løsnet hinderne :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

natashalarsen

lottemusen skriver:

Jeg blev sat i gang med en stikpille om morgenen, og om eftermiddagen fik jeg en hindeløsning. Jeg syntes det gjorde ret ondt, men til gengæld virkede det.
Om aftenen skulle jeg nemlig have haft et ballonkateter, men det blev ikk nødvendigt.
Næste morgen kunne de tage vandet, og 9½ time efter havde jeg født.

Så på mig virkede en hindeløsning, men det var desværre også  ret smertefuldt  

av det lyder ikke så rart .

men hende der scanned mig sagde vi kan prøve og se hvordan de krop reagere på en hinde løsning-

håber altså ikke jeg skal igennem et helved af smerte efter den er lavet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

MMOGM

natashalarsen skriver:

skal ha løsnet hinder torsdag er 38+1  der

er 37+5 idag .

hun mærkede på mig og kunne mærke babys hoved han lagde godt ned og var moden .

nogen der har erfarninger med hindeløsning?

Jeg fik lavet en hindeløsning mandag d. 24/9 kl 11 om morgenen, det gjorde rimelig ondt. Kl 20 startede mine veer, og tirsdag d. 25/9 kl 06:05 havde jeg min skønne søn i armene så på mig virkede den

Anmeld

2. oktober 2012

natashalarsen

Mikkala91 skriver:

Jeg fik lavet en hindeløsning mandag d. 24/9 kl 11 om morgenen, det gjorde rimelig ondt. Kl 20 startede mine veer, og tirsdag d. 25/9 kl 06:05 havde jeg min skønne søn i armene så på mig virkede den

så der er lys forude kan jeg  høre

Anmeld

3. oktober 2012

MMOGM

natashalarsen skriver:

så der er lys forude kan jeg  høre

Ja, jeg håber der sker det samme for dig, som for mig! 

Anmeld

3. oktober 2012

MorDk

Jeg fik løsnet hinder hele 3 gange UDEN virkning! Blev sat igang (hvor de tog vandet i 41+0) og fødte så 3 timer senere...

Anmeld

4. oktober 2012

lottemusen

natashalarsen skriver:

av det lyder ikke så rart .

men hende der scanned mig sagde vi kan prøve og se hvordan de krop reagere på en hinde løsning-

håber altså ikke jeg skal igennem et helved af smerte efter den er lavet..

Kan godt forstå, at du ikke ønsker smerterne - hvem gør det

Men det gode er, at smerten er væk, så snart hindeløsningen er slut, så bagefter gør det ikke ondt.

Anmeld

5. oktober 2012

natashalarsen

det eneste min jm kunne var at køre med fingerne rundt om livmoder halsen da jeg ikke er nok åben  har en halv cm livmoderhals tilbage og modner mig godt nu siger hun er 38+2 idag har nu fået gjort det med livmoder halsen 2 gange og der ikke sket noget, hun siger der kan gå op til hele 3 dage før jeg begynder at vise tegn på at det har hjulpetdet enetse der forgår i mit underliv nu er mens smerter og plukveer. tvivler stærkt på der sker en skid.. også er der kommet meget slim.

skulle bare sige til når jeg ville ha en pille for at blive sat i gang sagde min jm og hende der scannned mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.