Ciss skriver:
Jeg har stemt blankt, fordi det eneste rigtige i mine øjne er, at gøre det, som er rigtigt for JER.
Jeg er absolut for selvbestemt abort efter gældende regler, men efter at jeg selv er blevet mor, har jeg indset, at det skal være en meget ekstrem situation, hvis jeg selv skal vælge den løsning. Men det er jo det, som er rigtigt for mig, og det betyder ikke, at det er det rigtige for jer....
På den mere praktiske side: Vi har 23 måneder imellem vores to - og joda, det er hårdt nogen gange, men mest er det bare fantastisk. De står hinanden meget nær og er vigtige personer for hinanden, og det synes jeg opvejer alt det andet. Vi valgte det bevidst.
Jeg kan godt se, at det er upraktisk i forhold til studiet. Det afhænger jo lidt af, hvad slags studie det er, hvordan det evn vil være at skulle fuldføre med to små børn hjemme.
I kan jo prøve at sætte jer ned og lave en liste over, hvilke problemer som vil opstå som følge af at få nr to næste sommer - og så se på, hvilke praktiske løsninger I kan finde for hvert enkelt problem. Så bliver det måske lidt enklere at overskue det hele.