Tanja1234 skriver:
Nej du er bestemt ikke den eneste.
Vores datter er 1,5 år og jeg kan slet ikke begynde at tænke på nr. to.
Dog er det ikke fordi jeg vil undgå at dele min opmærksomhed mellem to små børn, men rent karrieremæssigt og et kæmpe underskud af bl.a. mig-tid - så er det lige før jeg overvejer helt at droppe nr. to...
Jeg regner selvfølgelig med at alt dette går væk når lillepigen er omkring de 3 - 4 år så vi kan supplere med en lillebror eller -søster 
Det lyder rigtig fornuftigt
Selvfølgelig er vores beslutning også baseret på at jeg starter elevuddannelse nu og er på i de næste to år, så der har jeg selvfølgelig ikke super meget lyst til at afbryde med en barsel.
Men jeg syntes bare vores datter fylder utroligt meget, og vil bare rigtig gerne nyde hende inden der kommer en lille der bare kræver utrolig meget og vil tage en masse opmærksomhed fra Isabella.
Nej så vil jeg hellere vente til hun er større og måske forstår det bedre.
Virker bare som om der er rigtig, rigtig mange der allerede bliver gravid med nr.2 inden deres første overhovedet er startet i inst. eller noget. Og så tænker jeg da mine tanker, om det er fordi det er bedst for børn at have tætte søskende, eller vænne sig til at dele opmærksomhed, fra start af, osv.
Anmeld