Tulle83 skriver:
Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!
Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)
Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?
vi har købt en Trille Fix "14".. har ikke født endnu så om den er de 4000 kr værd ved jeg ikke endnu 
men jeg gik meget efter:
at den skal være god ligge længde (det vil sige den skal ku bruges mere end 1 år)
den skal have justerbar styr da kæresten er en del højere end mig
den skal have en god solid vare kurv da jeg ind i mellem skal ku handle osv med offentlig transport
gode fjedre (den kommer til at blive brugt til både festival og kræmmermarkeder osv..)
kassen skal være fuld understøttet da vi i min familie har erfaring med de vogne der ikke er det begynder at hælde med tiden ned mod styret
og så måtte den jo os gerne se rimelig godt ud (er selv ret glad for designet på det
)
alt dette har min vogn men om jeg snakker lige så "rosende" om den om et ½ år må vi så se 
Anmeld