løsnet hinderne :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

natashalarsen

skal ha løsnet hinder torsdag er 38+1  der

er 37+5 idag .

hun mærkede på mig og kunne mærke babys hoved han lagde godt ned og var moden .

nogen der har erfarninger med hindeløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

natashalarsen

ingen der har prøvet det og gør det ondt

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

skal ha løsnet hinder torsdag er 38+1  der

er 37+5 idag .

hun mærkede på mig og kunne mærke babys hoved han lagde godt ned og var moden .

nogen der har erfarninger med hindeløsning?

Jada...men det gjorde nu ingen forskel hos mig, det startede ikke noget som helst LOL

Men hvorfor skal du sættes igang så tidligt?

Kærligst
Sussie 

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

ingen der har prøvet det og gør det ondt

det gør ikke direkte ondt..men føles meget underligt.

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

SussieThyssen skriver:

Jada...men det gjorde nu ingen forskel hos mig, det startede ikke noget som helst LOL

Men hvorfor skal du sættes igang så tidligt?

Kærligst
Sussie 

fik bare tilbuddet og fordi der er lidt med hans flow i navlesnoren så mærkede hun på mig dernede og sagde jeg var moden og hun kunne mærke hovedet så havde ikke meget livmoderhals tilbage .

så tilbød hun mig at løsne hinder torsdag men tror slet ikke det virker .

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

fik bare tilbuddet og fordi der er lidt med hans flow i navlesnoren så mærkede hun på mig dernede og sagde jeg var moden og hun kunne mærke hovedet så havde ikke meget livmoderhals tilbage .

så tilbød hun mig at løsne hinder torsdag men tror slet ikke det virker .

For nogle gør det, for andre ikke.

Du må jo bare se hvad der sker.

Men altså..ondt gør det ikke, sådan da..det er bare en anelse ubehageligt og føles underligt.

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

SussieThyssen skriver:

For nogle gør det, for andre ikke.

Du må jo bare se hvad der sker.

Men altså..ondt gør det ikke, sådan da..det er bare en anelse ubehageligt og føles underligt.

hun trykkede og prikkede så mærkeligt da hun mærkede mig deroppe det stak lidt så blev nødtil at udbryde et AVVV! hun sagde ik hvad hun lavede men Det gjorde sku lidt ondt også siger hun bare vi løsner dem torsdag dine hinder okay tænker jeg ..

men jeg håber der sker noget tror jeg vil blive skuffet og ked af det hvis der intet skete

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

hun trykkede og prikkede så mærkeligt da hun mærkede mig deroppe det stak lidt så blev nødtil at udbryde et AVVV! hun sagde ik hvad hun lavede men Det gjorde sku lidt ondt også siger hun bare vi løsner dem torsdag dine hinder okay tænker jeg ..

men jeg håber der sker noget tror jeg vil blive skuffet og ked af det hvis der intet skete

Det skal du ikke blive.

Det er jo bare et forsøg på at sætte gang i fødslen, ad mere skånsom vej, end hvis man laver større indgreb, som ved at tage fostervandet, vedrop, stikpiller eller lign.

Jeg vil tro at hun allerede ved den undersøgelse hun lavede forleden, forsøgte at skubbe til hinden, men at du ikke var helt moden nok, siden det gjorde ondt, og hun så har vurderet at du lige skulle gå de ekstra dage.

Tag et skridt ad gangen, og se så hvad der sker.

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

SussieThyssen skriver:

Det skal du ikke blive.

Det er jo bare et forsøg på at sætte gang i fødslen, ad mere skånsom vej, end hvis man laver større indgreb, som ved at tage fostervandet, vedrop, stikpiller eller lign.

Jeg vil tro at hun allerede ved den undersøgelse hun lavede forleden, forsøgte at skubbe til hinden, men at du ikke var helt moden nok, siden det gjorde ondt, og hun så har vurderet at du lige skulle gå de ekstra dage.

Tag et skridt ad gangen, og se så hvad der sker.

tror altså også hun lavede noget for er ret øm dernede .

men ja det er mere skånsom men det kan vel tage længere tid som du skriver.

ja der er 3 dage til torsdag håber jeg er modnet mere men hun vil lave den ligemøj om jeg ikke er helt moden

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

natashalarsen skriver:

tror altså også hun lavede noget for er ret øm dernede .

men ja det er mere skånsom men det kan vel tage længere tid som du skriver.

ja der er 3 dage til torsdag håber jeg er modnet mere men hun vil lave den ligemøj om jeg ikke er helt moden

Jeg fik løsnet hinderne 2 gange med min den mellemste, og jeg var over termin, men det virkede ikke af den grund LOL
Hun kom præcis 12 dage over termin ligesom sin storesøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.