Dejligt at du har mere energi i dag! Husk også at bruge den på noget, der er rart for dig selv
I dag forfaldt jeg tilgengæld til en bette middagslur, havde nok været oppe ca 3½ time før sengen kaldte igen, drømte bare helt vildt og kunne slet vågne igen - er helt døsig
Det er nok al den aktivitet i går, der har slået bunden ud af mig. Tror jeg vil prøve at økonomisere lidt med kræfterne, py det blir hårdt at gå på job! Håber virkelig også at det lysner omkring uge 12, det vil være perfekt timing for mig i hvert fald.
Hyg dig med din gode energi og solskinnet
Helt sikkert, jeg tager den med ro. Men bare det at kunne ordne bare en smule praktiske ting giver mig ro og dermed er det også godt for mig selv. Du kan se, jeg stadig er ret aktiv herinde, så mere stresser jeg altså heller ikke. 
Ja puha, de der dage har jeg altså også... forleden dag nåede jeg kun at være vågen 1½ times tid, før jeg hoppede i seng igen. 
Jeg har konkluderet at jeg faktisk havde en temmelig stresset weekend, så det er nok derfor, jeg havde brug for flere dage for at komme ovenpå igen. Sådan virkelig bedstemor-agtigt. Men det er jo det samme, du siger. At al den aktivitet i går slog bunden ud af dig. Ergo, hvis vi presser os selv for meget, kommer det og bider os hårdt i måsen senere?
Mange tak!
Anmeld