Den træthed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Hvor jeg dog kan huske det 

Beklager, men det aftager først henne omkring 12 uge.

Jeg kunne sidde ret op og ned og sove på en stiv stol med mine.

Kærligst
Sussie 

Ok, bare det så også aftager dér, så har jeg stadig lidt tid at forberede lynbryllup.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Gud hvor jeg dog elsker dine svar pige 

Jeg er bestemt også fan!

Anmeld

4. oktober 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Ok, bare det så også aftager dér, så har jeg stadig lidt tid at forberede lynbryllup.  

Husker du at få dine vitaminer og mineraler??

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Husker du at få dine vitaminer og mineraler??

Jeg tager Gravitamin dagligt og prøver på at spise de ting, jeg skal. Der er vel stadig et par uger, til jeg skal begynde at tage jerntilskud.

Bum bum, jeg tror det. Gode forslag til vitaminbomber?

Anmeld

4. oktober 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Jeg tager Gravitamin dagligt og prøver på at spise de ting, jeg skal. Der er vel stadig et par uger, til jeg skal begynde at tage jerntilskud.

Bum bum, jeg tror det. Gode forslag til vitaminbomber?

Næ..det lyder som om du får hvad du skal have, så du skal bestemt ikke have mere..det kan nemlig også være farligt at tage for mange vitaminer og mineraler.

Så...du må bare leve med at det er sådan du er gravid her i starten.

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Næ..det lyder som om du får hvad du skal have, så du skal bestemt ikke have mere..det kan nemlig også være farligt at tage for mange vitaminer og mineraler.

Så...du må bare leve med at det er sådan du er gravid her i starten.

Ja, der er nok ikke andet for. Så længe det også kun er mig, der "lider", er det nu heller ikke så slemt.

Anmeld

4. oktober 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Ja, der er nok ikke andet for. Så længe det også kun er mig, der "lider", er det nu heller ikke så slemt.

Hehe nej da..faktisk er det kun lidt komisk 

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

Gud hvor jeg dog elsker dine svar pige 

Takker!

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Hehe nej da..faktisk er det kun lidt komisk 

Haha jeg elsker at være ufrivilligt morsom. Ej, du har helt ret. Og hold da op, hvor er jeg i hopla i dag. Jeg har endelig lidt energi og solen skinner, og det påvirker godt nok graviditetshormonerne i positiv grad, skal jeg da ellers lige love for! 

Anmeld

4. oktober 2012

SussieThyssen

Miss Kat skriver:

Haha jeg elsker at være ufrivilligt morsom. Ej, du har helt ret. Og hold da op, hvor er jeg i hopla i dag. Jeg har endelig lidt energi og solen skinner, og det påvirker godt nok graviditetshormonerne i positiv grad, skal jeg da ellers lige love for! 

hehe super dejligt

ved du hvad jeg præsterede, da jeg skulle have den yngste..jeg har nok været omkring 8 uger henne...jeg faldt ski i søvn under et meget seriøst foredrag vi var til på skolen en lørdag til pædagoisk dag.  

Heldigvis opdagede min gode veninde og kollega det før alle andre, da jeg begyndte at småsnorke, så hun fik prikket til mig.
men der sad jeg..ret op og ned på en stiv stol og SOV.
Mega pinligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.