kalendergaver? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.774 visninger
43 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Mother-love

hej piger.
ja jeg vil jo gerne lave kalendergaver til december til isabella.
har i nogle ideer til hvad det kunne være? hun er 16 mdr nu. og vil være 18 mdr til december.
gaverne skal ikke være ret dyre. dog må adventsgaverne godt være lidt dyrer end de andre.
ved godt hun ikke forstår så meget af det. men jeg har længe glædet mig til at lave sådan en. så i år bliver det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

hej piger.
ja jeg vil jo gerne lave kalendergaver til december til isabella.
har i nogle ideer til hvad det kunne være? hun er 16 mdr nu. og vil være 18 mdr til december.
gaverne skal ikke være ret dyre. dog må adventsgaverne godt være lidt dyrer end de andre.
ved godt hun ikke forstår så meget af det. men jeg har længe glædet mig til at lave sådan en. så i år bliver det.

Oscar fik duplo klodser næsten hver dag ..

Udover det fik han små biler og traktorer osv...
Alt andet var nærmest for dyrt ... Hehe .. 

Anmeld

3. oktober 2012

132319

Ingen af mine børn har fået kalendergaver i den alder.

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Prøv evt billig Billy, tiger, søstrene grene og jydekompagniet.
De har tit små fine ting til 10-20 kr.
Bla hoppebolde, og andre ting.

Ellers har de fleste fætter br ligenu kasser med ting sat MEGET ned, måske der var noget der?

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

132319 skriver:

Ingen af mine børn har fået kalendergaver i den alder.

(Intet ondt)

Men nu spurgte hun jo om hvad man kunne give, ikke om andre gav deres børn?

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

morethanperfect skriver:

Oscar fik duplo klodser næsten hver dag ..

Udover det fik han små biler og traktorer osv...
Alt andet var nærmest for dyrt ... Hehe .. 

ja det er jo også det jeg tænker. at det hurtigt kan rende op. men det var nu en god nok ide med dubloklodserne. men sagen er bare den at vi har planer om at købe dublo klodser i julegave til hende så hun kan få endnu flere end dem hun har nu. hihihi
og tænker det måske ville blive meget i længden og måske lidt kedeligt for hende? hehe

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

Benjamins'mor skriver:

Prøv evt billig Billy, tiger, søstrene grene og jydekompagniet.
De har tit små fine ting til 10-20 kr.
Bla hoppebolde, og andre ting.

Ellers har de fleste fætter br ligenu kasser med ting sat MEGET ned, måske der var noget der?

tak for dit svar. ja jeg har også tænkt på de der butikker. de har da altid et eller andet til billige penge.
og hvis man nu f.eks købt et sæt med et eller andet kunne man jo sagtens dele det op i flere gaver

Anmeld

3. oktober 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

ja det er jo også det jeg tænker. at det hurtigt kan rende op. men det var nu en god nok ide med dubloklodserne. men sagen er bare den at vi har planer om at købe dublo klodser i julegave til hende så hun kan få endnu flere end dem hun har nu. hihihi
og tænker det måske ville blive meget i længden og måske lidt kedeligt for hende? hehe

Duplo kan de aldrig få for meget af

Oscar har vildt meget , og han eeeelsker det Men det er jo forskelligt fra barn til barn .. Det er jo også vildt godt for deres motorik .. 

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

morethanperfect skriver:

Oscar har vildt meget , og han eeeelsker det Men det er jo forskelligt fra barn til barn .. Det er jo også vildt godt for deres motorik .. 

det er self rigtigt. hun elsker det. og bare det at sidde og sætte sammen rykke fra hinanden igen synes hun er hyggeligt. men det resultere så også i at der er dublo klodser all over the place hahahaha
finder de skide klodser alle mulige mærkelig steder. selv i vaskemaskinen hehehehe

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Tror Benjamin har 3-4 klods kasser med duplo, samt lidt store duplo ting ved siden af. Han eeeelsker det også bare, han leger med det HVER dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.