Den der kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

M (:

Miss Church skriver:

Øv så ramte kvalmen også dig 

Jeg synes det hjælper med bolcher og lakridser  Vindruer fungere også rimelig godt for mig.

Seaband virkede slet slet ikke for mig, men måske de gør for dig. 

Håber snart det går over igen søde 

Ja, det er virkelig træls, for indtil nu har det kunnet holdes nede med søvn og mellemmåltider - synes bare det er træls, at det eneste der tilsyneladende hjælper er at stoppe mad i munden..  Og i dag virker den mulighed så heller ikke.. Får endnu mere kvalme bare ved tanken om at åbne køleskabet! (*indsæt opkast-smiley her*)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Camillos

M (: skriver:

Haha, ja det er da en fin størrelse! 

Puha, kan godt forstå du er nervøs - jeg er kun i 14. uge, og alligevel fylder den allerede meget i tankerne.. Så meget, at jeg nok er nødt til at nævne det for min jordmoder allerede her første gang.

Alle i min familie har født lynhurtigt (mor og moster på under TO TIMER ved første fødsel) og alle de børn, der er født af familiens kvinder (oldemor, mormor, mor, moster og to kusiner på fars side, i alt 20 børn) er født på mindre end seks timer..

Så jeg er vildt nervøs for at det kommer til at gå for stærkt, og for ikke at blive taget seriøst, når den tid kommer.. Min storesøster har en hjerneskade, og den skyldes formodentlig at min mor IKKE blev taget seriøst ved den fødsel (hendes første, der, som sagt, var på under to timer fra første ve og fire timer fra vandet gik)..

Okay  så i er simpelthen turbo fødere i jeres familie.. 

Jeg kan godt forstå du er nervøs, jeg håber du har en god jordmor , der vil skrive det i din vandrejournal og digitalt så de kan læse det fra FG når det engang  bliver din tur, så du om ikke andet kan komme ind til et tjek 

Ked af at høre det med din søster...

Ja jeg kan jo føde når som helst nu, det er lidt irriterende man ikke ved hvornår det er... hehe

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Ja, det er virkelig træls, for indtil nu har det kunnet holdes nede med søvn og mellemmåltider - synes bare det er træls, at det eneste der tilsyneladende hjælper er at stoppe mad i munden..  Og i dag virker den mulighed så heller ikke.. Får endnu mere kvalme bare ved tanken om at åbne køleskabet! (*indsæt opkast-smiley her*)

Sådan havde jeg det også i starten. Og jeg kastede faktisk op af at tænke på at jeg skulle åbne køleskabet. Kunne lugte det allerede inden. Og hvis min kæreste åbnede køleskabet imens jeg var i stuen, måtte han åbne vinduet, så jeg kunne holde ud at være der  Så slemt er det heldigvis ikke mere

Anmeld

28. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Okay  så i er simpelthen turbo fødere i jeres familie.. 

Jeg kan godt forstå du er nervøs, jeg håber du har en god jordmor , der vil skrive det i din vandrejournal og digitalt så de kan læse det fra FG når det engang  bliver din tur, så du om ikke andet kan komme ind til et tjek 

Ked af at høre det med din søster...

Ja jeg kan jo føde når som helst nu, det er lidt irriterende man ikke ved hvornår det er... hehe

Ja, det kan man vist roligt sige - men så skal det nok passe, at jeg skal bruge 48 timer

Ja, det håber jeg også.. Det vil i hvert fald virke beroligende, at man lige kan svinge omkring og få afvide, hvordan det ser ud.. Min mor synes, at jeg skal forlange ved et eventuelt tjek, at blive observeret i munimum en time, for at se, hvordan det udvikler sig, når nu familiehistorien er som den er.. Kan man godt det? 

Det behøver du ikke være. Hun har en hjerneskade ja, som man selvfølgelig helst havde været foruden, men når det nu SKULLE være sådan, så har hun så godt et liv, som man kan ønske sig. Hun har egen bolig (i tilknytning til et bosted), et arbejde hun elsker og en familie der elser hende, og kan rumme hendes handikap - og nu skal hun opleve den store glæde at blive moster!  Det bliver kæmpestort for hende, for hun har i fællesskab med min mor og sin læge besluttet, at hun skal steriliseres, så moster er den højeste titel hun kan "opnå".. MEN jeg er sikker på, at hun bliver en fantastisk en af slagsen (:

Ja, det kunne da være rart at vide dagen! Det ville ikke gøre noget at vente til 42+0, hvis man bare VIDSTE at det var det man skulle.. Det er uvisheden der er træls og gør ventetiden lang! 

Anmeld

28. september 2012

M (:

Miss Church skriver:

Sådan havde jeg det også i starten. Og jeg kastede faktisk op af at tænke på at jeg skulle åbne køleskabet. Kunne lugte det allerede inden. Og hvis min kæreste åbnede køleskabet imens jeg var i stuen, måtte han åbne vinduet, så jeg kunne holde ud at være der  Så slemt er det heldigvis ikke mere

Åh, hvor nedern!

Så slemt er det heldigvis kun indimellem.. Her er det hvis kæresten tygger tyggegummi at jeg er lige ved at kaste op - kan slet ikke rumme lugten.. Og det uanset hvilken slags tyggegummi det er.. Det er ret synd, for kan heller ikke udholde (dårlig) ånde, så han må børste tænder i tide og utide, for at min sarte næse ikke skal fremprovokere kvalme.. 

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Åh, hvor nedern!

Så slemt er det heldigvis kun indimellem.. Her er det hvis kæresten tygger tyggegummi at jeg er lige ved at kaste op - kan slet ikke rumme lugten.. Og det uanset hvilken slags tyggegummi det er.. Det er ret synd, for kan heller ikke udholde (dårlig) ånde, så han må børste tænder i tide og utide, for at min sarte næse ikke skal fremprovokere kvalme.. 

Haha det er hårdt at have en kæreste som er gravid  

Jeg kan heller ikke klare hans deodorant for tiden 

Vi må håbe at vi hurtigt bliver normale igen 

Anmeld

28. september 2012

M (:

Miss Church skriver:

Haha det er hårdt at have en kæreste som er gravid  

Jeg kan heller ikke klare hans deodorant for tiden 

Vi må håbe at vi hurtigt bliver normale igen 

Ja, stakkels mænd - de må virkelig elske os.. Tænk sig, at det evolutionært set, har været smart for kvinder gennem tiden at være så sarte og vanskelige.. 

Jeg kan ikke klare min egen, så nu har jeg fire forskellige, og må hver morgen vurdere, hvilken der er mindst forfærdelig i dag.. 

Haha ja, inden vores mænd kommer til fornuft og fordufter mens tid stadig er?

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Ja, stakkels mænd - de må virkelig elske os.. Tænk sig, at det evolutionært set, har været smart for kvinder gennem tiden at være så sarte og vanskelige.. 

Jeg kan ikke klare min egen, så nu har jeg fire forskellige, og må hver morgen vurdere, hvilken der er mindst forfærdelig i dag.. 

Haha ja, inden vores mænd kommer til fornuft og fordufter mens tid stadig er?

Haha ja 

Jeg kunne heller ikke klare min egen. Men nu har jeg købt en neutral. Den lugter ikke af noget, men er virkelig go! 

Ja nemlig Vi satser på at de holder ud 

Anmeld

28. september 2012

Camillos

Ja, det kan man vist roligt sige - men så skal det nok passe, at jeg skal bruge 48 timer

Ja, det håber jeg også.. Det vil i hvert fald virke beroligende, at man lige kan svinge omkring og få afvide, hvordan det ser ud.. Min mor synes, at jeg skal forlange ved et eventuelt tjek, at blive observeret i munimum en time, for at se, hvordan det udvikler sig, når nu familiehistorien er som den er.. Kan man godt det? 

Det behøver du ikke være. Hun har en hjerneskade ja, som man selvfølgelig helst havde været foruden, men når det nu SKULLE være sådan, så har hun så godt et liv, som man kan ønske sig. Hun har egen bolig (i tilknytning til et bosted), et arbejde hun elsker og en familie der elser hende, og kan rumme hendes handikap - og nu skal hun opleve den store glæde at blive moster!  Det bliver kæmpestort for hende, for hun har i fællesskab med min mor og sin læge besluttet, at hun skal steriliseres, så moster er den højeste titel hun kan "opnå".. MEN jeg er sikker på, at hun bliver en fantastisk en af slagsen (:

Ja, det kunne da være rart at vide dagen! Det ville ikke gøre noget at vente til 42+0, hvis man bare VIDSTE at det var det man skulle.. Det er uvisheden der er træls og gør ventetiden lang! 

Det er godt hun trods alt har et dejligt liv 

Jeg ved ikke om du kan kræve at de tjekker dig .. men snak med din Jordmor om det, det burde kunne lade sig gøre med den forhistorie.. 

Ja hvis bare man havde en dato hvor barnet kom ville det være fantastisk...

Anmeld

28. september 2012

M (:

Miss Church skriver:

Haha ja 

Jeg kunne heller ikke klare min egen. Men nu har jeg købt en neutral. Den lugter ikke af noget, men er virkelig go! 

Ja nemlig Vi satser på at de holder ud 

Snedigt! Synes bare hurtigt jeg kommer til at lugte af sved, hvilket jeg aldrig har lidt af før.. Så om det skyldes hormoner, eller en ultra sart næse ved jeg ikke.. Men tror jeg er nødt til at have lidt duft i deodoranten, når nu alle andre produkter er neutral.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.