kalendergaver? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

L&V

michelledam skriver:

J

nåååhhh nej det kan jeg godt se. det kunne da være meget værre.

Ja ikke. men de er os ret små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Mother-love

Månsson skriver:

jeg synes de har en okay str. kunne godt være jeg skulle ud og have dem også

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

michelledam skriver:

Tro

jeg synes de har en okay str. kunne godt være jeg skulle ud og have dem også

Tror os de kan få meget sjov ud af dem

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Jeg gik i gang med pakkekalender indkøb i går og indtil videre er det blevet til
Min søn på 2:
3 biler (60 kr BR)
ABC plakat (30 kr)
Wallstickers (30 kr)

Min datter på 8:
Spejl på fod
perler
vanter med mus
kuglepen i sjove udformninger *2
lampe med blink
et slimdyr
et hoppedyr

Alt i alt er der indkøbt 13 gaver og der er kun brugt 330 kr

Den lille får også en pakke rosiner en af dagene, en ny tandbørste måske, tallerken med ansigt af dyr, lidt tøj og hvad der ellers også kan være praktisk. Tænker det for ham bare er hyggeligt at åbne et eller andet sammen med storesøster

Anmeld

4. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
michelledam skriver:

hej piger.
ja jeg vil jo gerne lave kalendergaver til december til isabella.
har i nogle ideer til hvad det kunne være? hun er 16 mdr nu. og vil være 18 mdr til december.
gaverne skal ikke være ret dyre. dog må adventsgaverne godt være lidt dyrer end de andre.
ved godt hun ikke forstår så meget af det. men jeg har længe glædet mig til at lave sådan en. så i år bliver det.

her får vores børn også nogle dage en rusin pakke eller en fignstang.
en pakke tusser med 10 i bliver her delt over 3 dage. på den måde bliver det ikke så dyrt.
vi har et buget der siger max 300 kr til 24 gaver hvor advendtsgaverne så kan blive lidt dyre.

Anmeld

4. oktober 2012

lhn89

Nu ved jeg slet ikke om det er jeres "stil" men jeg ved at Maileg holder lagersalg (hver fredag og lørdag) i Herning. De har rigtigt mange ting til virkelig billige penge! 

fx. disse rangler til 5,- (normalpris 80,-)

Kaniner, mus og nisser fra 60,- og dukkemøbler til 25,- (normalpris op til 300,-) Noahs ark til 75,- (normalpris 500,-) 

Der er i hvert fald rigtig mange penge at spare, hvis man er til sådan noget legetøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2012

Maja_4000

Caroline bliver 2 i december .. Hun får "kun" adventsgaver i år

Indtil videre har jeg købt fingermaling og et puslespil .. Det er egentlig ting hun skulle have alligevel .. Men så blev vi enige om at gemme dem et par måneder Gider ikke bruge penge på en masse ubrugeligt skrammel fra Tiger eller sådan noget

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men duplo og legemad kan f.eks. sagtens strækkes over maaaange dage

Anmeld

4. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har sat et budget på 250 kr. og ca. hver 2-3 dag vil det være noget spiseligt de kan få. Det er f.eks. fignestang, rosiner, tyggegummi, chokolade eller nogen andet som passer til hendes alder.

Jeg køber alt fra strømper, underbukser, farver (som jeg deler op i flere omgange), perler, hårspænder, hårting mv.

Jeg gik i gang allerede i august, da jeg så går efter de gode tilbud. Jeg har fået plastik tallerken, drikkedunk, madkasse til kun 10 pr. pr. del. Så kigger jeg i Netto, Tigerforretninger, Søsterens Grene mv.

Det er første gang i år de får, da jeg ellers synes de har været for små - de er 5 år og 3 1/2 år.

Anmeld

4. oktober 2012

Ryberg

Jeg lavede til Lasse sidste år og laver igen i år, og vil bare sige at du kan komme langt med at købe brugt!

Dukker, dukke tøj, køkken ting, lege mad, biler, duplo og andre sjove ting man kan finde på det brugte marked :-)

Sådan gør jeg - og bøger!
Har lige købt tre store bøger for 30kr.

På den måde er jeg sikker på jeg ikke køber noget billigt skrammel man ender med at smide ud.. For på den måde får du dyre ting til billige penge.

Kun et forslag :-)

Anmeld

4. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

IHuHvo

Hvor kan de købes ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.