Den der kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Hehe ... jo altså det var jeg også lidt irriteret over.. men det forsvandt omkring uge 17-20 .. og s havde jeg det fantastisk bortset fra jeg så fik begynde bækkenløsning.. så det ikke altid nemt at have det helt godt i graviditeten hehe 

Åha, alligevel hellere kvalme en bækkenløsning! Heldigvis er der endnu ingen i vores familie (hverken på mors eller fars side), der har haft denne lidelse, så håber, håber, håber at gå fri! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Camillos

M (: skriver:

Åha, alligevel hellere kvalme en bækkenløsning! Heldigvis er der endnu ingen i vores familie (hverken på mors eller fars side), der har haft denne lidelse, så håber, håber, håber at gå fri! 

det har der heller ikke været her .. men selvfølgelig g¨r du fri .. og du får det snart bedere igen... for i 3 trim kommer halsbrænden og kvalmen altså tilbage for mit vedkommende specielt når jeg ligger ned.. .øv 

Anmeld

28. september 2012

M (:

Camillos skriver:

det har der heller ikke været her .. men selvfølgelig g¨r du fri .. og du får det snart bedere igen... for i 3 trim kommer halsbrænden og kvalmen altså tilbage for mit vedkommende specielt når jeg ligger ned.. .øv 

Ej, hvor træls for dig! Men nu begynder du da at kunne se en ende på det - den lille spire kan vel melde sin ankomst når som helst nu?

Anmeld

28. september 2012

Camillos

Ej, hvor træls for dig! Men nu begynder du da at kunne se en ende på det - den lille spire kan vel melde sin ankomst når som helst nu?

haha .. en lille spirer på 3400 gr ja hun er mere end velkommen nu, så jeg kan få "nervøsiteten" over den forestående fødsel forløst hehe  

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Jeg ved godt at jeg har været heldig de første mange uger, men det gør desværre ikke kvalmen mere ulidelig lige nu..

Tak for råd! 

Det ved jeg godt det ikke gør

I det mindste har du ikke været nede så længe. Håber det snart er ovre igen

Anmeld

28. september 2012

M (:

Camillos skriver:

haha .. en lille spirer på 3400 gr ja hun er mere end velkommen nu, så jeg kan få "nervøsiteten" over den forestående fødsel forløst hehe  

Haha, ja det er da en fin størrelse! 

Puha, kan godt forstå du er nervøs - jeg er kun i 14. uge, og alligevel fylder den allerede meget i tankerne.. Så meget, at jeg nok er nødt til at nævne det for min jordmoder allerede her første gang.

Alle i min familie har født lynhurtigt (mor og moster på under TO TIMER ved første fødsel) og alle de børn, der er født af familiens kvinder (oldemor, mormor, mor, moster og to kusiner på fars side, i alt 20 børn) er født på mindre end seks timer..

Så jeg er vildt nervøs for at det kommer til at gå for stærkt, og for ikke at blive taget seriøst, når den tid kommer.. Min storesøster har en hjerneskade, og den skyldes formodentlig at min mor IKKE blev taget seriøst ved den fødsel (hendes første, der, som sagt, var på under to timer fra første ve og fire timer fra vandet gik)..

Anmeld

28. september 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Det ved jeg godt det ikke gør

I det mindste har du ikke været nede så længe. Håber det snart er ovre igen

Mange tak! Og håber da også, at din snart ser en ende! 

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Mange tak! Og håber da også, at din snart ser en ende! 

Tvivler!

Har prøvet alt, piller, akupunktur. Det eneste der hjælper lidt er mandler og isvand.

Har endda været sygemeldt de sidste 14 dage, det har sku heller ikke hjulpet.

Apoteket har nogle armbånd mod kvalme, dem kunne du prøve hvis det forsætter(de er vist lidt dyre)

Anmeld

28. september 2012

M (:

Tvivler!

Har prøvet alt, piller, akupunktur. Det eneste der hjælper lidt er mandler og isvand.

Har endda været sygemeldt de sidste 14 dage, det har sku heller ikke hjulpet.

Apoteket har nogle armbånd mod kvalme, dem kunne du prøve hvis det forsætter(de er vist lidt dyre)

Øv, hvor er det træls for dig! 

Heldigvis er det ikke en konstant kvalme, og den kommer lidt i bølger.. Så jeg tror ikke det er nødvendigt (endnu, og håber heller ikke det bliver det! )

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Hej piger,

jeg skriver i dag 13+4, og havde indtil uge 11 været rimelig forskånet for kvalme, træthed og andre graviditetssymptomer. Derefter tog symptomerne fart, og jeg har haft flere døgn undervejs, hvor jeg intet kan pga. migræne, træthed og massiv kvalme. Er dog så heldig, at jeg endnu ikke har kastet op.

Jeg sidder nu hjemme med den mest forfærdelige kvalme, og kan ikke aflede mine tanker. Skal hvert minut virkelig kæmpe for ikke at kaste op - og alligevel er jeg ikke sikker på jeg ville kunne, hvis jeg forsøgte.

Jeg HAR forsøgt alt det der ellers virker; frokost, fordi jeg får kvalme af lavt blodsukker, og en lang eftermiddagslur, fordi jeg får proportionelt mere kvalme jo mere træt jeg er.. 

Jeg er nu desperat og søger gode råd mod kvalmen? HJÆLP piger, hvad gør I, for at aflede tankerne eller lette kvalmen bare en smule?

Øv så ramte kvalmen også dig 

Jeg synes det hjælper med bolcher og lakridser  Vindruer fungere også rimelig godt for mig.

Seaband virkede slet slet ikke for mig, men måske de gør for dig. 

Håber snart det går over igen søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.