Jaaaaa! vi gjorde det :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

M&N

Jubiiii

Stort tillykke med at nåede en så lang milepæl, nu må lillepigen gerne komme ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Jubiiii

Stort tillykke med at nåede en så lang milepæl, nu må lillepigen gerne komme ud! 

Tarrrrk .. Jae det må hun nemlig langt om længe .. .. 

Er du gal hvor er jeg bare  IDAG ... håber jeg får mere energi når jeg går i fødsel hehe.. 

er totalt udmattet... underligt.. 

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

Tillykke søde! Så der ikke så langt til du skal have prinsessen ud, og en virkelig fin vægt mon ikke du føder en 4-5 kg babY? :-)

Anmeld

27. september 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Tillykke søde! Så der ikke så langt til du skal have prinsessen ud, og en virkelig fin vægt mon ikke du føder en 4-5 kg babY? :-)

HEHE håber på at føde en lille prinsesse så hun må da godt komme i den her uge *GG*... helst ikke 4000- 5000 gr  tør ik føde så stort et barn hehe

hvordan går det med dig? nu der heller ikke længe til du har termin jo ? 

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

HEHE håber på at føde en lille prinsesse så hun må da godt komme i den her uge *GG*... helst ikke 4000- 5000 gr  tør ik føde så stort et barn hehe

hvordan går det med dig? nu der heller ikke længe til du har termin jo ? 

Ihh, man bliver helt utålmodig jo tættere man kommer på terminen så vil man bare gerne have dem ud:-D vi jo lige efter hinanden, jeg skal til jordmoder på onsdag hvor jeg vil være 38+2 så skal vi se hvor meget han bliver skønnet til, det går font her, andet end jeg ville ønske min mave synket så jeg kunne få ham ud, men det ser ud til han hygger sig i mors mave jeg krydser fingre for vi begge snart ligger på hospitaler og føder vores dejlige bebser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.