løsnet hinderne :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

natashalarsen

SussieThyssen skriver:

Jeg fik løsnet hinderne 2 gange med min den mellemste, og jeg var over termin, men det virkede ikke af den grund LOL
Hun kom præcis 12 dage over termin ligesom sin storesøs.

tror altså ikke på det virker ved mig så heller

der så mange der siger det ikke virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Ønskebarnet12

Har ingen anelse om det gør ondt eller ej, men krydser mine fingre for det virker for dig jeg ville ønske min jordmoder ville gøre det, er så træt af at ligne en hval og være så klodset!!

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

Ønskebarnet12 skriver:

Har ingen anelse om det gør ondt eller ej, men krydser mine fingre for det virker for dig jeg ville ønske min jordmoder ville gøre det, er så træt af at ligne en hval og være så klodset!!

de plejer heller ikke tilbyde så tidligt men det fordi hans flow er der knas med stadigvæk og fordi der  ikke så meget fostervand  omkring ham mere .

og tusinde tak

Anmeld

1. oktober 2012

Ønskebarnet12

natashalarsen skriver:

de plejer heller ikke tilbyde så tidligt men det fordi hans flow er der knas med stadigvæk og fordi der  ikke så meget fostervand  omkring ham mere .

og tusinde tak

Han skal nok komme sikkert ud til momse ønsker dig held og lykke! Husk at opdatere hvis det virker, så må jeg tigge mig frem til det hos jordmoderen hvis hun gider og høre på mig :-D

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

Ønskebarnet12 skriver:

Han skal nok komme sikkert ud til momse ønsker dig held og lykke! Husk at opdatere hvis det virker, så må jeg tigge mig frem til det hos jordmoderen hvis hun gider og høre på mig :-D

ja regner også med han kommer sikkert ud<3

og opdate skal jeg nok give hehe

ja ´bare blive ved med at klø på hvor langt er du henne

Anmeld

1. oktober 2012

Ønskebarnet12

natashalarsen skriver:

ja regner også med han kommer sikkert ud<3

og opdate skal jeg nok give hehe

ja ´bare blive ved med at klø på hvor langt er du henne

Super jeg er 38+0 i dag, så han må gerne skynde sig ud til os, for jeg er blevet virkelig utålmodig og kan slet slet ikke lide at se hans tremmeseng tomt, jeg bæger hans dyne frem og tilbage :-p lidt tosset bliver man med at vente og vente :-D

Anmeld

1. oktober 2012

Monski

Jeg fik løsnet hinder - og jeg synes det gjorde ondt!! Næsten som en ve, men det tager to sekunder og så er smerten væk igen
20 timer efter lå jeg med min søn i armene, så det virkede på mig

Anmeld

1. oktober 2012

lottemusen

Jeg blev sat i gang med en stikpille om morgenen, og om eftermiddagen fik jeg en hindeløsning. Jeg syntes det gjorde ret ondt, men til gengæld virkede det.
Om aftenen skulle jeg nemlig have haft et ballonkateter, men det blev ikk nødvendigt.
Næste morgen kunne de tage vandet, og 9½ time efter havde jeg født.

Så på mig virkede en hindeløsning, men det var desværre også  ret smertefuldt  

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

Ønskebarnet12 skriver:

Super jeg er 38+0 i dag, så han må gerne skynde sig ud til os, for jeg er blevet virkelig utålmodig og kan slet slet ikke lide at se hans tremmeseng tomt, jeg bæger hans dyne frem og tilbage :-p lidt tosset bliver man med at vente og vente :-D

jeg sagde til min jm at jeg ikke kan holde til at være gravid mere

kan ikke få min medicin mens jeg er gravid og synes det synd min søn s navlesnor er dårlig så at jeg gerne vil sættes igang når muligheden kom og endelig er jeg så langt på torsdag at de vil jaaai!.

har du snakket med din jm om du gerne vil ha løsnet hinder?

har hun mærket om du moden .

jeg går også og flytter min drengs ting ind i soveværelset jeg flytter rundt på det hele.. hele tiden.

Anmeld

1. oktober 2012

natashalarsen

Monski skriver:

Jeg fik løsnet hinder - og jeg synes det gjorde ondt!! Næsten som en ve, men det tager to sekunder og så er smerten væk igen
20 timer efter lå jeg med min søn i armene, så det virkede på mig

endelig en det virkede for du gav mig lige et smil og håb forude

tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.