Vi har givet os selv en økonomisk udfordring :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Troldemommi

LilleChelle skriver:

Vi sætter 2500 kr. over på vores madkonto om måneden. 

Og der bliver aldrig brugt det hele .. Tværtimod, så flytter vi hver måned lige omkring 1000 kr. over på vores opsparingskonto som ikke er blevet brugt på mad. 

- Det har RIGTIG meget at sige hvor man handler. Vi arbejder begge i Lidl (når jeg ikke lige er på barsel) og derfor handler vi også der. Det er det billigste sted man kan handle. Og størstedelen af alle varerne er dansk produceret :p 

Vi ELSKER kød, så der går ikke en dag uden at vi får kød til aftensmad .. Vi lever ret godt mht. mad :p Og alligevel bruger vi ikke mere end 1500 kr. om måneden inkl. hvis vi skal have en pizza en gang imellem. 

Så lad vær med at gå i Føtex, Bilka, Fakta osv. og handle - det er SÅÅÅ meget dyrere end Rema1000 og Lidl. 

ja Lidl er en fin butik, især når de nu har fået en frisk brød afdeling  den er jeg stor fan af

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Troldemommi

M (: skriver:

Herhjemme bruger vi maks. 2000 kr om måneden på mad inkl. hvis vi får fastfood en eller to gange om måneden. Vi er to voksne (og en baby på vej ).

Altså jeg syntes det er så flot, jeg sidder helt at overveje om denne ide skal fortsætte også i de kommende måneder, for det lyder som om man sagtens kan leve for langt mindre 

Monica

Anmeld

29. september 2012

M (:

Altså jeg syntes det er så flot, jeg sidder helt at overveje om denne ide skal fortsætte også i de kommende måneder, for det lyder som om man sagtens kan leve for langt mindre 

Monica

Hvis (eller skulle jeg sige NÅR?) det lykkedes dig i denne måned uden de store problemer (selvfølgelig kræver det tilvænning og lidt ekstra planlægning at indføre nye vaner), så ville det da være dumt IKKE at fortsætte - er sikker på, at I sagtens kunne finde noget, der var sjovere at bruge de overskydende 1500 kr. til end mad.. 

Go for it! I know you can do it! 

Anmeld

29. september 2012

Troldemommi

Hvis (eller skulle jeg sige NÅR?) det lykkedes dig i denne måned uden de store problemer (selvfølgelig kræver det tilvænning og lidt ekstra planlægning at indføre nye vaner), så ville det da være dumt IKKE at fortsætte - er sikker på, at I sagtens kunne finde noget, der var sjovere at bruge de overskydende 1500 kr. til end mad.. 

Go for it! I know you can do it! 

uha hvad skal vi dog bruge alle de ekstra penge til hahahaha

Monica

Anmeld

29. september 2012

M (:

Monica P skriver:

uha hvad skal vi dog bruge alle de ekstra penge til hahahaha

Monica

Nyt tøj til mor?

Anmeld

29. september 2012

Troldemommi

Nyt tøj til mor?

Anmeld

29. september 2012

tarkoflen

Monica P skriver:

hold da op, Jeg har aldrig prøvet at lave hjemmelavet suppe så det er jo en super ide, tak for det tip :-)

Monica

Det kan så meget anbefales, det smager fantastisk og helt anderledes end hvis man køber den færdig, og det er ikke svært at lave, det tager bare tid, men det passer jo sig selv

Anmeld

29. september 2012

Muhmi

Vi bruger omkring 2000,- på mad om måneden.. Synes ikke vi mangler noget, nogle gange spiser vi lækker mad, andre gange spagetti m. kødsovs

Det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

29. september 2012

mor2100kbh

Går selv med de samme spare tanker da økonomien ikke er den bedste herhjemme.

jeg har ikke et overblik over hvad vi bruger hver måned men er sikker på den kan gøres billigere.

vi er min datter (snart 3år) og mig. Et par dage om ugen er hun hos sin far og så er det bare mig.

Men jeg mangler virkelig inspiration til madretter.

Min datter elsker fisk og jeg spiser helst ikke kød (kan godt klemme lidt kylling ned en gang imellem) .

Så er der nogle herinde der har lyst til at dele deres opskrifter på billig mad 

Anmeld

29. september 2012

Troldemommi

Muhmi skriver:

Vi bruger omkring 2000,- på mad om måneden.. Synes ikke vi mangler noget, nogle gange spiser vi lækker mad, andre gange spagetti m. kødsovs

Det kan sagtens lade sig gøre

Jeg bliver mere og mere optimistisk omkring vores lille projekt

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.