Ja jeg kan klare det...lol...men vi må altså droppe det igen, for her til aften kunne jeg bare helt klart mærke at hun slet ikke er parat til det spring, altså at få frie tøjler.
Jeg har puttet, og hun har lagt sig, og efter 5 min. bliver hun fristet af legesagerne og står op, jeg putter igen, og hun ligger sig og står op efter 5 min igen...frem og tilbage i 1½ time...og til sidst lyder man ikke rosenrød i stemmen mere...
Så jeg måtte kalde på farmand, og på røg siden igen...godt nok i nederste hak, og så må vi jo se om hun kan styre det, og nu har jeg endelig ro.
Hun har bare ikke alderen endnu, og hvis nu det var sådan at vi kunne hygge os om morgenen og sove længe, tog jeg også kampen op, men for pokker, hun skal jo op klokken ti min. i seks...så bøden kommer bare dobbelt i morgen...
så nu prøver vi lige med sænket side for lidt tid...
Aj hvor jeg føler mig usikker på det her sengepjat...
og ps/ jeg tænkte netop som du skrev Kalaha, at hun skal lære ikke at falde ud af sengen, ved netop at prøve det nogle gange, og derfor valgte jeg at give det en aften mere, men for ikke at falde ud af sengen skal man lige som ligge i den!
Anmeld