Hvilken barnevogn bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Vi har to stks. Trille Gigant

Og en Trille Gigant her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Princesspigen

Tulle83 skriver:

Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!

Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)

Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?

vi har købt en Trille Fix "14".. har ikke født endnu så om den er de 4000 kr værd ved jeg ikke endnu

men jeg gik meget efter:

at den skal være god ligge længde (det vil sige den skal ku bruges mere end 1 år)

den skal have justerbar styr da kæresten er en del højere end mig

den skal have en god solid vare kurv da jeg ind i mellem skal ku handle osv med offentlig transport

gode fjedre (den kommer til at blive brugt til både festival og kræmmermarkeder osv..)

kassen skal være fuld understøttet da vi i min familie har erfaring med de vogne der ikke er det begynder at hælde med tiden ned mod styret

og så måtte den jo os gerne se rimelig godt ud (er selv ret glad for designet på det )

alt dette har min vogn men om jeg snakker lige så "rosende" om den om et ½ år må vi så se

Anmeld

3. oktober 2012

Laulund87

Klematis skriver:

Min barnevogn er stillet og strammet og jeg har aldrig haft en pusletaske hængende på styret. Den kører på 2. Barn nu, -den hænger.
Den har været brugt godt, skov og mange lange ture, men aldrig ove4pakket.
Jeg ville til enhver tid ønske jeg havde købt en Odder.

Jeg har ikke haft en Emmaljunga, men hører hele tiden at den hænger. Hører også at man skal indstille noget og jeg tænker bare hvorfor skal man det når man ikke skal det på andre barnevogne?

Jeg vil i hvert fald ikke betale så mange penge for en barnevogn pga mærket og med alt det bøvl man hører.

Til TS: Vi havde en Trille Gigant til den overkommelige pris af 4000 kr og var rigtig tilfreds med den, aldrig problemer! Min drømmevogn, hvis jeg havde pengene, er dog en Odder

Anmeld

3. oktober 2012

2babygirls

Tulle83 skriver:

Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!

Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)

Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?

Her har vi en lææææææker Odder Victory som jeg ææælsker.
Den har den gamle kaleche som jeg er mest til, og nu hvor den er 2 år, ser den stadig lige så fin ud

Anmeld

4. oktober 2012

Tulle83

Tak for jeres svar!

Der er også en del højdeforskel på min kæreste og jeg (jeg er en lille skid!) Så det er også vigtigt for os at der er justerbart styr, men det er der vel på de fleste?

Jeg har fundet en brugt Odder basic fra 2008 til 2.500,- hvilke jeg synes er billigt, da vognen er i mint condision!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.