Børn tidligt efter hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Troldemommi

Jeg har ikke stemt, da jeg er i tvivl men først vil jeg bare gerne vide om du er gravid?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Personligt ville jeg beholde det ..

Jeg har lige fået nummer 2 og der er 23 mdr. mellem , og selvom Oscar ikke helt forstår det , så kommer de til at få glæde af hinanden om nogle år 

Tror nu heller ikk jeg ville kunne få mig selv til at få en abort. tænker også bare hva så med resten af min uddannelse  Og tillykke med den lille nye.  

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

L83 skriver:

Der er 23 måneder imellem mine og der een masse fordele ved det. De leger sindsygt godt sammen og har altid gjort det selv om det er en dreng og en pige. De er nu 5 og 7 og sover i sammen seng fordi de synes det er hyggeligt . Jeg har selvfølgelig stemt beholde

Ej hvor dejligt at høre. 

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg har stemt blankt, fordi det eneste rigtige i mine øjne er, at gøre det, som er rigtigt for JER.

Jeg er absolut for selvbestemt abort efter gældende regler, men efter at jeg selv er blevet mor, har jeg indset, at det skal være en meget ekstrem situation, hvis jeg selv skal vælge den løsning. Men det er jo det, som er rigtigt for mig, og det betyder ikke, at det er det rigtige for jer....

På den mere praktiske side: Vi har 23 måneder imellem vores to - og joda, det er hårdt nogen gange, men mest er det bare fantastisk. De står hinanden meget nær og er vigtige personer for hinanden, og det synes jeg opvejer alt det andet. Vi valgte det bevidst.

Jeg kan godt se, at det er upraktisk i forhold til studiet. Det afhænger jo lidt af, hvad slags studie det er, hvordan det evn vil være at skulle fuldføre med to små børn hjemme.

I kan jo prøve at sætte jer ned og lave en liste over, hvilke problemer som vil opstå som følge af at få nr to næste sommer - og så se på, hvilke praktiske løsninger I kan finde for hvert enkelt problem. Så bliver det måske lidt enklere at overskue det hele.

Tak det var en rigtig god ide.  

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg har ikke stemt, da jeg er i tvivl men først vil jeg bare gerne vide om du er gravid?

Monica

Jeg er gået nogle dage over min mens som jeg ikk plejer men jeg ved ikk om jeg er endnu.  Har testet men der var ingen steg til tiden kun efter tiden og meget utydelig. 

Anmeld

2. oktober 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

jeg kunnenynne godt tænke mig at høre om fordele og ulemper ved at få børn tidligt efter hinanden? Jeg har et barn på 19 måneder og står situatitionen at jeg irør gået et par dage over min mens. Det er desværre ikke planlagt hvis jeg er gravid nu da jeg er igang med en uddannelse og vores barn jo kun er 19 måneder og vi har hele tiden sagt vi først vil ha en mere når h*n er 3-4 år. Men derimod er jeg også bange og faktisk lidt imod aborter. Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hva i synes og fordel/ ulemper. 

Har to år mellem mine tre- det fungere fint :-) ej okay der er jo selvfølgelig 4 år mellem den store og den lille.

Anmeld

2. oktober 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

kunnenynne godt tænke mig at høre om fordele og ulemper ved at få børn tidligt efter hinanden? Jeg har et barn på 19 måneder og står situatitionen at jeg irør gået et par dage over min mens. Det er desværre ikke planlagt hvis jeg er gravid nu da jeg er igang med en uddannelse og vores barn jo kun er 19 måneder og vi har hele tiden sagt vi først vil ha en mere når h*n er 3-4 år. Men derimod er jeg også bange og faktisk lidt imod aborter. Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hva i synes og fordel/ ulemper. 

Det kunne jeg aldrig finde på at svare på i en afstemning

Det er kun dig selv der kan tage den beslutning. Held og lykke med det hele

Anmeld

2. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

Det lyder jo bare dejligt.. Tænker også på hva så med min uddannelse.. jeg ville kunne nå at blive færdig med skolen men så kan jeg jo ikk på elevplads..

Jeg er igang med en hf .. Den tager jeg over tre pr fordi at jeg har børn jamen så tager man bare et års barsel og så søger du elev plads  

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg er igang med en hf .. Den tager jeg over tre pr fordi at jeg har børn jamen så tager man bare et års barsel og så søger du elev plads  

Okey super. 

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det kunne jeg aldrig finde på at svare på i en afstemning

Det er kun dig selv der kan tage den beslutning. Held og lykke med det hele

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.