Grrrrr....hensynsløse naboer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Nu så jeg netop nyhederne den 5 januar og der blev der fortalt at det er lovligt hele december og indtil 5 januar - alt derudover er ulovligt medmindre man har fået tilladelse til at fyre af.

Faktisk opfordrede politiet til anmeldelser og bøden starter ved 2000 kr, allerede der syntes jeg da at man kan se at det er en stor overtrædelse og noget man ikke ser let på.

Hvis du har haft i moderen og hun gentagende gange er ligeglad, så syntes jeg du skal melde det. Det er altså heller ikke noget at lære børnene bare fordi det er sjovt.

God info! Jeg tager helt sikkert fat i moderen i denne weekend og sker der ikke noget promte så er det en anmeldelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

God info! Jeg tager helt sikkert fat i moderen i denne weekend og sker der ikke noget promte så er det en anmeldelse!

Anmeld

11. januar 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Også uden at have haft kontakt til moderen? Selvom det er møgunger er det jo "kun" børn.

Det har stået på i over et år nu. Det kan ikke passe der ikke én gang har været mulighed for at snakke med moren. Så ja jeg ville kontakte politiet.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Så har jeg konfronteret moderen. Ikke den vilde forståelse, men det viste sig at drengen nok ikkehavdde fortaltdet hele. Men hun havd givet dm lov tilat skyde af tror dog hun fik lidt mere forståelse efter jeg fik fortalt at jeg havde bedt dem stoppe gennem de sidste mange måneder og at det nærmest blot havde taget til når jeg bad dem stoppe.
Fik også sagt min datter er bange for det og jeg selv ikke kunne lide tanken om et vildfaren heksehyl og barnevognen.

Så skulle der komme mere må det blive politianmeldelse desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.