Hvordan føles veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Camillos

Nadia Maya skriver:

Jeg er slet ikke enig med de andre!

Jeg var så meget i tvivl om det var veer! Jeg synes ikke det gjorde ondt, det nev bare en lille smule. Så jeg synes det du forklarer lyder lidt som mine veer. Mine gjorde først ondt, lige inden presseveerne. Men der kan man bare se hvor forskellige de er
Jeg havde en fantastisk fødsel, så kan kun sige at du skal glæde dig

Okay tak for svar... Ja vi oplever det alle forskelligt på kroppen .. har dog ikke haft tegnblødning eller vandafgang... så jeg tror måske bare min livmoder øver sig lidt ekstra..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Nadia Maya

Camillos skriver:

Okay tak for svar... Ja vi oplever det alle forskelligt på kroppen .. har dog ikke haft tegnblødning eller vandafgang... så jeg tror måske bare min livmoder øver sig lidt ekstra..  

Det havde jeg slet ikke.. Så aldrig sig aldrig
Held og lykke, når tiden kommer

Anmeld

30. september 2012

Camillos

Nadia Maya skriver:

Det havde jeg slet ikke.. Så aldrig sig aldrig
Held og lykke, når tiden kommer

Okay   ... jamen tak

Anmeld

30. september 2012

2babygirls

Doffie skriver:

1. DU ER IKKE I TVIVL OM NÅR DET ER VEER 

2. Det gør modbydeligt ondt (synes jeg) Som mens smerter gange 1000 og ja maven bliver helt hård, smerten går om i ryg og lænd og det gør bare rigtig ondt 

Man ER i tvivl som første gangsfødende, og jeg tror også jeg er det igen når jeg skal føde lillesøster.

Det tog mig en halv dag før jeg fattede at jeg faktisk havde veer, selvom jeg aldrig havde haft en plukve i hele min graviditet der havde gjort ondt.

Anmeld

30. september 2012

Tulle28

Du er ikke i tvivl - men de behøver altså ikke nødvendigvis at gøre ondt! Jeg gik til fødselsforberedelse hos smertefri fødsel og der lærte jeg at trække vejret (som kort sagt går ud på at du gisper dig gennem hver ve, ligesom når du skal lade være med at presse under presseveerne). Det hjalp mig helt fantastisk meget og det vil jeg helt sikkert også råde dig til - altså fokusere 100% på vejrtrækningen og så prøv at slap så meget af i kæbe, øjne og skuldre under veerne som du overhovedet kan. Det gør at du ikke modarbejder veerne, men lader din krop gøre arbejdet.

Hvis jeg skal prøve at beskrive en ve, synes jeg de føltes som menstruationssmerter, der kommer i bølger som en heftig krampe.

Anmeld

30. september 2012

MissTas

Camillos skriver:

Ja altså ... jeg kan sq ikke rigtig finde det nogle steder... 

Føles de som en gang rigtig ondt i maven, hvor du bare skal på toilettet? 

Sidestik i hele maven? 

Stærke menstrations smerter nederst i maven? og bliver maven hård når man får veer? 

synes efterhånden der er meget forvirrende og nogle siger man ikke er i tvivl når man får veer.. men hvilken slags smerte er det  

det er snart lige ovenover med mig.. og ville lige spørge lidt til det... god dag til jer piger.. 

det gør knaldhamrende ONDT! .. jeg kunne hverken stå, gå eller sidde, men skulle bare stå stille hængende over et bord eller lign. og virkelig koncentrerer mig.. mit gjorde ondt foran i underlivet og bevægede sig langsomt om mod lænden jeg tættere jeg kom på pressefasen

men jeg vil også mene man ikke er i tvivl. Det er en smerte der ikke er til at beskrive.. var det hvert fald for mit vedkommende!

Anmeld

30. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Først vil jeg sige at man kan godt være i tvivl, om man har veer, for det havde jeg i gud ved hvor længe, uden egentlig at vide det.

Mine veer føltes som luft i maven man ikke kunne komme af med, så egentlig var de jo slet ikke så slemme.

....Lige indtil vedrop, og vandet blev taget.................... Så kan jeg ikke huske hvor ondt det gjorde. Men ondt.. Meget ondt... Meget meget meget ondt... Altså VIRKELIG MEGET ONDT... Ondt..

Fik jeg sagt at de gjorde ondt?

Anmeld

30. september 2012

-Sigrid-

Veer føltes (for mig) som mens x mange! Om maven bliver hård lagde jeg ikke mærke til, for min fødsel startede pludselig og voldsomt. Da jeg kom i badekar gik jeg bagover og jm var bange for at jeg var ved at drukne!

Når du skal presse føltes det som at skulle endetarmen

Jeg har skrevet (detaljeret) om min fødsel på min blog

Anmeld

30. september 2012

MMOGM

Camillos skriver:

Ja altså ... jeg kan sq ikke rigtig finde det nogle steder... 

Føles de som en gang rigtig ondt i maven, hvor du bare skal på toilettet? 

Sidestik i hele maven? 

Stærke menstrations smerter nederst i maven? og bliver maven hård når man får veer? 

synes efterhånden der er meget forvirrende og nogle siger man ikke er i tvivl når man får veer.. men hvilken slags smerte er det  

det er snart lige ovenover med mig.. og ville lige spørge lidt til det... god dag til jer piger.. 

Jeg havde meget ondt over skambenet, som om at det hele trak sig sammen.

I starten tænkte jeg, hvis det her er veer, så kan jeg da godt klare det uden at lægge ned over en stol eller lign. Men så tog de til, og som alle andre nok svarer, så er du ikke i tvivl hehe  Du skal nok komme ned og ligge over en stol eller et bord hihi.

Men det føltes mest som meget kraftige mens smerter.

Anmeld

30. september 2012

baby012

Mine startede som mens smerter, nermest meget kraftige plukveerne, det startede jeg med ar tro det var.. Men på et tidspunkt, måtte jeg støtte mig op af noget for ikke at vælde sammen   det er en smerte der ikke kan beskrives, vi oplever det alle forskelligt.. Men en ting vi kan være enige om alle kvinder, er at vi fortrænger smerten efterfølgende, og det er der en grund til.. Det gør RIGTIG ondt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.