Ekstra jerntilskud, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Snehund

Tulle83 skriver:

Jeg var så træt om aftenen da vi kom hjem fordi jeg havde været så spændt hele dagen, og da det så gik godt, ja så gik luften af ballonen, hahah

Jo, også fordi det var den første scanning vi var til, og dermed også første gang vi hørte hjertelyd og så liv Det var rigtig stort for os begge to!

Jah, hvor dejligt Helt specielt at se den lille basse ligge derinde og tumle rundt. Jeg elsker det Har lyst til at blive scannet igen og igen - men vil ikke, ved ikke om det er godt for den lille blob, hvis man overgør det. Desuden er det også dyrt, hvis man selv skal betale for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Enirt

Snehund skriver:

Hej

Spørg endelig løs! Hvis vi kan hjælpe hinanden er det bare godt! Jeg er ikke sart.

Jeg ved ikke om forstoppelse og jernpiller er forbundet med selve indtagelsestidspunktet?! Har i hvert fald hørt, at kroppen optager det bedre, hvis man ikke indtager det sammen med andet.

Jeg er ikke plaget af forstoppelse, (endnu da) men spiser en del grønt og frugt og andre fiberrige fødevarer fx groft brød, groft pasta, c-vitamin er vigitigt i forbindelse med jernoptaget - måske er det derfor?

Du kan jo prøve at kun at spise jern inden du går i seng, og se om det ændrer noget.

Held og lykke

Tak skal du have, det vil jeg prøve.

Anmeld

4. oktober 2012

Snehund

Enirt skriver:

Tak skal du have, det vil jeg prøve.

Håber det hjælper - ikke rart at have problemer med maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.