Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
37+0 IDAG PIGER
fantastisk .. jeg var til jordmor igår og "lillepigen" blev skønnet til 3300-3400 gr HUN HAR LAGT SIG HELT FAST NU SÅ NU MÅ HUN GERNE KOMME
Det er bare fantastisk ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: 37+0 IDAG PIGER fantastisk .. jeg var til jordmor igår og "lillepigen" blev skønnet til 3300-3400 gr HUN HAR LAGT SIG HELT FAST NU SÅ NU MÅ HUN GERNE KOMME Det er bare fantastisk ..
MortilElias2010 skriver:
hehe ;D juhuu ..
dejligt at høre
Princesspigen skriver: dejligt at høre
jae tak det er skønt
Hun har spist godt for sig inde i maven
Så er det bare at vente nu (know how it feels 
Bliver spændende at se hvornår hun vil ud og hilse på verden
MillesMor111010 skriver: Hun har spist godt for sig inde i maven Så er det bare at vente nu (know how it feels  Bliver spændende at se hvornår hun vil ud og hilse på verden
hehe ja hun har suget godt til sig det sidste stykke tid må man sige
Ja århh.. ventetid.. og det er så tidleligt jeg allerede er begyndt at være utålmodig synes jeg.. men altså... hehe .. Jeg vil jo bare være Moar
Camillos skriver: hehe ja hun har suget godt til sig det sidste stykke tid må man sige Ja århh.. ventetid.. og det er så tidleligt jeg allerede er begyndt at være utålmodig synes jeg.. men altså... hehe .. Jeg vil jo bare være Moar
Hehe,
Kan jeg godt forstå Går selv og venter på lillebror er helt færdig inde i maven (det siger lægerne han er, men mener han åbenbart ikk selv)
MillesMor111010 skriver: Hehe, Kan jeg godt forstå Går selv og venter på lillebror er helt færdig inde i maven (det siger lægerne han er, men mener han åbenbart ikk selv)
det er jo det .. kunne terminen ikke bare ligge 37+0
Camillos skriver: det er jo det .. kunne terminen ikke bare ligge 37+0
Haha, ja det kunne være rart Men så ville jeg være gået 8 dage over termin nu, men så ville de så have sat mig i gang på lørdag .. Kunne være dejligt (ønsketænkning)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128