Jeg skriver som anonym da jeg nødig vil udstille nogen....
Sagen er den at vores ene nabos unger ligesiden nytårsaften sidste år on and off har fyret diverse nytårskrudt af. I starten sagde jeg intet til det. Det har været alt fra heksehyl til raketter til kinesere.
Så begyndte det at irriterer mig mere og mere. Jeg går hjemme på barsel og vi bor meget tæt og derfor hører vi selvfølgelig alle sammen når de fyrer af. Os voksne kan jo godt leve med det omend det er træks, men særlig vores søn som står i barnevognen max. 10-15 meter derfra, selvfølgelig adskildt af hæk og det kan han selvfølgelig ikkesove for.
Jeg har nu et par gange taget dem i det og bedt dem om at lade være og i dag sagde jeg til dem, at det var fordi vi havde en lille til at stå i barnevognen og sove. De skyndte sig ind. Jeg er ret sikke på at moderen ikke var hjemme. Et par timer senere var de ude og fyrer af igen mens moderen stod og kiggede på

Jeg føler mig bare så krænket og blev simpelthen så tosset at jeg kunne mærke at jeg ikke kunne styrer mig hvis jeg skulle gå over og tage en snak med moderen.
Det har kun været kinesere de har fyret af i dag, men for helvede det er 9 mdr siden det var nytårs aften

Det er også generende når de fyrer af om aftenen når ungerne er ved at blive puttet.....
Det er en enlig moder, hvor ungerne kun er der engang imellem og det bærer præg af at der ikke er så mange regler i hjemmet. De må alt virker det som om.
Går vi i små sko? Hvad ville I gøre?
Jeg ved det er ulovligt at fyrer fyrværkeri af, men gælder det også kineserer? Har prøvet at google det, men kan ikke finde noget om det.
Anmeld