
Har en veninde der fik at vide hun ventede en pige, til både nf og md, ud kom en dreng

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg tror det kan snyde rigtigt meget, især fordi det ikke er meningen at man skulle kunne se kønnet til en NF.

Anmeld

4. oktober 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg spurgte om køn til NF og der ville de slet ikke udtale sig. De sagde at alle baby lignede hinanden på det tidspunkt, pga kønsorganerne slet ikke er udviklet så tidligt.
Jeg ville personligt ikke turde, at tro på det!

Anmeld

4. oktober 2012

Rosengreen

Kender faktisk 2 der fik at vide at de skulle have drenge til NF. Begge fik piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.