Jeg fik også fortaget sådan en prøve i januar 11 da jeg ventede min datter... Jeg syntes det var heslig meget hesligt.... Og jeg skal aldrig have sådan en prøve igen..... Det er det værste jeg har være med til. Men meget af det er psykisk. Men det skal du slet ikke regne med at du komme til at synets det samme, tror det kommer an på mange ting i ens liv, som gør om man tager prøver pænt eller om man som jeg går i sort. Det fleste jeg har hørt få taget sådan en prøve siger at det ikke er slemt.. Jeg synets det gjore ondt, men de måtte også sitkke 2 gange da vi ikke kom rigtigt ind første gang...
Jeg fik et dårligt tal på 1:121 og vores verden gik i stå... Vi valgte at få den da vi har en dreng i forvejen som også er lidt krævende, har scoiale problemer. Vi ville simpelhen ikke kunne klare hvis vores kommende barn skulle have dawns og alt det som det kan medføre... Jeg fik min på skejby sygehus og der tog de sig rigtig god tid til at fortælle og sygeplejesken kom også og kiggede flere gange til mig bagefter og var sød og hjælpsom... Jeg fik min en torsdag og måtte venter helt til om mandagen, før de kunne give et svart pga weekenden fik en dejligt svar med ingen fund at kromosom fejl og et brev 3 uger senere og 100 % vished om at hun ikke fejlede noget i den dur... Det 2. bedste ved prøve var at de også med 100% sikkerhed kunne fortælle os at vi ventede en pige og det var bare en meget stor ting at vente en pige efter en dreng....
Jeg håber din prøve komme til at gå ligeså godt, at i får en positivt svar og at du kan slappe af unden prøver og bagefter....
Anmeld