Jeg synes at det er en meget sort hvid debat og jeg er ved at brække mig over, at folk er så hellige

Selv ser jeg sundhed som en helhed, hvor jeg i de fleste aspekter forsøger, at træffe det rigtige valg for mig selv og for min dreng...
Hvad pokker nytter det hvis man soler sig over ALDRIG at have malet under sin graviditet, hvis man selv sidder småfed og halvusund og giver sine børn de samme vaner?? Er man så sundhedmæssigt ikke lige vidt?
Eller hvis man prædiker røgfrit miljø, men tænder 85 stearinlys til en hyggeaften?
Det jeg mener er, at man skal passe på, at være hellig -specielt på andres vegne... For der er ingen af os, der lever et liv fuldstændigt uden røg, pthalater, tilsætningsstoffer eller parabener... Eller som dyrker 30 min motion hver dag, mens man guffer 600g frugt og grønt i sig... Næppe.
Jeg gider i hvert fald ikke at ligge søvnløs over, at jeg drak 2 glas rødvin, mens jeg ventede mig dreng... For vi lever jo egentlig meget sundt og jeg er sikker på, at min dreng nok skal arve vores generelt sunde livsstil.
Om det er ok at male?? Det gider jeg da ikke svare på... Skal en afstemning bestemme det? Livet er ikke sort eller hvidt!!
KH Neta -lige hvemvendt fra en løbetur på 5km og som snart skal op og bade med min parabenshampoo... Er jeg så stemplet sund eller usund?
Anmeld