Nå piger...så har vi gjort det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Nadi

Loggidut skriver:

Jeg skal ikke sige for meget, men hvis man har en seng hvor højden kan justeres, så kan siden som regel også pilles af...
men jeg ved jo ikke om det er en ideel løsning.

Jeg tror faktisk at det kunne være en god løsning for os, jeg vil gerne at overgangen bliver god fra tremmeseng til junior, og vil jo også gerne at han får et stort drenge værelse med junior seng når vi flytter i huset. Men samtidig vil jeg jo også gerne at han falder godt til i huset og at han i det mindste føler sig tryg ét sted.

Jeg må straks sætte manden på opgaven, nu skal jeg finde ud af om man kan ta siden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Loggidut

ka li ja skriver:

altså trinnene her er med så stort mellemrum at man ikke kan ha et hovede til at sidde fast.. så det er jeg nu ikke ræd for..

og nej man kan ikke gardere sig mod alt. men man kan prøve.. det med puderne var da også noget uheldigt!!

men hvorfor gik den der mor overhovedet fra sit barn som hang fast med hovedet?? den forstår jeg ikke..
jeg habde sgu da bare smadret segen hvis det var det der skulle til for at få den bette fede ud

Øh sødeste kalaha...jeg tager den lige igen..

hun lå barnet til at sove, og barnet klatre, stikker hovedet ind, og mister fodfæste, altså hænger sig selv! Derfor lad være med at putte ham der i, kan han få hovedet ind...kan man blive hængt

og hun opdagede det først efter noget tid, og hvis jeg forstod historien ret, pillede hun barnet ud, ringede sikkert 112, og skreg så på hjælp...eller ringede efter hjælp hos min chef...mine tanker lukkede helt af da historien nåede enden...

men der gik tid fra ulykken var sket, til hun selv fandt barnet...

hvor er det bare forfærdeligt

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Hvornår er det I flytter, Nadi?

Jeg ville nok lade ham sove i den samme seng som han er vant til i lejligheden, så det ikke er alting, der er nyt.

Vi gav Sebastian juniorsengen ca. 1,5 måned, før vi flyttede, så han nåede at vænne sig til den, inden vi skulle bo et nyt sted.

Anmeld

25. maj 2009

Loggidut

Nå naten gik fint, bortset fra at hun lå på madrassen ved siden af sengen her til morgen, hun har vist sovet godt, for hun var så smilende og glad her til morgen, og stolt af hun selv kunne gå ud af hendes seng...jeg samlede hende selfølgelig op i sengen så hun kunne putte lidt mere, da jeg fandt hende ved siden af sengen.

Men vi er så enige om at det ikke er ok at sove på gulvet, så nu har vi igen to muligheder, enten bygger Michael en hjemmebikset sengehest, eller også sætter vi siden på sengen igen, og sænker den, og ser om hun selv magter at komme ud og ind i og af sengen.

så jeg ved sgu ikke, nu har vi lige en dagstid at skumle lidt over det.

morn med jer...ny dag kalder!

Anmeld

25. maj 2009

ka li ja

loggi hold nu op for helvede!!!
man kan godt hører du er næsten 40!!

lad hende da ryge på gulvet et par gange.. til sidst vænner hun sig da til at blive i sengen!
hun lær det i hvert fald ikke ved at du bliver ved med at sikre hende

xander har altså også sovet på gulvet et par gange og han kan da godt blive i sengen nu
for det meste

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Aj Karina, du er så hård

Jeg ville altså lave en lille sengehest, hvis der slet ikke er nogen kant. Det må da være ubehageligt at vende sig og vupti, så ruller man på gulvet igen igen.

Sebastians juniorseng har sengehest på, så der kun er et hul på ca 30 cm, hvor han kan kravle ud (det er i hvert fald smallere end min mås). Og det er en god ting, for han har altid kartet rundt i sengen og ligget med hovedet først den ene vej og så den anden vej. Det er da også lidt hyggeligere end en helt åben seng.

Anmeld

25. maj 2009

ka li ja

linemus skriver:

Aj Karina, du er så hård

Jeg ville altså lave en lille sengehest, hvis der slet ikke er nogen kant. Det må da være ubehageligt at vende sig og vupti, så ruller man på gulvet igen igen.

Sebastians juniorseng har sengehest på, så der kun er et hul på ca 30 cm, hvor han kan kravle ud (det er i hvert fald smallere end min mås). Og det er en god ting, for han har altid kartet rundt i sengen og ligget med hovedet først den ene vej og så den anden vej. Det er da også lidt hyggeligere end en helt åben seng.

haha i er sgu så pjattede tøser
man lærer af sine uheldigheder.. hun skal nok blive i sengen i løbet af en uges tid

og sloggi kan ta det hvis nogen kan

Anmeld

25. maj 2009

Loggidut

Ja jeg kan klare det...lol...men vi må altså droppe det igen, for her til aften kunne jeg bare helt klart mærke at hun slet ikke er parat til det spring, altså at få frie tøjler.
Jeg har puttet, og hun har lagt sig, og efter 5 min. bliver hun fristet af legesagerne og står op, jeg putter igen, og hun ligger sig og står op efter 5 min igen...frem og tilbage i 1½ time...og til sidst lyder man ikke rosenrød i stemmen mere...
Så jeg måtte kalde på farmand, og på røg siden igen...godt nok i nederste hak, og så må vi jo se om hun kan styre det, og nu har jeg endelig ro.

Hun har bare ikke alderen endnu, og hvis nu det var sådan at vi kunne hygge os om morgenen og sove længe, tog jeg også kampen op, men for pokker, hun skal jo op klokken ti min. i seks...så bøden kommer bare dobbelt i morgen...

så nu prøver vi lige med sænket side for lidt tid...

Aj hvor jeg føler mig usikker på det her sengepjat...

og ps/ jeg tænkte netop som du skrev Kalaha, at hun skal lære ikke at falde ud af sengen, ved netop at prøve det nogle gange, og derfor valgte jeg at give det en aften mere, men for ikke at falde ud af sengen skal man lige som ligge i den!

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

linemus skriver:

Hvornår er det I flytter, Nadi?

Jeg ville nok lade ham sove i den samme seng som han er vant til i lejligheden, så det ikke er alting, der er nyt.

Vi gav Sebastian juniorsengen ca. 1,5 måned, før vi flyttede, så han nåede at vænne sig til den, inden vi skulle bo et nyt sted.

Vi flytter når vi får nøglen, men der skal laves en messe i huset, så vi kommer nok tl at bo i campingsvogn i et stykke tid.

Jeg tror også vi lader ham blive i sengen, men med siden ned indtil han har vænnet sig til huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.