Dinna88 skriver:
Jeg kan se at dine indlæg er blevet anmeldt - mon ikke det er dig der er galt på den her? Hvis du læser hvad de skriver, igen, så vil du måske se at de svarer dig pænere end du svarer dem 
Men derudover; nej, du er ikke alene! Herhjemme er vi begge enige om at 4 år er hvad der nok vil passe os godt. Vi er jo ikke forældre endnu, men vi ved begge to at vi IKKE skal have børn tæt på hinanden. Ikke af hensyn til nogle fordomme eller noget. Det ved vi bare med os selv
Det bliver jo nok heller ikke lige 4 år, men i hvert fald mere end 3 år.
Der er 5 år imellem min søster og jeg hvilket er PERFEKT - imellem min bror og jeg er der 12 år, hvilket også er super. Det har ikke påvirket os negativt
Det er dog ikke så meget derfor vi hælder mod flere år imellem. Det er som end for vores egen skyld!
Jeg kunne ærlig talt ikke være mere ligeglad. Jeg bliver aldrig enig med størstedelen herinde.
Når folk skriver til mig at jeg ikke kan overskue en mere, så opfatter jeg det som et personligt angreb, og kan ærlig talt ikke se at det er SÅ MEGET MERE forfærdeligt at jeg skriver "luk" til en, end det hun skriver til mig.
Selv din søster kommenterede at det var hårdt skrevet af vedkommende, så må jeg vel for pokker også godt blive stødt.
Men jeg har sådan set skrevet til staff og bedt dem lukke denne tråd så behøver ikke flere kommentarer hverken den ene eller anden vej.
Anmeld