Nå piger...så har vi gjort det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Nej det kan man ikke, men bunden kan indstilles i to højder. Han bliver hvor han er, så vi kan stadig holde styr på ham, når han er i sengen

Jeg vil gerne have ham over i en junior seng når vi flytter, men jeg tror også bare det bliver for mange forandringer på en gang. Det kunne bare være fedt at gå og indrette et fedt nyt børneværelse til den store dreng han er ved at være.

har du tjekket om du ikke har et par huller helt nede ved gulvet på den seng...
Måske er det bare mig, men jeg synes sgu aldrig jeg har set dem uden at siden kan sænkes...

Christ, jeg troede det var helt normalt...lol...jeg er satme ved at være gammel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg ville rigtig gerne ha taget siden af tremmesengen, før skiftet til junior. Men det kan bare ikke lade sig gøre på den vi har... Måske det havde hjulpet lidt på overgangen?!

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Loggidut skriver:

har du tjekket om du ikke har et par huller helt nede ved gulvet på den seng...
Måske er det bare mig, men jeg synes sgu aldrig jeg har set dem uden at siden kan sænkes...

Christ, jeg troede det var helt normalt...lol...jeg er satme ved at være gammel!

Jeg tror jeg må bøje mig i støvet! Har lige været inde og tjekke IKEA's hjemmeside, og det ser sørem ud til at siden kan tages af

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

nej jeg har ikke lige tjekket afstanden.. men der er meget stor afstand. for alexander kunne næsten ikke kravle op i starten.. men den er ikke så høj... sådan en junior en.. og alexadner sov fint i den..
men det lyder da pænt uhyggeligt!!!

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

ka li ja skriver:

nej jeg har ikke lige tjekket afstanden.. men der er meget stor afstand. for alexander kunne næsten ikke kravle op i starten.. men den er ikke så høj... sådan en junior en.. og alexadner sov fint i den..
men det lyder da pænt uhyggeligt!!!

hvis der er stor afstand...så er det ikke så heldigt...jammen jeg blev så paf da hun fortalte den historie...jeg har da aldrig tænkt over det...never ever..

jeg kunne lige så godt havde lagt tif til at sove til middag sådan et sted hvis jeg var på besøg hos nogen. Men igen, man kan jo ikke gardere sig mod alt, men bare du lover mig at tjekke han ikke kan få hovedet igennem...puuuh, bare tanken gør mig helt kvalm...

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

Nadi skriver:

Jeg tror jeg må bøje mig i støvet! Har lige været inde og tjekke IKEA's hjemmeside, og det ser sørem ud til at siden kan tages af

Jeg skal ikke sige for meget, men hvis man har en seng hvor højden kan justeres, så kan siden som regel også pilles af...
men jeg ved jo ikke om det er en ideel løsning.

jeg har lige været nede og kigge til Tif, og nu har hun vendt sig så hun ligger med hovedet nede i fodenden, også helt uden at skvatte ud...så det lover da godt

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Vi kan altså ikke pille siden af tremmesengen uden den skvatter helt sammen. Og den var købt fra ny, da vi fik Sebastian, så sådan er der altså bare nogen der er

Grim historie. Og for lige at blive i den dur, så blev jeg helt bekymret, da du skrev, at du har lagt puder ved siden af sengen. Jeg læste nemlig engang (da Sebastian var mindre) en historie om en, der havde gjort det samme, så barnet ikke slog sig, hvis hun faldt ud. Det gjorde hun så, men slog hovedet på sengekanten og faldt bevidstløs ned i puderne med hovedet nedad, så hun ikke kunne trække vejret.

Jeg hader selv at læse sådanne historier, så jeg undskylder på forhånd, men jeg ville jo heller ikke kunne bære, hvis der skete noget lignende for jer, selvom det er så usandsynligt. Det er meget bedre med en fast madras el. lign., hvor de ikke kan "synke i".

Glæder mig til at høre om Tif's natlige udfoldelser, mens I sover sødt (hvis du kan det i nat).

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

linemus skriver:

Vi kan altså ikke pille siden af tremmesengen uden den skvatter helt sammen. Og den var købt fra ny, da vi fik Sebastian, så sådan er der altså bare nogen der er

Grim historie. Og for lige at blive i den dur, så blev jeg helt bekymret, da du skrev, at du har lagt puder ved siden af sengen. Jeg læste nemlig engang (da Sebastian var mindre) en historie om en, der havde gjort det samme, så barnet ikke slog sig, hvis hun faldt ud. Det gjorde hun så, men slog hovedet på sengekanten og faldt bevidstløs ned i puderne med hovedet nedad, så hun ikke kunne trække vejret.

Jeg hader selv at læse sådanne historier, så jeg undskylder på forhånd, men jeg ville jo heller ikke kunne bære, hvis der skete noget lignende for jer, selvom det er så usandsynligt. Det er meget bedre med en fast madras el. lign., hvor de ikke kan "synke i".

Glæder mig til at høre om Tif's natlige udfoldelser, mens I sover sødt (hvis du kan det i nat).

Shit...så må klovnemadrassen frem...aj altså...hvad er nu det her for noget, jeg hader når der sker sådan nogle ting!

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

altså trinnene her er med så stort mellemrum at man ikke kan ha et hovede til at sidde fast.. så det er jeg nu ikke ræd for..

og nej man kan ikke gardere sig mod alt. men man kan prøve.. det med puderne var da også noget uheldigt!!

men hvorfor gik den der mor overhovedet fra sit barn som hang fast med hovedet?? den forstår jeg ikke..
jeg habde sgu da bare smadret segen hvis det var det der skulle til for at få den bette fede ud

Anmeld

24. maj 2009

BellaT

Øj, det bliver spændende i nat og imorgen tidlig... 
Jeg er godt nok lidt dum. Ved det godt. Men jeg forstår altså intet af det der med køjesengen du fortalte om. Hvorfor er de der trin farlige? Hvad skete der? Du skriver at "da var det for sent". Lyder meget alvorligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.