HVad gør i for at holde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

karina1980

før nytår, var jeg fuldstændig ligeglad med hvad der kom ind, jeg åd næsten 24 timer i døgnet, kunne faktisk stå op om natten og spise og skyllede alt ned med cola,

jeg var faktisk så sukkerafhængig at jeg blev meget ubehagelig når jeg ikke fik min slik,chokolade eller cola

men siden 2 jan. har jeg skruet voldsomt ned,da jeg indgik et væddemål med svigerfar om at tabe 10 kg(det lykkedes) meen der er stadig hygge i huset

jeg har bare skiftet chokolade og cola ud med popcorn og juice, hvilket man jo ikke kan spise ret meget af,

men børnene har altså stadig deres danonino youhurt med i børnehave og skole, gerne med en lille kage eller andet og fre-lørdag er der slik på bordet HELE dagen og cola,

men kan da godt se at det ikke er sundt, især efter at jeg har haft weekend-aftenvagt og derved ikke har været hjemme og slikke den hele dagen, har faktisk tabt et helt kilo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Smøger, rødvin og ost... Jeg stopper med at ryge til efteråret, men rødvinen og lækre oste vil altid være mine foretrukne synder... Hvis jeg kunne ville jeg synde hver dag, men nu er det kun til fest og af og til i weekenden

Anmeld

25. maj 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Men har du overvejet hvad dine børn vil sige til at deres mor måske dør alt for tidligt, pga livsstilssygdomme, som overvægt, diabetes og hjerteproblemer?

ja.

Anmeld

25. maj 2009

DK

Eva skriver:

jer selv knap så sunde, hellige og smukke...
Er træt af indlæg om fanatisme og hellighed, så kom med alle Jeres skumle, ikke-politisk korrekte sider...??
Her kommer mine så...jeg drikker alt for meget cola...jeg er vild med det og giver det rynker og afkalker mine knogler, så er jeg om få år en klump rynket hud på gulvet.
Jeg giver mine unger guf i hverdagene og især hvis jeg er dødtræt og gerne vil have lidt ro...så ryger der en pakke hyggekiks op med en god film.
'Jeg giver min søn på 3 å sutten når vi handler ind hvis han er dødtræt og jeg kører engang imellem på mac d med drengene, velvidende det er super usundt.
Mine børn får frugtstænger og ostehaps med i madpakken....og cacao om morgenen hvis de vil...
HVad gør I som man ikke må, men som bare er virkeligheden og ikke den perfekte opskrift på et perfekt liv...
Knus Eva

Hvor sjovt. Jeg synes der er så mange indlæg der fordømmer de "hysteriske" og "perfekte", så det næsten er forbudt at skrive at man ikke bryder sig om gravide der ryger/maler/spiser usundt m.m.

Men jeg synder skam også: Jeg drikker altså cola zero. Jeg drikker nok 5 dåser om ugen. Derudover så får min datter på 5 år også cola zero hvis vi er ude og spise eller det er fredag.

Derudover så får jeg, pt i alt fald, slet slet ikke dyrket nok motion, hvis nogen overhovedet. 

Derudover så ELSKER jeg Mazarin kager. Helst dem i små bidder fra Karen Wolf, men ellers kan en rund en til en 5´er fra DanCake bestemt også gøre det! Folk har mistforstået det der med de skal deles. En kage=en portion!!

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Er rigtig glad for cola zero, men har sat mit forbrug MEGET ned.... Og ellers er min store last vist slik... Vingummi og lakridser.... Har altid noget i skabet

Derudover er jeg meeeeget glad for kaffe og jeg ryger når jeg er i byen eller ved festlige lejligheder:-)

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

Skøn tråd

Hvis jeg først åbner en pose chips så bliver den også spist! Og jeg kan spise stort set alle slags bare der er dip til, jeg nærmest slikker skålen ren bagefter. Elsker simpelthen dip!
Ellers så er chokolade en stor last, og det er også i alle former. Fyldt, marabou, kidner, fazier mint, you name it!
Jeg dikker rigtig meget sodavand, men det er light jeg drikker.

Kage og ost er også godt, altså ikke sammen

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Nadi skriver:

Skøn tråd

Hvis jeg først åbner en pose chips så bliver den også spist! Og jeg kan spise stort set alle slags bare der er dip til, jeg nærmest slikker skålen ren bagefter. Elsker simpelthen dip!
Ellers så er chokolade en stor last, og det er også i alle former. Fyldt, marabou, kidner, fazier mint, you name it!
Jeg dikker rigtig meget sodavand, men det er light jeg drikker.

Kage og ost er også godt, altså ikke sammen

Ha ha ja, jeg har også noget med ost.... Jeg nægter at spise fedtfattig ost, så engang imellem køber jeg en brie og en pakke kiks og  æder det på få dage, men så går der måske også ½-1 år inden jeg gør det igen....

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

Tina2 skriver:

Ha ha ja, jeg har også noget med ost.... Jeg nægter at spise fedtfattig ost, så engang imellem køber jeg en brie og en pakke kiks og  æder det på få dage, men så går der måske også ½-1 år inden jeg gør det igen....

Nu får jeg jo lyst til en lækker oste anretning! Og nej fedtfattig ost det går bare ikke, den fra cheasy kan man jo ikke kalde en ost. Det er lidt som at sige vand med lidt citron i er sodavand!!

Jeg har en super god opskrift på noget til ost, med mandler, balsamico og honning, hvis jeg husker rigtig. Det er bare mums

Anmeld

26. maj 2009

Tina2

Nadi skriver:

Nu får jeg jo lyst til en lækker oste anretning! Og nej fedtfattig ost det går bare ikke, den fra cheasy kan man jo ikke kalde en ost. Det er lidt som at sige vand med lidt citron i er sodavand!!

Jeg har en super god opskrift på noget til ost, med mandler, balsamico og honning, hvis jeg husker rigtig. Det er bare mums

Jeg EEEELSKER også bare en god osteanretning, og spiser ikke meget af hovedretten hvis jeg ved det er ost bagefter

Og nej, fedtfattig ost- så kan man sgu ligeså godt undvære!!!! Det samme med leverpostej! Når jeg endelig spiser det, skal det være fransk flødepostej, he he......

Alt i alt lever jeg faktisk ret sundt, men har altså lige nogle ting der bare IKKE skal være sunde- eller jo det kan de godt JEG skal bareikke ha dem så

Glemmer aldrig vi engang var i sommerhus med en masse venner og skulle holde julefrokost og alle ha noget med.... Dem der havde leverpostej med havde så en 3% med...... Jeg var sååååå skuffet, havde sådan glædet mig!!!!!!!
 Så nul leverpostej til mig ved den julefrokost......

Anmeld

26. maj 2009

Miamaja

jeg spiser det jeg har lyst til forst og fremmest og det jeg har det godt med. heldigvis elsker jeg at spise varieret saa det hele gaar op i en hojere enhed. hvis jeg har lyst til at  spise en hel hindbaer taerte for mig selv, saa gor jeg det, uden daarlig samvittighed og saa eeeelsker jeg pop corn og spiser gerne en pose om aftenen et par gange eller 4 om ugen  hvis jeg har brug for ro en aften eller hygge faar guldklumpen en skaal med popcorn, eller en is, juice , og det har jeg det ogsaa fint med.

min vaegt er iorden og jeg har det bedst med at gaa en laaaang tur paa min 30 min - 1 time 5 gange om ugen, saa har jeg lyst til aede en masse usundt gor jeg det, og det er jeg kun glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.