HVad gør i for at holde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.105 visninger
39 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Honningblomst

jer selv knap så sunde, hellige og smukke...
Er træt af indlæg om fanatisme og hellighed, så kom med alle Jeres skumle, ikke-politisk korrekte sider...??
Her kommer mine så...jeg drikker alt for meget cola...jeg er vild med det og giver det rynker og afkalker mine knogler, så er jeg om få år en klump rynket hud på gulvet.
Jeg giver mine unger guf i hverdagene og især hvis jeg er dødtræt og gerne vil have lidt ro...så ryger der en pakke hyggekiks op med en god film.
'Jeg giver min søn på 3 å sutten når vi handler ind hvis han er dødtræt og jeg kører engang imellem på mac d med drengene, velvidende det er super usundt.
Mine børn får frugtstænger og ostehaps med i madpakken....og cacao om morgenen hvis de vil...
HVad gør I som man ikke må, men som bare er virkeligheden og ikke den perfekte opskrift på et perfekt liv...
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tomatskruer... er min helt store synder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2009

Plysbjørnen

Altså nu er der ikke nogen der kan bestemme hvad man må og ikke må... De kan komme med en masse gode råd, hvilket de også gør... Og jeg retter mig ikke efter en eneste af dem... Spiser og gør lige nøjagtig hvad jeg har lyst til (hvilket også kan ses på mit korpus)...

Anmeld

24. maj 2009

Smølf

Fra en Cola-holiker til en anden: Sejt indlæg! På min usunde side kan findes:

Kritisk forhøjet colaforbrug -bliver svært ked af det, hvis det engang viser sig at være kræftfremkaldende.
Jeg elsker at ryge en cigaret et par gange om året... Det minder mig om dengang jeg var ung, singel og aleneboende...

Min dreng får stort set altid en juice på vores ugentlige bilka-tur -det gør ligesom bare det hele lidt nemmere.

Og så bruger jeg kerastase-paraben shampoo, for mit hår bliver bare så lækkert af det...

Og jeg tror vist at jeg kunne blive ved... Men jeg har da heldigvis også sunde/gode sider.

KH Neta -der hverken er en  eller

Anmeld

24. maj 2009

ekzunz

Jeg drikker Pepsi Max!!! I alt for store mængder. Det er nok min værste last. Og så snacker jeg alt for usundt. Min måltider er lige efter bogen, men så er der alt det ind imellem 

Glemmer jeg at fjerne make-up inden jeg går i seng - og at bruge alle de hunde-dyre cremer jeg har købt (som er fyldt med parabener og triclosan, men jeg er for nærig til bare at smide dem ud - de skal da bruges!! Et internet-fejlkøb)

Elsker at lave en kæmpe skål popcorn til ungerene og lade dem lege bio på værelset med en god film - så er der ro til mor.

Og så har vi ingen regler for tv, computer, internet, sukker osv......vi tager det som det kommer.....

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Er træt af indlæg om fanatisme og hellighed, så kom med alle Jeres skumle, ikke-politisk korrekte sider...??
Her kommer mine så...jeg drikker alt for meget cola...jeg er vild med det og giver det rynker og afkalker mine knogler, så er jeg om få år en klump rynket hud på gulvet.
Jeg giver mine unger guf i hverdagene og især hvis jeg er dødtræt og gerne vil have lidt ro...så ryger der en pakke hyggekiks op med en god film.
'Jeg giver min søn på 3 å sutten når vi handler ind hvis han er dødtræt og jeg kører engang imellem på mac d med drengene, velvidende det er super usundt.
Mine børn får frugtstænger og ostehaps med i madpakken....og cacao om morgenen hvis de vil...
HVad gør I som man ikke må, men som bare er virkeligheden og ikke den perfekte opskrift på et perfekt liv...
Knus Eva

Sutten er totalt no no her, andet end når hun skal sove - og hun ved det for hun aflevere den selv ligeså snart hun vågner. Vil ikke ødelægge hendes tænder og eller sprogbrug med den "prop".

Men ellers ryger da der også kiks, slik, is, youghurt (som de siger er fyldt med sukker), som mellemmåltider. Cocopops og Honney Loops til morgenmad også på hverdage. Sodavand stort set dagligt, da det altid står fremme, da min kæreste lider af lavt blodsukker og skal have cola jævnligt for at stabilisere det.

Spise ude gør vi ikke så tit, da jeg elsker at lave mad og synes det er dyrt ude, men skal det være er det pizza eller mc Donalds.

Anmeld

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fra en Cola-holiker til en anden: Sejt indlæg! På min usunde side kan findes:

Kritisk forhøjet colaforbrug -bliver svært ked af det, hvis det engang viser sig at være kræftfremkaldende.

Iflg. Peter "Lægens Bord"-Qvortrup Geisling, skal du vist op på en kasse om dagen (hvis du tænker på skadelige stoffer i aspartam).

Men ved ikke, om der er nogen tandlæger, der kigger med.  Føler i hvert fald
lidt, som om jeg har snydt til eksamen, når jeg får ros for at passe så godt på mine tænder

Mvh
Karoline

Anmeld

24. maj 2009

BubbieBear

Smøger er min helt store synder - jeg ved jo godt det er bedst at stoppe

Cola har været en af de store syndere herhjemme, men vi har skåret drastisk ned.

Jeg er begyndt at træne meget, og efter træning er jeg SÅ sulten. Så ender altid med at købe 5 varme pølsehorn fra Føtex. Mums

Anmeld

24. maj 2009

novembermor

Eva skriver:

Knus Eva

Eva ... jeg knus-elsker dig.
Det er jo mig du beskriver der.
Min datter er dog blevet 3½ og får kun sutten når hun skal sove, men det bliver også kommenteret og set skævt til når andre oplever det.

Anmeld

24. maj 2009

Lusi

Her er vi cola- holikere i stor stil..

Vores datter bliver 1 år d. 10. og hun har selvfølgelig ik fået det endnu.. Vil holde det fra hende så længe hun ikke ved hvad det er og ik beder om det.. Mener jeg ligeså godt man kan..

Men jo ældre hun bliver, jo flere forbudte ting vil jeg jo nok gøre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.