Er jeg den eneste der ikke skal have nr.2 asap???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Loa skriver:

Lad være og skrive i tråden hvis du ikke kan skrive ordenligt! Andet har jeg ikke at sige.

Skrive ordentligt?? Læs lige hendes indlæg igen, det er yderst sobert. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Loa

Dinna88 skriver:

Jeg kan se at dine indlæg er blevet anmeldt - mon ikke det er dig der er galt på den her? Hvis du læser hvad de skriver, igen, så vil du måske se at de svarer dig pænere end du svarer dem 

Men derudover; nej, du er ikke alene! Herhjemme er vi begge enige om at 4 år er hvad der nok vil passe os godt. Vi er jo ikke forældre endnu, men vi ved begge to at vi IKKE skal have børn tæt på hinanden. Ikke af hensyn til nogle fordomme eller noget. Det ved vi bare med os selv  Det bliver jo nok heller ikke lige 4 år, men i hvert fald mere end 3 år. 

Der er 5 år imellem min søster og jeg hvilket er PERFEKT - imellem min bror og jeg er der 12 år, hvilket også er super. Det har ikke påvirket os negativt  Det er dog ikke så meget derfor vi hælder mod flere år imellem.  Det er som end for vores egen skyld!

Jeg kunne ærlig talt ikke være mere ligeglad. Jeg bliver aldrig enig med størstedelen herinde.

Når folk skriver til mig at jeg ikke kan overskue en mere, så opfatter jeg det som et personligt angreb, og kan ærlig talt ikke se at det er SÅ MEGET MERE forfærdeligt at jeg skriver "luk" til en, end det hun skriver til mig.

Selv din søster kommenterede at det var hårdt skrevet af vedkommende, så må jeg vel for pokker også godt blive stødt.

Men jeg har sådan set skrevet til staff og bedt dem lukke denne tråd så behøver ikke flere kommentarer hverken den ene eller anden vej.

Anmeld

5. oktober 2012

Dinna88

Loa skriver:

Jeg kunne ærlig talt ikke være mere ligeglad. Jeg bliver aldrig enig med størstedelen herinde.

Når folk skriver til mig at jeg ikke kan overskue en mere, så opfatter jeg det som et personligt angreb, og kan ærlig talt ikke se at det er SÅ MEGET MERE forfærdeligt at jeg skriver "luk" til en, end det hun skriver til mig.

Selv din søster kommenterede at det var hårdt skrevet af vedkommende, så må jeg vel for pokker også godt blive stødt.

Men jeg har sådan set skrevet til staff og bedt dem lukke denne tråd så behøver ikke flere kommentarer hverken den ene eller anden vej.

Hvis du ikke kunne være mere ligeglad, hvorfor så tage sådan på vej?

Hun er min søster - men det er da ikke ens betydning med at vi altid er enige 

Anmeld

5. oktober 2012

Hailiesmom11

Vi er pt igang med PB nr 2 og vores datter er 16 mdr på onsdag..
Jeg har ikke selv oplevet hvordan det er at hve søskende tæt på for der er 12 år mellem min lillesøster og jeg og jeg ville da ønske jeg havde haft en.. Min kæreste tilgengæld har 7 søskende hvor der er 27 år mellem den ældste (ham) og den yngste..
Men vi har altid begge ment at vi gerne ville have 2 børn inden for kort tid dvs maks 3 år imellem og det er ikke fordi vi har alderen imod os jeg er 23 og manden 30.. vi vil bare gerne være unge med vores børn

Anmeld

5. oktober 2012

Loa

Dinna88 skriver:

Hvis du ikke kunne være mere ligeglad, hvorfor så tage sådan på vej?

Hun er min søster - men det er da ikke ens betydning med at vi altid er enige 

Jeg tager da sådan på vej når folk skriver og konkluderer at jeg ikke kan overskue et barn mere PRÆCIS som alle andre konkluderer ud fra det jeg skriver i mit allerførste indlæg, at de ikke "gider" nyde deres første barn 100%.
Det var sjovt nok det alle dem med to tætte børn "fik ud" af det jeg skrev. Men der er det ok at de skriver som de gør?

Det er såmænd det eneste jeg "tager på vej" over.

Anmeld

5. oktober 2012

Mor til Ella

Loa skriver:

Ja syntes virkelig alle omkring mig får barn nr.2 super hurtigt. Er det virkelig kun mig som ikke har drøn travlt med at få en lille mere så hurtigt som muligt???

Ja jeg tænker at deres børn virkelig må være ultra nemme

Jeg ved godt at folk sikkert tænker at deres børn får meget glæde af hinanden når de bliver større og måske savner de en lille baby igen, men er der slet ingen (som mig) som gerne vil give deres ene og første barn en masse unik opmærksomhed og alene tid inden der skal komme en lillebror/søster?

Måske er det kun mig der ikke kan overskue tanken om at dele opmærksomheden til to små størrelser, og måske tænker jeg bare alt for meget over det, men derfor er jeg alligevel nysgerrig, er jeg virkelig den eneste som bare venter lidt inden nr.2 kommer?

Indtil Ella var 3 mdr var hun nem, og tænkte skal bare have nr 2 med det samme...

Spørg du mig idag, skal jeg ikke have flere, efter 4 mdr med et barn der ikke vil spise, og skriger sig gennem nætterne....... Synes det er FUCKING hårdt

Så nej, du er ikke den eneste...

Anmeld

5. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Loa skriver:

Hvad? Du skrev følgende i startindlægget: 

Måske er det kun mig der ikke kan overskue tanken om at dele opmærksomheden til to små størrelser

Anmeld

5. oktober 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lukkes på trådstarters ønske. 

Anmeld

5. oktober 2012

LR85

110811 skriver:

bare fordi at du ikke kan overskue barn nr. 2 lige nu, betyder det vel ikke at vi andre har travlt? ;-) Jeg skal have nr. 2 til maj, og der er nr. 1 1 år og 9 mdr. det er det helt rigtige for os. mennesker er forskellige. Det er jo ikke aldersforskellen der betyder noget - de valg man tager, som føles rigtige for en selv - det er DET der betyder noget.

Også meget enig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.