Eva skriver:
jer selv knap så sunde, hellige og smukke...
Er træt af indlæg om fanatisme og hellighed, så kom med alle Jeres skumle, ikke-politisk korrekte sider...??
Her kommer mine så...jeg drikker alt for meget cola...jeg er vild med det og giver det rynker og afkalker mine knogler, så er jeg om få år en klump rynket hud på gulvet.
Jeg giver mine unger guf i hverdagene og især hvis jeg er dødtræt og gerne vil have lidt ro...så ryger der en pakke hyggekiks op med en god film.
'Jeg giver min søn på 3 å sutten når vi handler ind hvis han er dødtræt og jeg kører engang imellem på mac d med drengene, velvidende det er super usundt.
Mine børn får frugtstænger og ostehaps med i madpakken....og cacao om morgenen hvis de vil...
HVad gør I som man ikke må, men som bare er virkeligheden og ikke den perfekte opskrift på et perfekt liv...
Knus Eva
Sutten er totalt no no her, andet end når hun skal sove

- og hun ved det for hun aflevere den selv ligeså snart hun vågner

. Vil ikke ødelægge hendes tænder og eller sprogbrug med den "prop"

.
Men ellers ryger da der også kiks, slik, is, youghurt (som de siger er fyldt med sukker), som mellemmåltider

. Cocopops og Honney Loops til morgenmad også på hverdage. Sodavand stort set dagligt, da det altid står fremme, da min kæreste lider af lavt blodsukker

og skal have cola jævnligt for at stabilisere det.
Spise ude gør vi ikke så tit, da jeg elsker at lave mad og synes det er dyrt ude, men skal det være er det pizza

eller mc Donalds.
Anmeld