Den træthed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Miss Kat

Jeg er i dag 8+5 og hold nu op, hvor er jeg kvæstet!

Hele dagen i går lå jeg altså bare på sofaen. Orkede intet. Kunne intet. Sov en masse.

I dag har det ikke været helt så slemt med trætheden, men dvaskheden er der og jeg har ikke overskud til det mindste! Det er bare blevet værre over de sidste par uger.

Puha, hvor det altså stresser mig! Der er SÅ meget der skal ordnes, der er blandt andet liiige mit bryllup om præcis en måned fra i dag!

Hvor længe fortsætter det? Hvad er jeres erfaringer med denne her dvaletilstand?

Piger, send lige lidt energi i min retning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Snehund

Miss Kat skriver:

Hele dagen i går lå jeg altså bare på sofaen. Orkede intet. Kunne intet. Sov en masse.

I dag har det ikke været helt så slemt med trætheden, men dvaskheden er der og jeg har ikke overskud til det mindste! Det er bare blevet værre over de sidste par uger.

Puha, hvor det altså stresser mig! Der er SÅ meget der skal ordnes, der er blandt andet liiige mit bryllup om præcis en måned fra i dag!

Hvor længe fortsætter det? Hvad er jeres erfaringer med denne her dvaletilstand?

Min træthed kommer og går. Er 10 + 5. Har i dag besøgt en veninde 45 min. kørsel herfra, da jeg kom hjem gjorde jeg rent i 3 timer og er stadig oprejst. Ingen middagslur eller lign. I går lå jeg tilgengæld i koma det meste af dagen Nyder bare SÅ meget at jeg har friheden til at få slappet af, når behovet er der. Det blir anderledes, når jeg starter i job om nogle uger. Glæder mig, men de trætte dage, de blir en udfordring. De kloge siger jo det blir bedre for de fleste efter uge 12

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Miss Kat skriver:

Jeg er 14+0 og stadig træt! Jeg sover gerne en 2 timers lur når mindsten er afleveret i vuggestuen

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Kat

Min træthed kommer og går. Er 10 + 5. Har i dag besøgt en veninde 45 min. kørsel herfra, da jeg kom hjem gjorde jeg rent i 3 timer og er stadig oprejst. Ingen middagslur eller lign. I går lå jeg tilgengæld i koma det meste af dagen Nyder bare SÅ meget at jeg har friheden til at få slappet af, når behovet er der. Det blir anderledes, når jeg starter i job om nogle uger. Glæder mig, men de trætte dage, de blir en udfordring. De kloge siger jo det blir bedre for de fleste efter uge 12

Åha altså, hvis jeg så bare havde sådan nogle dage, hvor man lige får en hel masse fra hånden, ville det også være nemmere at flade ud på sofaen uden dårlig samvittighed de dage, hvor man ikke har energi.

Jeg er meget misundelig!

Haha jeg bliver helt stresset på dine vegne, fordi du skal på arbejde snart.  

Jeg håber, de kloge hoveder har ret! 

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Kat

Jeg er 14+0 og stadig træt! Jeg sover gerne en 2 timers lur når mindsten er afleveret i vuggestuen

Ej øv, så kan det jo have lange udsigter.

Er din træthed ikke blevet mindre eller er det det samme som tidligere i graviditeten?

Det har jeg simpelthen ikke tid til. hehe

Anmeld

3. oktober 2012

Snehund

Miss Kat skriver:

Åha altså, hvis jeg så bare havde sådan nogle dage, hvor man lige får en hel masse fra hånden, ville det også være nemmere at flade ud på sofaen uden dårlig samvittighed de dage, hvor man ikke har energi.

Jeg er meget misundelig!

Haha jeg bliver helt stresset på dine vegne, fordi du skal på arbejde snart.  

Jeg håber, de kloge hoveder har ret! 

Håber snart det blir bedre for dig, så du kun lige er så tilpas træt, at du kan nyde det og give dig hen til trætheden på en god måde - i stedet for at stresse over det

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Kat

Snehund skriver:

Håber snart det blir bedre for dig, så du kun lige er så tilpas træt, at du kan nyde det og give dig hen til trætheden på en god måde - i stedet for at stresse over det

Præcis! 

Mange tak.  

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Miss Kat skriver:

Ej øv, så kan det jo have lange udsigter.

Er din træthed ikke blevet mindre eller er det det samme som tidligere i graviditeten?

Det har jeg simpelthen ikke tid til. hehe

Altså jeg fungerer fint først på morgenen, men i og med jeg går hjemme, er det som om søvnigheden tager over, når først jeg har sat mig ned.. Så på det punkt er den bestemt ikke bedre!

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Miss Kat skriver:

Min træthed har været værst begge gange mellem 7. -12. uge. Helt viiiiiildt træt, har jeg været! Man kan slet ikke begribe det, før man selv har prøvet det!

Men 2. trimester er altså en leg sammenlignet med 1. ! 

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

Frøken J. skriver:

Altså jeg fungerer fint først på morgenen, men i og med jeg går hjemme, er det som om søvnigheden tager over, når først jeg har sat mig ned.. Så på det punkt er den bestemt ikke bedre!

Nemlig, samme her! Jeg går også hjemme og lige når jeg vågner, er jeg frisk og tænker "Jubiii i dag skal der ske en hel masse!"... Så får jeg min kop morgenkaffe (jeg drikker koffeinfri, da jeg slet ikke kan klare koffein under graviditet) og min morgenmad, og så er jeg klar til at gå i seng igen...  Suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.