Hvilken barnevogn bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

janne1986

Først havde vi en trille, den var vi ik så glade for, så købte vi en brugt emmaljunga til 4000 og har da aldrig haft så god en vogn!

Jeg er ik så høj, og den var super nem og køre for mig i forhold til trille...

Efter vi havde brugt den i 1,5 år solgte vi den videre til 2000 kr havde kun ofret ny helsemsdras til den

Ville til hver en tid vælge emmaljunga igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

MorDk

Vi har en Emmaljunga NitroCity med CityBag ... og den er vi glade for ♥

Anmeld

2. oktober 2012

chael

Har en Odder zip. Og jeg ælsker den.

Verdens fedeste og lækreste vogn. Er vild med den og kan klart anbefale den

*C

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Vi har en Scandia Wonder XL, og den kan jeg klart ikke anbefale.

Jeg har altid godt kunne tænke mig en Odder Zip på Xdream stel, og sådan en køber vi næste gang.

Anmeld

2. oktober 2012

Team Putte

Tulle83 skriver:

Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!

Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)

Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?

Vi har en Teutonia monsun s med sving-hjul foran og den er genial fordi man ik skal gå og løfte forhjulene for at dreje!

Anmeld

2. oktober 2012

sne190810

Har en Odder og jeg ELSKER den

Den er brugt til to børn, har først stoppet med at bruge den til nu her til min datter da hun var 1½.

Den fremstår stadig næsten som ny, selvom den er godt 6 år gammel. Jeg har skiftet 2 af hjulene undervejs, men det var under vinteren for 2 år siden (hvor der var BUNKER af sne i massevis og frostgrader én mas) Det kunne de ikke klare at gå rundt i

Jeg har ikke bil, så den ahr været i brug hverdag, flere gange om dagen.

Jeg kan kun anbefale et mærke som Odder,- dejlig god og langviarig kvalitet!

Anmeld

2. oktober 2012

Klematis

Har en emaljunga Big Star,Suprême.
Hvis jeg var dig ville jeg gå med odderen. Den holder fastheden i styr/ stel, og kommer ikke til at hænge som FEks emaljunga gør.

Anmeld

2. oktober 2012

MissTas

Tulle83 skriver:

Ja, nu har jeg bevæget mig ud i barnevognsjunglen, og hold da op!

Jeg har altid stået fast ved at jeg vil vælge ud fra hvor praktisk den er, og ikke ud efter hvilket mærke der er in. Nu sidder jeg så og kigger frem og tilbage på brugte barnevogne, og jeg må indrømme at Odder classic barnevogne er virkelig flotte, og ser gode ud! (har kigget på modellen fra 2006)

Så er det jeg lige vil høre jer erfarene mødre (eller soon to be?), hvilken barnevogn i bruger, og hvad der betød noget for jer da i gik på jagt?

hej

da vi gik på udkig havde liggekomforten stor betydning for os.. At selve kassen er god og lækker og godt isoleret osv. Samtidig var det vigtigt for os, at den var nem at håndterer og pakke sammen

skal da heller ikke lægge skjul på at designet også betød lidt

så vi købte en emmaljunga big star supreme og er SUPER glad for den!

Anmeld

2. oktober 2012

MissTas

Klematis skriver:

Har en emaljunga Big Star,Suprême.
Hvis jeg var dig ville jeg gå med odderen. Den holder fastheden i styr/ stel, og kommer ikke til at hænge som FEks emaljunga gør.

Emmaljunga kommer til at hænge i stellet hvis man pakker barnevognen med alt muligt eller overlæsser den .. ellers gør den ikke.. men nu er den jo heller ikke beregnet til at der skal være andet deri end baby

Anmeld

2. oktober 2012

Tøs85

Vi har købt en emmaljunga 2013 model.. Vi har ikke fået den hjem endnu, men har set og prøvet den i butikken og den virker virkelig god!! Nem at skille ad, vejer ingenting og punkterfrie hjul.. Vi kiggede efter hvad der passede bedst til os og vores behov og der virker den til at være perfekt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.