Monica P skriver:
min mand og jeg har givet os selv en udfordring, vi syntes vi bruger alt for mange penge på mad, det løber snildt op på 4000 om måneden, (vi spiser godt og elsker kød
) men nu vil vi prøve en enkelt måned om vi kan leve for kun 2500 kr (kun til madvarer)
Tror du vi kan ?
Hvad bruger i på mad om måneden ?
Syntes du 4000 er for meget ?
Vi er to voksne og en 1 årig 
Jeg har tid nok til at gå efter tilbud og lignende, så jeg glæder mig faktisk til at blive mere prisbevidst 
Monica
Jeg er så stolt, vi har i denne måned brugt 3500 på mad, husholdning og benzin, jeg er er ualmindelig stolt

vi har fået take away et par gange, så det er faktisk ok, det skal dog lige siges, at vi kun er to voksne

men altså vi er heller ikke så gode til at tænke over, hvad vi køber, vi køber mere af lyst

Men nu er der gået sport i det og vi skal altså blive bedre, især når der er en baby på vej

Vi lavede virkelig billig mad i onsdags... Hønsekødssuppe

købte en hane til 50 kr. på 2,2 kg. kraftben 20 kr. og en kalvegrydesteg på vildt meget tilbud til 40 kr. Der er suppe til utrolig mange dage, der ud over er der virkelig meget hønsekød til høns i asparges eller hvad nu det måtte være og så er der kalvekød til peberrodssovs

vi har fået suppe i to dage, resten er i fryseren til en anden god gang

Bare lige et tip herfra til den kolde vintertid

Rigtig meget held og lykke med projektet, glæder mig til at høre hvordan det går og hvad du har af fif