Nå piger...så har vi gjort det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Loggidut

Pillet den ene side af Tiffanies seng, så nu står sengen åben så hun bare kan smutte ud hvis hun vil
Ind til videre sover hun fint i den, så uden at sige for meget, så kan det godt være det var en smart ide...
Jeg har så hentet hendes juniorseng hjem, så den er klar til at blive sat op, når hun lige har vænnet sig til tanken om at sove uden tremmer...

Shit jeg er spændt på natten, og på hvad der kommer...jeg har så garderet mig med puder på gulvet, i det tilfællede at hun triller ud, men lad os nu se!

kryds lige fingre for at natten kommer til at gå godt...ik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Plysbjørnen

Puha, jeg synes godt nok det er tidligt... Det ville jeg slet ikke turde... Men okay, hvis det fungere for jer, så er det jo godt nok...

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

Trold skriver:

Puha, jeg synes godt nok det er tidligt... Det ville jeg slet ikke turde... Men okay, hvis det fungere for jer, så er det jo godt nok...

Se vi er nød til at forsøge det, og det er altså ikke med min bedste vilje...for problemet er at hun kan få foden over kanten, og sænker vi siden, er jeg bange for hun ikke kan styrre det ordentligt, og måske falder ud, så alternativet er at vi forsøger os med at pille siden af sengen!

tro mig jeg har heller ikke jublet over løsningen, men har mere tænkt i hvad der er mest sikkert for hende.

Anmeld

24. maj 2009

Tynen

Spændende! Krydser fingre for at det går som det skal
Kan godt forstå du ikke tør det andet mere.. Nu kan hun da ikke falde så langt.

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

De bliver bare så store så tidligt! 
Jeg ville gerne at vi kunne ta en side af Ollie's seng så han var lidt mere forberedt på at komme over i en junior.
Tror da også det er ved at være det rigtige tidspunkt at gøre det på, men igen det er jo også bare med at prøve sig frem. Vores børn bliver jo ikke født med en håndbog for hvornår de er klar til hvad.

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

Nadi skriver:

De bliver bare så store så tidligt! 
Jeg ville gerne at vi kunne ta en side af Ollie's seng så han var lidt mere forberedt på at komme over i en junior.
Tror da også det er ved at være det rigtige tidspunkt at gøre det på, men igen det er jo også bare med at prøve sig frem. Vores børn bliver jo ikke født med en håndbog for hvornår de er klar til hvad.

Jammen kan i ikke pille siden af sengen?

vores side er så smart at den kan indstilles i forskellige højder, og bunden kan hæves og sænkes...

men igen, hvis Oliver ikke kravler over er der jo ingen grund til det, så er han jo mest tryg nede bag tremmerne...

kors det var nemt dengang man kunne holde dem hvor de blev lagt

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

vores side er så smart at den kan indstilles i forskellige højder, og bunden kan hæves og sænkes...

men igen, hvis Oliver ikke kravler over er der jo ingen grund til det, så er han jo mest tryg nede bag tremmerne...

uhh det blir spændende!! men hvorfor skulle det ikke gå!
grunden til arthur ikke er kommet i køjesengen endnu, er at de sover oppe ovenpå og vi har ikke sådan noget smart trappe-spærre-noget, og jeg er ikke super tryg ved at han skal gå der i søvne!

vores side på sengen kan altså ikke pilles af. hvis man piller går hele lortet fra hinanden.. meeen den har også en hel del år på bagen.. vi arvede den da vi fik xander...

Anmeld

24. maj 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Se vi er nød til at forsøge det, og det er altså ikke med min bedste vilje...for problemet er at hun kan få foden over kanten, og sænker vi siden, er jeg bange for hun ikke kan styrre det ordentligt, og måske falder ud, så alternativet er at vi forsøger os med at pille siden af sengen!

tro mig jeg har heller ikke jublet over løsningen, men har mere tænkt i hvad der er mest sikkert for hende.

okay, så kan jeg godt følge dig... så havde jeg nok også fundet en løsning... Laura er heldigvis ikke så høj, og så er hun også for tung i måsen til kunne komme op over kanten...

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Loggidut skriver:

Nej det kan man ikke, men bunden kan indstilles i to højder. Han bliver hvor han er, så vi kan stadig holde styr på ham, når han er i sengen

Jeg vil gerne have ham over i en junior seng når vi flytter, men jeg tror også bare det bliver for mange forandringer på en gang. Det kunne bare være fedt at gå og indrette et fedt nyt børneværelse til den store dreng han er ved at være.

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

ka li ja skriver:

uhh det blir spændende!! men hvorfor skulle det ikke gå!
grunden til arthur ikke er kommet i køjesengen endnu, er at de sover oppe ovenpå og vi har ikke sådan noget smart trappe-spærre-noget, og jeg er ikke super tryg ved at han skal gå der i søvne!

vores side på sengen kan altså ikke pilles af. hvis man piller går hele lortet fra hinanden.. meeen den har også en hel del år på bagen.. vi arvede den da vi fik xander...

Orrrrv Kalaha...det med køjesengen må du bare ikke skrive....orv jeg hørte en mega trist historie den anden dag... Endda af min chef...øv, lad mig bare hurtigt ridse op hvad den handlede om...
Et barn på vores ungers alder blev puttet i nederste køje, for at sove til middag...og moderen går så ud af rummet, barnet kravler op, og stikker hovedet mellem trinene på trappen, og midster så fodfæste...
Hun var nabo til min chef, og derfor løb moderen ind til hende for at hente hjælp, men der var det for sent...
Jeg vrælede nærmest da jeg hørte hende fortælle historien...
lov mig du tjekker afstanden mellem trinene på køjesengen...ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.