kalendergaver? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

132319

Benjamins'mor skriver:

(Intet ondt)

Men nu spurgte hun jo om hvad man kunne give, ikke om andre gav deres børn?

Bevares.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

michelledam skriver:

tak for dit svar. ja jeg har også tænkt på de der butikker. de har da altid et eller andet til billige penge.
og hvis man nu f.eks købt et sæt med et eller andet kunne man jo sagtens dele det op i flere gaver

Lige præcis.
I tiger kommer der som regel her i oktober/november en masse legetøj frem fordi det er jul.

De har normalt bla - sand dyr, hoppe bolde, jonglør bolde, træ puslespil (30kr), dukker, pixi bøger, de tykke bøger de ikke kan ødelægge osv.

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

132319 skriver:

Bevares.

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis.
I tiger kommer der som regel her i oktober/november en masse legetøj frem fordi det er jul.

De har normalt bla - sand dyr, hoppe bolde, jonglør bolde, træ puslespil (30kr), dukker, pixi bøger, de tykke bøger de ikke kan ødelægge osv.

jamen det lyder da bare helt perfekt. takker for dit svar og god aften til dig

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Jeg er os lige gået igang med det til min datter på 1 år.. indtil videre har jeg købt: bog, kop, sæbebobler, dukke, rasleæg, hæklede cup cakes , også vil jeg pakke små poser med tørret frugt ind også den 24 får hun de små bobels dyr eller os får hun en hver søndag.

Anmeld

3. oktober 2012

132319

Mine børn får noget spiseligt ca. hver anden dag. Dvs. rosiner, fignestænger eller en lille chokolade. De er lykkelige, bare det er pakket ind fra Nissen

Jeg har et maxbudget på 200 kr pr. barn og det holder jeg. Nogle dage får de for 50 kr, andre for 50 øre

Anmeld

3. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har thea fået hårting, strømpebukser, undertøj og sjove sokker, fine perler, pixibøger, dvd film, tusser og farvekridt. Ting som hun sku ha haft alligevel  Vh stine

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

michelledam skriver:

jamen det lyder da bare helt perfekt. takker for dit svar og god aften til dig

Forresten har tiger også tegnefilm til børn til 20 kr.

Velbekomme og også god aften til dig

Anmeld

3. oktober 2012

Mother-love

Månsson skriver:

Jeg er os lige gået igang med det til min datter på 1 år.. indtil videre har jeg købt: bog, kop, sæbebobler, dukke, rasleæg, hæklede cup cakes , også vil jeg pakke små poser med tørret frugt ind også den 24 får hun de små bobels dyr eller os får hun en hver søndag.

de små bobles dyr? hvad er det for noget?
men ja det er også sådan noget jeg tænker at jeg vil købe til isabella.

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

michelledam skriver:

de små bobles dyr? hvad er det for noget?
men ja det er også sådan noget jeg tænker at jeg vil købe til isabella.

Det er bobels i mini udgave.. Tror de er beregnet til og ta med i bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.