Hvilken barnevogn bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.381 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Tulle83

Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!

Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)

Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Frksolskin

Hejsa.

Jeg havde en Odder Cecilia Classic på standard stel, og jeg ELSKEDE den. Den var flot, lækker, praktisk og osede af kvalitet. Og så holder de prisen super til videre salg. Jeg købte min brugt til 4000 kr. inkl alle de ting der hører til i en barnevogn. Jeg ofrede nye hjul fra luft til punkterefrie, samt nye af de der bøjler, som man åbner og lukker kalechen med. Og den er lige blevet solgt videre for 3000 kr. Velholdt passet og plejet. Den fremstod sååå flot trods at den havde trillet mange km. Jeg kunne ikke drømme om at kører med andet. Og håber at der engang kommer en lillesøster eller bror og så en x-dream med fast kaleche.

Held og lykke i junglen - håber du finder den vogn der passer lige til dig/jer og dine/jeres behov. 

Anmeld

2. oktober 2012

Isaac's mor

Jeg har en Silvercross
Jeg eeeeeelsker retro looket, plus der er simpelthen så meget plads i den også gynger den godt når vi køre, så lille manden falder i dyb god søvn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2012

Københavnermor

Jeg har også en Silver Cross, og jeg ææææælsker den!

Kommer til at græde snot den dag EK vokser ud af den.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Dorthe1986

Jeg har en odder zip på x-dream stel og jeg elsker den! Odder er virkelig kvalitet!

Anmeld

2. oktober 2012

LilleLene

Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!

Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)

Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?

Jeg har en trille fix

der er super meget affjedring i den, og det er bare fantastisk når man ikke kun triller på lige veje Men den er lidt stor og tung, meeeen billig 3000 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2012

Troldemommi

Vi har en odder zip, dejlig barnevogn og det er så meget nemmere at komme ned til baby end i mange andre barnevogne

kan klart anbefales

Monica

Anmeld

2. oktober 2012

Chris86

Vi har en Odder (tror den hedder Zimply?) og i vuggestuen har vi en BILLIG model fra coop, som jeg fik til ingen penge...

Anmeld

2. oktober 2012

Chris86

Vi har en Odder (tror den hedder Zimply?) og i vuggestuen har vi en BILLIG model fra coop, som jeg fik til ingen penge...

Anmeld

2. oktober 2012

Chris86

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.