Moderkagebiopsi? hjælp! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

FruK

Anonym skriver:

Så er det overstået Det var heldigvis ikke så slemt.. Nu skal jeg bare vente til tirsdag hvor jeg forhåblig får svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Tulle28

Først et stort

Jeg fik et semi dårligt resultat til NF (1:389, mener jeg det var), så vi valgte at få taget en fostervandsprøve.

Moderkagebiopsi foregår på samme måde som fostervandsprøve. Du ligger på en briks og så scanner de dig for at være sikker på de rammer rigtigt. Smerten (hvis man kan sige det) føles som at få taget en blodprøve, men jeg vil ikke anbefale at du ser nålen, for den er meget lang og det ser voldsomt ud. Det tager ca. 1 minut, så er det overstået. Efterfølgende skal du ligge en halv times tid og så er det hjem på sofaen! Jeg fik lidt plukveer efterfølgende.

Krydser fingre for at alt er som det skal være!

Anmeld

4. oktober 2012

Alexander&Lærke

Jeg fik også fortaget sådan en prøve i januar 11 da jeg ventede min datter... Jeg syntes det var heslig meget hesligt.... Og jeg skal aldrig have sådan en prøve igen..... Det er det værste jeg har være med til. Men meget af det er psykisk.  Men det skal du slet ikke regne med at du komme til at synets det samme, tror det kommer an på mange ting i ens liv, som gør om man tager prøver pænt eller om man som jeg går i sort. Det fleste jeg har hørt få taget sådan en prøve siger at det ikke er slemt.. Jeg synets det gjore ondt, men de måtte også sitkke 2 gange da vi ikke kom rigtigt ind første gang...

Jeg fik et dårligt tal på 1:121 og vores verden gik i stå... Vi valgte at få den da vi har en dreng i forvejen som også er lidt krævende, har scoiale problemer.  Vi ville simpelhen ikke kunne klare hvis vores kommende barn skulle have dawns og alt det som det kan medføre...  Jeg fik min på skejby sygehus og der tog de sig rigtig god tid til at fortælle og sygeplejesken kom også og kiggede flere gange til mig bagefter og var sød og hjælpsom... Jeg fik min en torsdag og måtte venter helt til om mandagen, før de kunne give et svart pga weekenden fik en dejligt svar med ingen fund at kromosom fejl og et brev 3 uger senere og 100 % vished om at hun ikke fejlede noget i den dur...  Det  2. bedste ved prøve var at de også med 100% sikkerhed kunne fortælle os at vi ventede en pige og det var bare en meget stor ting at vente en pige efter en dreng....  

Jeg håber din prøve komme til at gå ligeså godt, at i får en positivt svar og at du kan slappe af unden prøver og bagefter....

Anmeld

4. oktober 2012

Chris86

Ja, mener vores tal var 1:41 og vores datter fejler intet

Anmeld

4. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Så er det overstået Det var heldigvis ikke så slemt.. Nu skal jeg bare vente til tirsdag hvor jeg forhåblig får svar 

Sagde de at du skulle vente helt til tirsdag?

Jeg fik også min en torsdag og jeg fik svar allerede lørdag

Godt at det er overstået og at det ikke var slemt

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Sagde de at du skulle vente helt til tirsdag?

Jeg fik også min en torsdag og jeg fik svar allerede lørdag

Godt at det er overstået og at det ikke var slemt

Jep de sagde jeg nok først fik svar tirsdag  Føler bare der er evigheder til!! 

Anmeld

4. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Jep de sagde jeg nok først fik svar tirsdag  Føler bare der er evigheder til!! 

Av ja, det er længe at vente... Måske har de ekstra travlt for tiden.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Av ja, det er længe at vente... Måske har de ekstra travlt for tiden.

Jaa, kan godt være  Men heldigvis har jeg en dejlig søn og en god kæreste som kan få mig på andre tanker ..  HÅber bare tiden går stærkt og alt er godt 

Anmeld

4. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Jaa, kan godt være  Men heldigvis har jeg en dejlig søn og en god kæreste som kan få mig på andre tanker ..  HÅber bare tiden går stærkt og alt er godt 

Det håber jeg også

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det håber jeg også

Taak Håber snart jeg kan komme med en positiv opdate.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.