Er det ok at male når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Nemesis

mangler faktisk en mulighed...om at ha det er ok..udenfor...eller noget i den stil.

Hvis man kan male udefor - og lade det så uden for..så mener jeg faktisk det er helt ok..men hvilket svar passer så bedst??

Generelt har jeg ikke malet mens jeg har været gravid - dels pga risikoen men også fordi jeg er blevet dårlig af lugten af maling andre steder, så ingen grund til at prøve det selv.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Smukkert

Zeta skriver:

Sorry to say it, men du er vist ikke den skarpeste kniv herinde.....

Hvem fanden har pisset på din sukkermad til morgen?

Utroligt hvor god du er til at dømme andre!

Anmeld

24. maj 2009

Smukkert

LOL så redigerer du dit indlæg efterfølgende.....

Anmeld

24. maj 2009

Zeta

Smukkert skriver:

Hvem fanden har pisset på din sukkermad til morgen?

Utroligt hvor god du er til at dømme andre!

hov hov hvor kommer det fra??????

Anmeld

24. maj 2009

Zeta

mangler faktisk en mulighed...om at ha det er ok..udenfor...eller noget i den stil.

Hvis man kan male udefor - og lade det så uden for..så mener jeg faktisk det er helt ok..men hvilket svar passer så bedst??

Generelt har jeg ikke malet mens jeg har været gravid - dels pga risikoen men også fordi jeg er blevet dårlig af lugten af maling andre steder, så ingen grund til at prøve det selv.

:-) Sisse

Hej Sisse,

Nu fraråder Sundshedsstyrelsen og Miljøstyrelsen at gravide maler overhoved, så om det er inde, ude, i dragt med åndeværn eller ej, er underordnet, og det er egentlig det som vi skal forholde os til, ikke alle gråzonerne :-)

Anmeld

24. maj 2009

Smukkert

Zeta skriver:

hov hov hvor kommer det fra??????

Du skrev, at jeg ikke var verdens skarpeste kniv i skuffen.. Ergo, jeg skriver du er god til at dømme andre... Så hvem er det lige der ik er for skarp her siden jeg skal skære det ud i pap for dig?!

Anmeld

24. maj 2009

SHERO

Jeg ville rigtig gerne sige at jeg ikke kommer til at male, men tror det bliver svært at undgå... er holdt op med at male til hverdag, tegner heller ikke med kul længere. Jeg er stoppet med at ryge, og ikke rørt alkohol.
Men nu er jeg alene, og min familie bor langt væk, så jeg bliver altså desværre nød til at gøre ting jeg ikke burde fordi jeg ikke har nogen der kan gøre det for mig. Jeg ved godt jeg ikke må løfte meget tunge ting, men det kan være ret svært at undgå når der ikke er nogen der kan løfte for en. Ligeledes er det også ret svært at flytte når jeg SKAL male lejligheden inden jeg fraflytter... For jeg har ikke pengene til at betale en prof. maler, så som tingene ser ud bliver jeg nød til selv at gøre det. (hvis jeg ikke kan lokke en kammerat til at gøre det for et par 100 kr)
Tingene er bare ikke så sort hvide for alle at man bare kan lade være fordi det frarådes...

Anmeld

24. maj 2009

Valle81

Jeg har skrevet ved ikke.

Det hele afhænger af hvad det er der skal males og hvad det skal males med.

Var det mit soveværelse der skulle males, vill jeg nok ikke gøre det, men var det en stol ellér noget hvor  jeg kunne stå ude, så ville jeg nok:0)

Anmeld

24. maj 2009

Tynen

Smukkert skriver:

LOL så redigerer du dit indlæg efterfølgende.....

OMG!!
Er sgu rystet over hvor lavt folk kan synke ..

Det er virkelig dårlig stil at skrive at andre ikke er for skarpe fordi man ikke ser ens på tingene

Anmeld

24. maj 2009

Smukkert

Tynen skriver:

OMG!!
Er sgu rystet over hvor lavt folk kan synke ..

Det er virkelig dårlig stil at skrive at andre ikke er for skarpe fordi man ikke ser ens på tingene

Ja, enig..

Mvh. den dårlige, uintelligente kommende mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.