kalendergaver? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Mother-love

StineW79 skriver:

Her har thea fået hårting, strømpebukser, undertøj og sjove sokker, fine perler, pixibøger, dvd film, tusser og farvekridt. Ting som hun sku ha haft alligevel  Vh stine

hahah sådan kan man jo også gøre det. men jeg tænker bare tøj??? griner. man hadede jo de bløde pakker som barn hahahaha

men jeg må ski være lidt kreativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Mother-love

132319 skriver:

Mine børn får noget spiseligt ca. hver anden dag. Dvs. rosiner, fignestænger eller en lille chokolade. De er lykkelige, bare det er pakket ind fra Nissen

Jeg har et maxbudget på 200 kr pr. barn og det holder jeg. Nogle dage får de for 50 kr, andre for 50 øre

åhh jo sådan kunne man jo også gøre. men hun får stortset figenstænder dagligt for at holde gang i hendes mave. så tror ikke hun ville synes det var særlig spændende heheh....

men ja en lille pakke med et lille stykke chokolade eller lign. ville hun da elske da det pt kun er når hun er hos farmor hun får slik. da vi ikke spiser ret meget af det herhjemme

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

Benjamins'mor skriver:

Forresten har tiger også tegnefilm til børn til 20 kr.

Velbekomme og også god aften til dig

tak tak. det skal jeg da klart kigge efter... ihhh glæder mig helt til at skulle fise rundt og kigge efter sådan nogle små ting. elsker når der går sport i at være kreativ... det er så hyggeligt

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

Månsson skriver:

Det er bobels i mini udgave.. Tror de er beregnet til og ta med i bad

nååhhh dem. er de ikke ret dyre?

Anmeld

3. oktober 2012

132319

michelledam skriver:

åhh jo sådan kunne man jo også gøre. men hun får stortset figenstænder dagligt for at holde gang i hendes mave. så tror ikke hun ville synes det var særlig spændende heheh....

men ja en lille pakke med et lille stykke chokolade eller lign. ville hun da elske da det pt kun er når hun er hos farmor hun får slik. da vi ikke spiser ret meget af det herhjemme

Så findes der heldigvis sunde alternativer, 12 dage med slik til 1-årig er måske også lige voldsomt nok

Anmeld

3. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
michelledam skriver:

hahah sådan kan man jo også gøre det. men jeg tænker bare tøj??? griner. man hadede jo de bløde pakker som barn hahahaha

men jeg må ski være lidt kreativ

Jeps det er lidt smart! Og thea elsker heldigvis bløde pakker endnu. Tror bare det handler om at det er de rigtige motiver der feks er på strømper osv. Hun er nu dejlig nem  Vh stine

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

michelledam skriver:

De

nååhhh dem. er de ikke ret dyre?

De små kan man få 4 for 119,- så det er ikke galt syntes jeg

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

StineW79 skriver:

Jeps det er lidt smart! Og thea elsker heldigvis bløde pakker endnu. Tror bare det handler om at det er de rigtige motiver der feks er på strømper osv. Hun er nu dejlig nem  Vh stine

hehehe. ja hvis du giver isabella nogle strømper havner de bare et eller andet underligt sted hehehe.

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

Månsson skriver:

De små kan man få 4 for 119,- så det er ikke galt syntes jeg

nåååhhh nej det kan jeg godt se. det kunne da være meget værre.

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

132319 skriver:

Så findes der heldigvis sunde alternativer, 12 dage med slik til 1-årig er måske også lige voldsomt nok

ja det er vidst ret voldsomt. men takker ihvertfald lige for en ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.