Den der kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Det er godt hun trods alt har et dejligt liv 

Jeg ved ikke om du kan kræve at de tjekker dig .. men snak med din Jordmor om det, det burde kunne lade sig gøre med den forhistorie.. 

Ja hvis bare man havde en dato hvor barnet kom ville det være fantastisk...

Det håber jeg - for det fylder allerede virkelig meget.. Desværre! 

Ja, det ville gøre ventetiden meget mere overskuelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Miss Church

M (: skriver:

Snedigt! Synes bare hurtigt jeg kommer til at lugte af sved, hvilket jeg aldrig har lidt af før.. Så om det skyldes hormoner, eller en ultra sart næse ved jeg ikke.. Men tror jeg er nødt til at have lidt duft i deodoranten, når nu alle andre produkter er neutral.. 

Det synes jeg nemlig ikke at jeg gør med den fra neutral. Så får tøjet bare et lille pift parfume 

Anmeld

28. september 2012

M (:

Miss Church skriver:

Det synes jeg nemlig ikke at jeg gør med den fra neutral. Så får tøjet bare et lille pift parfume 

Kunne da være den skulle prøves.. 

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Kunne da være den skulle prøves.. 

Jeg er hvert fald overrasket over hvor go' den er Men det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person

Anmeld

28. september 2012

M (:

Miss Church skriver:

Jeg er hvert fald overrasket over hvor go' den er Men det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person

Men når de almindelige heller ikke er super, så var det da forsøget værd..

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Men når de almindelige heller ikke er super, så var det da forsøget værd..

Ja det er jo lige det  

Anmeld

28. september 2012

Camilla30

Hej piger,

jeg skriver i dag 13+4, og havde indtil uge 11 været rimelig forskånet for kvalme, træthed og andre graviditetssymptomer. Derefter tog symptomerne fart, og jeg har haft flere døgn undervejs, hvor jeg intet kan pga. migræne, træthed og massiv kvalme. Er dog så heldig, at jeg endnu ikke har kastet op.

Jeg sidder nu hjemme med den mest forfærdelige kvalme, og kan ikke aflede mine tanker. Skal hvert minut virkelig kæmpe for ikke at kaste op - og alligevel er jeg ikke sikker på jeg ville kunne, hvis jeg forsøgte.

Jeg HAR forsøgt alt det der ellers virker; frokost, fordi jeg får kvalme af lavt blodsukker, og en lang eftermiddagslur, fordi jeg får proportionelt mere kvalme jo mere træt jeg er.. 

Jeg er nu desperat og søger gode råd mod kvalmen? HJÆLP piger, hvad gør I, for at aflede tankerne eller lette kvalmen bare en smule?

Hej Først og fremmest vil jeg sige, at jeg føler med dig, ved hvordan du har det. Jeg er 28+0 og kaster fortsat op hver dag og har næsten konstant kvalme. Jeg får akupunktur og zoneterapi hvilket letter det lidt, bruger også seaband og tager naturmedicin samt ekstra D-vitamin - men intet fjerner kvalmen helt for mit vedkommende. Citrus i forskellige afskygninger og og tyggegumme med stærk mint er det, der umiddelbart har haft den bedste effekt for mig. "God bedring" håber kvalmen vil aftage og ønsker dig en god graviditet. Hilsner fra Camilla.

Anmeld

28. september 2012

M (:

Camilla30 skriver:

Hej Først og fremmest vil jeg sige, at jeg føler med dig, ved hvordan du har det. Jeg er 28+0 og kaster fortsat op hver dag og har næsten konstant kvalme. Jeg får akupunktur og zoneterapi hvilket letter det lidt, bruger også seaband og tager naturmedicin samt ekstra D-vitamin - men intet fjerner kvalmen helt for mit vedkommende. Citrus i forskellige afskygninger og og tyggegumme med stærk mint er det, der umiddelbart har haft den bedste effekt for mig. "God bedring" håber kvalmen vil aftage og ønsker dig en god graviditet. Hilsner fra Camilla.

Puha, det lyder da forfærdeligt for dig - så føler jeg mig næsten helt pyller.. 

Mange tak for de gode råd, og ønsket om god bedring! 

Jeg håber, at din kvalme snart må forsvinde, og at resten af din graviditet må forløbe problemfrit! 

Anmeld

28. september 2012

Tona

Hej piger,

jeg skriver i dag 13+4, og havde indtil uge 11 været rimelig forskånet for kvalme, træthed og andre graviditetssymptomer. Derefter tog symptomerne fart, og jeg har haft flere døgn undervejs, hvor jeg intet kan pga. migræne, træthed og massiv kvalme. Er dog så heldig, at jeg endnu ikke har kastet op.

Jeg sidder nu hjemme med den mest forfærdelige kvalme, og kan ikke aflede mine tanker. Skal hvert minut virkelig kæmpe for ikke at kaste op - og alligevel er jeg ikke sikker på jeg ville kunne, hvis jeg forsøgte.

Jeg HAR forsøgt alt det der ellers virker; frokost, fordi jeg får kvalme af lavt blodsukker, og en lang eftermiddagslur, fordi jeg får proportionelt mere kvalme jo mere træt jeg er.. 

Jeg er nu desperat og søger gode råd mod kvalmen? HJÆLP piger, hvad gør I, for at aflede tankerne eller lette kvalmen bare en smule?

Seaband fra apotektet er fantastiske og desuden så syntes jeg faktisk at det lindrer en del bare at give efter og kaste op i stedet for at bekæmpe trangen. Det letter helt vildt at "komme af med det" igen.

Ud over det, så har jeg stor glæde af dansk vand blandet med ribena solbærsaft (der er noget i solbær som er kvalmestillende).

Stor og medfølende kram fra mig som kender alt til kvalme og opkast

Anmeld

28. september 2012

M (:

Amandas-mor skriver:

Seaband fra apotektet er fantastiske og desuden så syntes jeg faktisk at det lindrer en del bare at give efter og kaste op i stedet for at bekæmpe trangen. Det letter helt vildt at "komme af med det" igen.

Ud over det, så har jeg stor glæde af dansk vand blandet med ribena solbærsaft (der er noget i solbær som er kvalmestillende).

Stor og medfølende kram fra mig som kender alt til kvalme og opkast

Ja, det er en befrielse, når opkasten endelig kommer, men desværre har jeg "kun" kvalmen, tror ikke jeg kunne kaste op selv hvis jeg gav los..

Det kunne da være man skulle købe noget af det så! Det lyder da interessant - hvad mon det er? Og det er jo ren win-win-win; massere af væske (godt for migræne), kvalmestillende OG så smager det jo mega godt! Kan slet ikke se nogen ulemper ved at forsøge - TAK for rådet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.