HVad gør i for at holde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Cris

Jeg har altid syntes, at det er svært at holde på alle de regler (både til børn og voksne)... Jeg tror, at hemligheden ligger i kunne holde balancen, ikke for meget at den ene eller den anden. Men jeg kan ikke sige: jeg spiser aldrig mere chips eller kiks, heller ikke mine børn for de er usunde. Ja, det er de, men nogle gange skal man har det nemt (jeg giver også chips og kiks, når jeg er dødtræt og har brug for ro) og sjovt, bare at de ikke bliver flere poser om dagen og at de spiser lidt sundt til middag. Balancen, tror jeg, er det vi skal finde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Kristina V

COLA COLA COLA...
Mit forbrug er sat ned til en dåse om dagen i gennemsnit. Så er stolt (kalpper mig selv på skulderen)..

Jeg kan ikk fordrage når det roder derhjemme, men min bil må godt rode MAX!
Klem Kristina - som kan finde MANGE laster, men elsker mine små fejl

Anmeld

26. maj 2009

Mum33

Hi hi - sjovt indlæg. Ikke korrekte sider. Må melde mig på Cola-light holdet. Kan godt kværne 2 L hvis jeg giver mig selv lov. Skolder kun sutteflasker når jeg har tid. Kan godt finde på at føntørre bodyen hvis den "bare" er lidt fugtig af tis.  Vores hjem er fyldt med hundehår. Fandt en dag et i bleen!!!!

Giver heller ikke min søn øko-mad. Han må lærer at overleve.

Anmeld

26. maj 2009

Guldet

Hvis der er slik på bordet fra aften før, kan jeg sagtes spise det om morgen, også chips og cola..

Anmeld

26. maj 2009

Natasja Savage Andersen

CHOKOLADE 
Mums.. ! Kan ikke holde mig fra det.. Når vi er ude at handle bliver jeg simpelthen lige nød til at have en twix, eller kitkat eller andet lækkert med på vejen... mmm..

Anmeld

26. maj 2009

..

Eeeeejj.. Helt ærligt.. Havde helt glemt hvor godt popcorn med holidaydip smager - har endda det hele i huset. Hmm.. Ender nok med jeg falder i :-)

Anmeld

26. maj 2009

MaleneG

puha, må nok erkende at cola, og spegepølse stænger er min største last.
men det smager bare så frygtelig godt

Anmeld

26. maj 2009

Dutchji

Hvad er der nu galt med nutella?? Har vi virkelig ingen tilhængere af det mere?
Jeg må da nok sige at det ikk er mange timer siden jeg stod i køkkenet og smurte en bolle med nutella, hvor der er ligeså meget smør som der var chokolade... Aaaaahh...

For ikk at snakke om alle de gange jeg har smuglet chokolade og andre lækkerier ned i min søns madpakke... og måske give ham et lille guf-prej så han er forberedt på at læren ikk skal se det  Bare glæden i hans øjne gør min dårlige samvittighed til god!

Min mavesyre forhindrer mig i at drikke kaffe - for meget sodavand - ryge - spise syrligt  og så videre... Ellers havde jeg da nok også lignet en damptrommel på nuværende tidspunkt!!

Uhygiejnisk med hunde i sengen og sofaen?? -Hvor? Ikk hos mig og ellers kommer støvsugeren og kosten til vovsehår... Små hunde - stoooore fornøjelser   De er en del af familien... og slik og chips osv...
De æææælsker det...

Ja ja lektierne smutter også en sjælden gang men vi samler op nå det er nødvendigt og vigtige ting sørger vi for samt mere eller mindre fast sengetid... Da vi er lige trætte om morgenen og min søn bli'r irriteret over jeg kalder og jeg bli'r irriteret over at skulle gøre det 

Anmeld

26. maj 2009

LauraLW

Åh gud... det er farligt det her...

Er FAN af zero - æææælsker det, men er egentlig ret god til at begrænse mig, for er også kæmpe fan af vand.
Chokolade... er ikke bleg for at kaste et par skildpadde-lader ned på en aften (er dog begyndt at sætte pris på den mørke lidt mere "sunde" slags også), - Og jo, nutella kan bestemt også bruges... spiser det dog kun når jeg besøger min veninde i jylland, ellers ville det gå helt galt.
Piratos... uhm og skolekridt... og lakridskonfekt... og skumfiduser.
SUN-LOLLY trekant is, dem der er grønne med champagne smag.... de overlever ikke længe i fryseren, og jeg skal være meget hurtig, for min mand SUPER FAN af dem.
Pågen kanelgifler!
En varm ciabatta bolle med brie (uden kant - tager lidt tid at stå og skære af, men kan ikke li den der kant)
Smooooothies.... ahhh
OG KAFFE LATTE.... gotta have! (seriøst... må faktisk ha mig en nu tror jeg)

puha, ved bare der er mere...

Anmeld

26. maj 2009

Smukkert

Jeg drikker stort set aldrig cola.. Bryder mig ikke vildt meget om kulsyren , men til gengæld er jeg fan af smør og mayonaise, hvilket er megeet usunde ting!!

Af dårlige vaner, så er jeg meget ringe til at få lagt tøj sammen og på plads efter det er vasket... Det skal jo bruges igen alligevel *G*

En anden dårlig vane jeg har fået er, at jeg går får sent i seng og står for sent op. Dette ændres dog når jeg skal igang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.