Hvordan føles veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.041 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Camillos

Ja altså ... jeg kan sq ikke rigtig finde det nogle steder... 

Føles de som en gang rigtig ondt i maven, hvor du bare skal på toilettet? 

Sidestik i hele maven? 

Stærke menstrations smerter nederst i maven? og bliver maven hård når man får veer? 

synes efterhånden der er meget forvirrende og nogle siger man ikke er i tvivl når man får veer.. men hvilken slags smerte er det  

det er snart lige ovenover med mig.. og ville lige spørge lidt til det... god dag til jer piger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Doffie

1. DU ER IKKE I TVIVL OM NÅR DET ER VEER 

2. Det gør modbydeligt ondt (synes jeg) Som mens smerter gange 1000 og ja maven bliver helt hård, smerten går om i ryg og lænd og det gør bare rigtig ondt 

Anmeld

30. september 2012

Camillos

Doffie skriver:

1. DU ER IKKE I TVIVL OM NÅR DET ER VEER 

2. Det gør modbydeligt ondt (synes jeg) Som mens smerter gange 1000 og ja maven bliver helt hård, smerten går om i ryg og lænd og det gør bare rigtig ondt 

Okay... Tak .. men hvordan tar man tid på sådan nogle .. ? kommer de og så har man smerter .. .så stopper de og så gør det ikke ondt ?? og så kommer de igen eller ... heh undskyld jeg er bare lidt uvidende omkring det..

Anmeld

30. september 2012

Muhmi

Det er en smerte der ikke kan beskrives, eftersom den opleves forskelligt fra kvinde til kvinde... Men det gør virkelig ondt... Din ryg gør sindsygt ondt, det kan slet ikke beskrives fordi man ikke rigtig er til stede mens det står på, du er ikke dig selv i det øjeblik du får en vé....

Når man ikke har en vé gør det ikke ondt, men man ligger sådan set bare og venter (gør sig klar) på den næste der kommer, så dér er man heller ikke rigtig til stede...

Held og lykke med det.. Hehe... Heldigvis er det jo "hurtigt" overstået og man kan godt holde det ud, selvom man egentlig har lyst til at flygte fra ens krop...

Anmeld

30. september 2012

DitteFisk

Smerten er meget individuel, og der er nok en grund til at vi fortrænger hvor ondt det egentlig gør efter fødslen. Jeg kan slet ikke længere genkalde følelsen.. Jeg kan bare huske, at det var menstruationssmerter x50! Hos mig smertede det ikke op i ryggen, som det gør ved nogen, men ned i benene. 

Anmeld

30. september 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Det er en smerte der ikke kan beskrives, eftersom den opleves forskelligt fra kvinde til kvinde... Men det gør virkelig ondt... Din ryg gør sindsygt ondt, det kan slet ikke beskrives fordi man ikke rigtig er til stede mens det står på, du er ikke dig selv i det øjeblik du får en vé....

Når man ikke har en vé gør det ikke ondt, men man ligger sådan set bare og venter (gør sig klar) på den næste der kommer, så dér er man heller ikke rigtig til stede...

Held og lykke med det.. Hehe... Heldigvis er det jo "hurtigt" overstået og man kan godt holde det ud, selvom man egentlig har lyst til at flygte fra ens krop...

Okay tak .. ... Ja har vidst brug for noget held og lykke tror jeg smiler

har godt nok noget ondt i maven idag og den spænder op engang imellem... det er bestemt ikke rart... men tror ikke det er veer.... håber ikke jeg skal have det sådan resten af tiden.. 

Anmeld

30. september 2012

Camillos

Gigl skriver:

Smerten er meget individuel, og der er nok en grund til at vi fortrænger hvor ondt det egentlig gør efter fødslen. Jeg kan slet ikke længere genkalde følelsen.. Jeg kan bare huske, at det var menstruationssmerter x50! Hos mig smertede det ikke op i ryggen, som det gør ved nogen, men ned i benene. 

Okay ... Tak for svar... 

Anmeld

30. september 2012

DitteFisk

Camillos skriver:

Okay ... Tak for svar... 

Kan huske min mor mindede mig om at tænke; ja, det gør allerhelvedes ondt nu, men lige om lidt, lige om lidt, lige om lidt..! Så er det overstået - det er så kort tid af éns lange liv. For det virker som en evighed mens man står i det Så hjalp det at tænke, at det kun er ganske kort tid, og så står man med sin lykke. De lukker smerten lidt ude

Anmeld

30. september 2012

Camillos

Gigl skriver:

Kan huske min mor mindede mig om at tænke; ja, det gør allerhelvedes ondt nu, men lige om lidt, lige om lidt, lige om lidt..! Så er det overstået - det er så kort tid af éns lange liv. For det virker som en evighed mens man står i det Så hjalp det at tænke, at det kun er ganske kort tid, og så står man med sin lykke. De lukker smerten lidt ude

Tak det vil jeg nok benytte mig af så

Anmeld

30. september 2012

Nadia Maya

Jeg er slet ikke enig med de andre!

Jeg var så meget i tvivl om det var veer! Jeg synes ikke det gjorde ondt, det nev bare en lille smule. Så jeg synes det du forklarer lyder lidt som mine veer. Mine gjorde først ondt, lige inden presseveerne. Men der kan man bare se hvor forskellige de er
Jeg havde en fantastisk fødsel, så kan kun sige at du skal glæde dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.