Børn tidligt efter hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synes i vi skal beholde el. Ej?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.162 visninger
37 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

kunnenynne godt tænke mig at høre om fordele og ulemper ved at få børn tidligt efter hinanden? Jeg har et barn på 19 måneder og står situatitionen at jeg irør gået et par dage over min mens. Det er desværre ikke planlagt hvis jeg er gravid nu da jeg er igang med en uddannelse og vores barn jo kun er 19 måneder og vi har hele tiden sagt vi først vil ha en mere når h*n er 3-4 år. Men derimod er jeg også bange og faktisk lidt imod aborter. Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hva i synes og fordel/ ulemper. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Moar2011

hvorfor ikke først finde ud af om du er gravid - inden du tænker på hvad du skal gøre ..
mens kan udblive af mange grunde .. men mindre du ved at det er graviditet ..

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

hvorfor ikke først finde ud af om du er gravid - inden du tænker på hvad du skal gøre ..
mens kan udblive af mange grunde .. men mindre du ved at det er graviditet ..

Ja det har du ret i. Er bare så nervøs. et eller andet sted er jeg bange for at der er en baby og et andet sted tænker jeg måske er det bare sådan det skal være for oz. 

Anmeld

2. oktober 2012

Aabye

Altså her er lillebror lige på trapperne.. Og der bliver 19 mdr mellem den "store" og den lille.. Så JEG havde beholdt barnet.. Jeg går heller ikke ind for abort.. Bevares alle andre bestemmer da selv hvad de gør med deres krop, men jeg vil ikke udsætte mig selv for det..

Men find ud af først om du er gravid.. Og så tag stilling derefter  

Anmeld

2. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville finde ud af om jeg var gravid inden, at der blev overvejet, hvilken beslutning der skulle tages.

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige, og det var hårdt, da de var små, men de har så meget glæde af hinanden i dag.

Anmeld

2. oktober 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

kunnenynne godt tænke mig at høre om fordele og ulemper ved at få børn tidligt efter hinanden? Jeg har et barn på 19 måneder og står situatitionen at jeg irør gået et par dage over min mens. Det er desværre ikke planlagt hvis jeg er gravid nu da jeg er igang med en uddannelse og vores barn jo kun er 19 måneder og vi har hele tiden sagt vi først vil ha en mere når h*n er 3-4 år. Men derimod er jeg også bange og faktisk lidt imod aborter. Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hva i synes og fordel/ ulemper. 

Jeg er ikke for abort, har derfor stemt beholde!

Men jeg sys da ikke de kommer til at ligge vanvittigt tæt? Altså, dit barn er 19 mdr nu.. så går der da lige lidt inden nr 2 ankommer .. dvs dit nuværende barn vil være over 2 år når det er Det sys jeg er rimeligt!

Men ja, find lige ud af om du overhovedet ER gravid

Anmeld

2. oktober 2012

Skouboe

Der er 18 måneder imellem mine piger og det har været rocker-hårdt, mest fordi lillesøster var ørebarn og led af svær refluks. Det er ikke en omgang jeg ville ønske for min værste fjende.

Når det så er sagt begynder de nu at nå en alder hvor de har glæde af hinanden (2 og 3&frac12 og det bliver langsomt nemmere efterhånden som lillesøster bliver mere og mere selvhjulpen. Og der er bare ikke noget bedre end at se pigerne hygge sig sammen ... også selvom de stadig skændes det meste af tiden.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Altså her er lillebror lige på trapperne.. Og der bliver 19 mdr mellem den "store" og den lille.. Så JEG havde beholdt barnet.. Jeg går heller ikke ind for abort.. Bevares alle andre bestemmer da selv hvad de gør med deres krop, men jeg vil ikke udsætte mig selv for det..

Men find ud af først om du er gravid.. Og så tag stilling derefter  

Ja jeg er både bange for det også synes jeg også det er synd for de børn men har også lidt en ide om det også kan være nødvendigt i visse tilfælde. 

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville finde ud af om jeg var gravid inden, at der blev overvejet, hvilken beslutning der skulle tages.

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige, og det var hårdt, da de var små, men de har så meget glæde af hinanden i dag.

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg er ikke for abort, har derfor stemt beholde!

Men jeg sys da ikke de kommer til at ligge vanvittigt tæt? Altså, dit barn er 19 mdr nu.. så går der da lige lidt inden nr 2 ankommer .. dvs dit nuværende barn vil være over 2 år når det er Det sys jeg er rimeligt!

Men ja, find lige ud af om du overhovedet ER gravid

Ja det er rigtig nok jeg er nok bare mest til at den store måske selv er mere selvstændig inden og nyde h*m så længe som muligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.