Jaaaaa! vi gjorde det :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Haha, ja det kunne være rart  Men så ville jeg være gået 8 dage over termin nu, men så ville de så have sat mig i gang på lørdag .. Kunne være dejligt (ønsketænkning)

hehe Ja nemlig .. men så begyndte man nok at blive utålmodig efter  uge 34 anyway .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

hehe Ja nemlig .. men så begyndte man nok at blive utålmodig efter  uge 34 anyway .. 

Garanteret  Men synes jeg er rigtig utålmodig lige nu, men nok fordi jeg har en veninde som har termin 2 dage efter mig, som er begyndt så småt at gå i fødsel nu ..  

Anmeld

27. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Garanteret  Men synes jeg er rigtig utålmodig lige nu, men nok fordi jeg har en veninde som har termin 2 dage efter mig, som er begyndt så småt at gå i fødsel nu ..  

Uha....  kan godt forstå dig ...  men vi må bare sige til os selv at lillebror og lillepigen kommer når de er helt klar til det.. 

Anmeld

27. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Uha....  kan godt forstå dig ...  men vi må bare sige til os selv at lillebror og lillepigen kommer når de er helt klar til det.. 

De kommer på deres fødselsdag  

Anmeld

27. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

De kommer på deres fødselsdag  

Hehe ja det gør de jo så..

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

37+0 IDAG PIGER  

fantastisk .. jeg var til jordmor igår og "lillepigen" blev skønnet til 3300-3400 gr  HUN HAR LAGT SIG HELT FAST NU SÅ NU MÅ HUN GERNE KOMME 

Det er bare fantastisk .. 

Åh hvor er det dejigt! Men hold op jeg synes din graviditet er gået vildt hurtigt  Synes lige du er blevet gravid  

Nu kan hun bare komme an! Glæder mig til at se jeres lille vidunder  

Anmeld

27. september 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Åh hvor er det dejigt! Men hold op jeg synes din graviditet er gået vildt hurtigt  Synes lige du er blevet gravid  

Nu kan hun bare komme an! Glæder mig til at se jeres lille vidunder  

hehe det er sjovt det er der nogle der siger  

Jeg synes den har været LAAAAAAAANG .. men bestemt ikke "kedelig". Bækkenløsning, pletblødninger, svært ved at mærke liv, nældefeber, 3 blærebetændelser, og tæt på at føde for tidligt..  Så har da oplevet noget.. ville godt have nydt gravidteten lidt mere.. 

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

hehe det er sjovt det er der nogle der siger  

Jeg synes den har været LAAAAAAAANG .. men bestemt ikke "kedelig". Bækkenløsning, pletblødninger, svært ved at mærke liv, nældefeber, 3 blærebetændelser, og tæt på at føde for tidligt..  Så har da oplevet noget.. ville godt have nydt gravidteten lidt mere.. 

Hehe jeg kan godt forstå dig. Du har også været meget igennem. Men nu er du snart i mål!! 

Anmeld

27. september 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Hehe jeg kan godt forstå dig. Du har også været meget igennem. Men nu er du snart i mål!! 

Ja og det har været det hele værd...

Anmeld

27. september 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Ja og det har været det hele værd...

Ja Det bliver så vildt at få hende ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.