Moderkagebiopsi? hjælp! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.711 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg var igår til NF scanning og alt så godt ud til at starte med, men endte ikke godt da tallet skulle regnes ud.. Jeg fik desværre afvide at jeg er i høj risiko for downs ..

Imorgen skal jeg have fortaget en moderkagebiopsi.. Jeg er vildt nervøs!! Bange for der går noget galt! Bange for at baby er syg!

Er der nogen som har erfaring med moderkagebiopsi? og oplevet noget af det samme?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg var igår til NF scanning og alt så godt ud til at starte med, men endte ikke godt da tallet skulle regnes ud.. Jeg fik desværre afvide at jeg er i høj risiko for downs ..

Imorgen skal jeg have fortaget en moderkagebiopsi.. Jeg er vildt nervøs!! Bange for der går noget galt! Bange for at baby er syg!

Er der nogen som har erfaring med moderkagebiopsi? og oplevet noget af det samme?? 

Ikke sjovt. Vi blev tilbudt biopsi ved vores 2. barn (ikke samme grund som dig), jeg havde lyst til at få vished, men manden sagde nej, så vi fik den ikke, men det var en hård beslutning med mange bekymringer. Lillefisen viste sig at være sund og rask.

Anmeld

3. oktober 2012

Rockertand

3. oktober 2012

M&N

Har ingen erfaring på området, men vil lige fortælle at jeg ofte ser flere og flere blive tilbudt disse moderkagebiopsi'er, hvor alt ser fint ud og babyen er sund og rask.

Det er jo heldigvis kun i få tilfælde at barnet fejler noget alvorligt. 

Jeg krydser for at alt nok skal gå vel og baby er sund og rask 

Anmeld

3. oktober 2012

FruK

Anonym skriver:

Ja, det har jeg prøvet, og forstår godt at du er ked af det.

Man kan ikke lade være med at bekymre sig... Men hold fast i, at svaret for langt, langt de fleste viser sig at være positivt!

Vi var til NF om torsdagen og gik i weekenden og ventede på at gå lavet moderkagebiopsi. Det var hæsligt. Biopsien fik vi lavet mandag, og svaret kom med posten onsdag. Det var endnu mere hæsligt at vente på - men positivt heldigvis.

Selve prøven er ubehageligt, men gør ikke decideret ondt, synes jeg. Det tager ikke ret lang tid. Jeg var vildt bange for at der skulle gå noget galt, da de tog den, men prøvede at slappe af så meget dom muligt - så går det nemmere.

Håber det bedste for dig!! 

Anmeld

3. oktober 2012

132319

Jeg fik et tal der hed 1:173.

Fik biopsien dagen efter og fik svar tre dage efter det -De tre længste dage i mit liv!

Selve prøven var ikke så slem som jeg havde frygtet

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ikke sjovt. Vi blev tilbudt biopsi ved vores 2. barn (ikke samme grund som dig), jeg havde lyst til at få vished, men manden sagde nej, så vi fik den ikke, men det var en hård beslutning med mange bekymringer. Lillefisen viste sig at være sund og rask.

Dejlig at høre i fik en rask baby .. 

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ingen erfaring på området, men vil lige fortælle at jeg ofte ser flere og flere blive tilbudt disse moderkagebiopsi'er, hvor alt ser fint ud og babyen er sund og rask.

Det er jo heldigvis kun i få tilfælde at barnet fejler noget alvorligt. 

Jeg krydser for at alt nok skal gå vel og baby er sund og rask 

Tak 

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja, det har jeg prøvet, og forstår godt at du er ked af det.

Man kan ikke lade være med at bekymre sig... Men hold fast i, at svaret for langt, langt de fleste viser sig at være positivt!

Vi var til NF om torsdagen og gik i weekenden og ventede på at gå lavet moderkagebiopsi. Det var hæsligt. Biopsien fik vi lavet mandag, og svaret kom med posten onsdag. Det var endnu mere hæsligt at vente på - men positivt heldigvis.

Selve prøven er ubehageligt, men gør ikke decideret ondt, synes jeg. Det tager ikke ret lang tid. Jeg var vildt bange for at der skulle gå noget galt, da de tog den, men prøvede at slappe af så meget dom muligt - så går det nemmere.

Håber det bedste for dig!! 

Puha ja vente tiden er det væreste  Og frygten for noget går galt.. 

Sender de også brev ud hvis det viser sig baby er syg? 

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg fik et tal der hed 1:173.

Fik biopsien dagen efter og fik svar tre dage efter det -De tre længste dage i mit liv!

Selve prøven var ikke så slem som jeg havde frygtet

Er også glad for jeg allerede kommer til imorgen.. Håber jeg får svar lLørdag..  Føler bare der er så længe til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.